Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Dagkoers

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Dagkoers »

U heeft gelijk, nog geen was gedraaid en gedroogd.
Maar de wasmanden zitten nu redelijk vol met witte en bonte was.
Ik denk aankomend weekend even 1 wasje doen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar goed, je verbruikt weinig stroom omdat je vaak op je werk zit en op je werk eet.

En stel dat je een stacaravan op een camping hebt, en daar de hele zomer zit. Heb je dan wél een hoog verbruik? Of mag je van de wbv ook niet op een camping verblijven?

Ik vind ze wel een beetje erg ver gaan moet ik zeggen. Waar halen ze het lef vandaan om je stroomverbruik te controleren? Te weinig is niet goed, want dan ben je niet thuis, en teveel is niet goed, want dan heb je een drugspand. Doen ze dat bij iedere huurder?

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Het stroomverbruik controleren, was dat niet de grootste tegenstand bij de slimme meter?

witte angora

Kun je ook bij analoog. Ze zijn immers een paar keer op de woning geweest, konden ze meteen de meters even controleren. Er was immers een melding met drugs of zo?

Dagkoers

Er was inderdaad een aantal keer een anonieme melding over drugs/weet.
Elke keer hebben ze gecontroleerd en niks aangetroffen.
Ik ben alleen aangesproken dat ik een helm had van Check (deelscooters) iemand had die hem op mijn balkon gegooid en ik heb hem bewaard in de meterkast. Dat mag dus niet want het is niet mijn eigendom.

Cro

Ongelezen bericht door Cro »

Moneyman schreef:
05 okt 2024 15:26
Onkruid71 schreef:
05 okt 2024 14:44
Ik vraag me nog steeds af wat de waarde van dit topic is.
Dagkoers heeft hier -naast een hoop onzin- ook heel veel concrete informatie en tips gekregen mbt de situatie waar hij in verkeert. Dat je je dan afvraagt wat de waarde van het topic is, vind ik vrij wonderlijk.
Dit is dus een (semi)serieus topic? Ik dacht dat dit simpelweg weer een van zijn vele verzinsels was. Het komt op mij in ieder geval niet direct geloofwaardig over en veelal volgt het een van de standaard troll formules, waarbij steeds weer een stukje informatie naar voren komt om de boel weer op gang te trekken als het dreigt dood te bloeden.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Dat dus.

Dagkoers

Dit is geen grap!
Het zit mij behoorlijk dwars!

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ik begrijp sommige mensen niet. Dat ze hier in dit topic iets toevoegen als ze die mening hebben. Vallen ze daarmee eigenlijk zichzelf aan? Die weer iets schrijven om de boel weer op gang te trekken?
Dat dus.

witte angora

Toevallig hebben we in deze dagen weer wat familie-issues, waarbij ik in gedachten wat dingen uit het verleden de revue heb laten passeren. Exact hetzelfde: niet in één keer het hele verhaal vertellen, maar steeds stukjes bij beetjes, en uiteindelijk nog maar tot de helft komen. Heeft niks te maken met trollen, maar niet weten/beseffen welke informatie mensen nodig hebben. Dat herken ik bij Dagkoers exact zo.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Cro schreef:
08 okt 2024 10:56
Moneyman schreef:
05 okt 2024 15:26
Onkruid71 schreef:
05 okt 2024 14:44
Ik vraag me nog steeds af wat de waarde van dit topic is.
Dagkoers heeft hier -naast een hoop onzin- ook heel veel concrete informatie en tips gekregen mbt de situatie waar hij in verkeert. Dat je je dan afvraagt wat de waarde van het topic is, vind ik vrij wonderlijk.
Dit is dus een (semi)serieus topic? Ik dacht dat dit simpelweg weer een van zijn vele verzinsels was. Het komt op mij in ieder geval niet direct geloofwaardig over en veelal volgt het een van de standaard troll formules, waarbij steeds weer een stukje informatie naar voren komt om de boel weer op gang te trekken als het dreigt dood te bloeden.
Ik schat jou in als iemand die dit serieus zo ervaart, en niet als iemand die even komt stoken. Zo is mijn advies ook bedoeld: probeer de posts van Dagkoers eens te bezien door de bril waarbij je iedere vraag gewoon als een serieuze vraag opvat, zonder er een oordeel over te hoeven hebben. Dat zal je heel snel een heel goed beeld geven van de vraagsteller - en dat bepaalt (voor mij althans) ook hoe (en waarom) ik hem altijd serieus advies geef.

Dagkoers

Bedankt MM!!

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Dagkoers schreef:
07 okt 2024 22:58
Ik ben alleen aangesproken dat ik een helm had van Check (deelscooters) iemand had die hem op mijn balkon gegooid en ik heb hem bewaard in de meterkast. Dat mag dus niet want het is niet mijn eigendom.
Hier loop je dus wéér in een sloot (de spreekwoordelijke in zeven sloten tegelijk lopen). waarom bewaar je die helm en laadt je de verdenking op je? Waarom bel je niet of het bedrijf op en zeg ze dat je een van hun helmen op jouw terras aantrof of leg je die helm niet op een openbare plaats neer?

Dagkoers

Is al geregeld!
Ik ben op de fiets gaan zoeken naar een scooter van Check en de halm heb ik aan de spiegel opgehangen.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat lijkt me niet zo handig.. De volgende huurder zit dan met twee helmen, als deze al niet eerder is verdwenen. Had toch even contact opgenomen om te vragen wat u ermee kunt doen.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

De bijkomende zaken zijn voor de aankomende rechtszaak niet relevant maar terzijde.
Ik snap echter niet waarom uw energieleverancier er bij betrokken wordt want het is uw keuze om wel of niet stroom en/of gas te gebruiken.
Waar u niet aan ontkomt is het verbruik van water want u doucht, spoelt na het doen van uw behoefte het toilet door, gebruikt de wasmachine en gebruikt ook water om de woning schoon te houden.
Om aan te tonen dat u de woning daadwerkelijk gebruikt kunt u dat met de laatste afrekening van het waterbedrijf aantonen.
Nog vreemder, de WBV heeft bij uw energieleverancier uw energieverbruik opgevraagd maar dat mag de WBV helemaal niet doen.
Het is echter wel zo dat vele pagina's geleden aangaf niet in aanmerking kwam voor de woning omdat u met zowel uw werk bij de gemeente alsook bij het bezorgrestaurant een te hoog inkomen had en na toezeggen dat u met die bezorgwerkzaamheden zou stoppen u de woning toch toegewezen heeft gekregen met die verstande dat u met die bezorgwerkzaamheden per direct zouden stoppen.
U heeft dat niet gedaan want u werkt nog steeds bij de gemeente en ook nog bij het bezorgrestaurant terwijl dat stoppen bij het bezorgrestaurant wel en voorwaarde was.
De WBV mag in geval van een sociale huurwoning uw globale inkomen bij de belastingdienst opvragen en als uw inkomen in een hogere categorie uitkomt ook een extra huurverhoging hanteren gaat het in uw geval wel opvallen dat uw inkomen niet lager is geworden.
Kan het niet zou zijn u dat onder valse voorwendselen toch een huurcontract heeft getekend en dat huurcontract door de WBV dat huurcontract van rechtswege wil ontbinden.

Dagkoers

Erthanax schreef:
08 okt 2024 14:01
Dat lijkt me niet zo handig.. De volgende huurder zit dan met twee helmen, als deze al niet eerder is verdwenen. Had toch even contact opgenomen om te vragen wat u ermee kunt doen.
De meeste scooters is Schiedam die je kan huren/delen hebben 2 helmen.
Vaak een stelletje die erop zit.

Dagkoers

Ron5300 schreef:
08 okt 2024 15:18
De bijkomende zaken zijn voor de aankomende rechtszaak niet relevant maar terzijde.
Ik snap echter niet waarom uw energieleverancier er bij betrokken wordt want het is uw keuze om wel of niet stroom en/of gas te gebruiken.
Waar u niet aan ontkomt is het verbruik van water want u doucht, spoelt na het doen van uw behoefte het toilet door, gebruikt de wasmachine en gebruikt ook water om de woning schoon te houden.
Om aan te tonen dat u de woning daadwerkelijk gebruikt kunt u dat met de laatste afrekening van het waterbedrijf aantonen.
Nog vreemder, de WBV heeft bij uw energieleverancier uw energieverbruik opgevraagd maar dat mag de WBV helemaal niet doen.
Het is echter wel zo dat vele pagina's geleden aangaf niet in aanmerking kwam voor de woning omdat u met zowel uw werk bij de gemeente alsook bij het bezorgrestaurant een te hoog inkomen had en na toezeggen dat u met die bezorgwerkzaamheden zou stoppen u de woning toch toegewezen heeft gekregen met die verstande dat u met die bezorgwerkzaamheden per direct zouden stoppen.
U heeft dat niet gedaan want u werkt nog steeds bij de gemeente en ook nog bij het bezorgrestaurant terwijl dat stoppen bij het bezorgrestaurant wel en voorwaarde was.
De WBV mag in geval van een sociale huurwoning uw globale inkomen bij de belastingdienst opvragen en als uw inkomen in een hogere categorie uitkomt ook een extra huurverhoging hanteren gaat het in uw geval wel opvallen dat uw inkomen niet lager is geworden.
Kan het niet zou zijn u dat onder valse voorwendselen toch een huurcontract heeft getekend en dat huurcontract door de WBV dat huurcontract van rechtswege wil ontbinden.
U bent erg slim! Alle respect ervoor.
Ik heb hier niks over gelezen bij de advocaat van de WBV.
Ik werk zeven dagen in de week en ik ga vaak op mijn werk naar de WC.
Ik heb toevallig net de jaarrekening gehad van Evides.
Ik krijg ongeveer 30 E terug en mijn termijn bedrag van 15 E per maand wordt niet aangepast.

witte angora

Nou, dan valt dat waterverbruik nog mee. Ik betaal iets van 12 euro per maand voor mijn water.

Dagkoers

Ben u ook alleen?

Gesloten