Ik denk dat de minister te veel naar de achterban van zijn partij kijkt. Wellicht zitten daar meer dan gemiddeld fatbikerijders bij.Arizonakid schreef: ↑26 sep 2024 23:07De oplossing is heel simpel, helmplicht voor alle electrische fietsen, steps, bakfietsen en weet ik veel. De aantrekkingskracht van de fatbike is juist hetbfeitbdatnje geen helm ophoeft, net als op al diebrare kleine electrische fietsjes en stepjes.
Huiskamer
Re: Huiskamer
Ja, ik denk dat kinderen van 16 jaar en jonger het grootste deel van zijn achterban vormen.
juliomariner
vindt dit leuk
-
Ben benieuwd wat het onderzoek naar de politieke voorkeur van fatbike bezitters dan oplevert.
-
Die stemmen allemaal op de kinderburgemeester van hun woonplaats.
De fatbike handelaar en groothandel voor burgermeester!
-
Denk, denk ik.juliomariner schreef: ↑27 sep 2024 15:42Ben benieuwd wat het onderzoek naar de politieke voorkeur van fatbike bezitters dan oplevert.
-
Denk dat de wereld aardig in brand staat op het ogenblik. Man man man, dit had jaren geleden niemand toch kunnen bedenken?
Volgens mij staat de wereld altijd in de brand, maar door internet is onze wereld een stuk kleiner geworden.witte angora schreef: ↑29 sep 2024 19:46Denk dat de wereld aardig in brand staat op het ogenblik. Man man man, dit had jaren geleden niemand toch kunnen bedenken?
Dit artikel past wel bij alle dropshipper topics.
Quote uit het artikel:
Quote uit het artikel:
Opvallen bij Gen Z was nog nooit zo makkelijk, toch slaan de meeste bedrijven de plank mis
Nog nooit lagen de banen zó voor het oprapen en toch volgen jongeren liever dure cursussen waarmee ze dropshipper of video-editor kunnen worden. Eigenlijk is het te gek voor woorden, maar Gen Z-expert Laura Bas weet precies hoe het komt. 'Die cursusbazen weten hoe ze jongeren moeten bereiken, en bedrijven niet.'
Nee, WA dat zie je echt verkeerd. Specifiek reacties op @consumenneke verdwijnen spontaan helemaal vanzelf. Hij meldt zelf helemaal niets...
Consumenneke schreef: ↑14 sep 2024 18:20Dat blijkt niet nodig. Al die reacties verdwijnen vanzelf, waarschijnlijk omdat ze off-topic en op de man gericht zijn.
witte angora
en kuklos
vinden dit leuk
-
Ach ja, we weten wie het is, nietwaar? Een wolf kan zijn vacht een ander kleurtje geven, maar het blijft een wolf...
Er zijn natuurlijk meer hondjes die Fikkie heten, maar deze is overduidelijk een clone met zijn zeer herkenbare eigenschappen.witte angora schreef: ↑30 sep 2024 12:34Ach ja, we weten wie het is, nietwaar? Een wolf kan zijn vacht een ander kleurtje geven, maar het blijft een wolf...
kuklos
en witte angora
vinden dit leuk
-
Exact. Er is er maar een die alles beter weet, anderen continue de maat neemt en zelf nooit wat fout doet, en dat ook nog eens op zo'n manier te berde brengt.
Doet me er aan denken dat ik mijn tandenborstel eens moet vervangen...
Doet me er aan denken dat ik mijn tandenborstel eens moet vervangen...
-
Hoppa, en weer een bericht van me gemeld... In de huiskamer nota bene.
witte angora schreef: ↑30 sep 2024 13:03Hoppa, en weer een bericht van me gemeld... In de huiskamer nota bene.
witte angora
vindt dit leuk
Slechte zaak natuurlijk dat de 'moderator' de melder blind zijn zin geeft.witte angora schreef: ↑30 sep 2024 13:03Hoppa, en weer een bericht van me gemeld... In de huiskamer nota bene.
witte angora
vindt dit leuk
-
Reageer nou maar op de onderwerpen die ter sprake komen en maak je niet zo druk over de poppetjes. Inhoudelijk reageer ik met alle plezier, als het persoonlijke flauwekul en pesterij is passen moderators gewoon forumregels toe.
Flamebaits kun je het beste negeren.
-
Ach, ik heb intussen weer een verse tandenborstel in de badkamer. Dat is ook wat waard, toch?
Net even alles nageteld, als ik het advies aanhoudt van 4 tandenborstels per jaar, heb ik nog een jaarvoorraadje. Kan nog wel even voorruit dus.
Net even alles nageteld, als ik het advies aanhoudt van 4 tandenborstels per jaar, heb ik nog een jaarvoorraadje. Kan nog wel even voorruit dus.
-
En dit is niet op de man?
kuklos
vindt dit leuk
Bemoei je met je eigen zaken!!!!!!!!!Consumenneke schreef: ↑30 sep 2024 14:32Reageer nou maar op de onderwerpen die ter sprake komen en maak je niet zo druk over de poppetjes. Inhoudelijk reageer ik met alle plezier, als het persoonlijke flauwekul en pesterij is passen moderators gewoon forumregels toe.
Flamebaits kun je het beste negeren.
kuklos
vindt dit leuk