Daten met dame uit Kazachstan of oplichter?
Daten met dame uit Kazachstan of oplichter?
Goede dag,
Ik zit al een tijdje op een gratis datingsite.
Ik zal de naam maar even niet noemen.
Ik heb sinds kort een email contact met een dame uit Kazachstan.
Ik weet er zijn veel oplichters en scammers actief.
Ik wil jullie een deel van de mail laten zien en nu wil ik graag weten of het echt een dame is of een oplichter.
Iedereen bedankt alvast!
XXXX, ik kan je vertellen dat ik een economische vrouw ben! Wat vind je van rommel in huis? Ik hou er niet van... Ik houd mijn huis altijd schoon! Ik heb thuis altijd wat te doen! Er is één kamer in mijn flat waar ik slaap. In deze kamer staat ook mijn kleine tv, met een klein aantal zenders. Ik heb ook een bad met toilet en een keuken. Ik voel me op mijn gemak in mijn flat omdat het precies goed voor me is! Ik ben trouwens niet zo eenzaam als het op het eerste gezicht lijkt. Mijn eenzaamheid wordt gered door mijn lievelingskat, die Tom heet! Net als in de Tom en Jerry tekenfilm. Ken je die tekenfilm? Maar toch, mijn kat is nu 3 jaar oud. Ik woon met hem in een éénkamerflat! Dus ik doe al het huishouden. Maar toch laat Tom me niet vervelen of verdrietig worden! Ik heb foto's van hem bij mijn brief gevoegd. Hij is heel knap en lief! Ik ben dol op dieren en zou het ze nooit moeilijk maken!
Ik heb ook een grote liefde voor het koken van verschillende soorten eten. Ik beleef er veel plezier aan! Zoals je misschien al geraden hebt, ben ik het meest bekend met de Kazachse keuken. Misschien wil je in de toekomst iets uit deze keuken proberen? Vertel eens, ben je bekend met Kespe of Salma soep? Wat is jouw lievelingsgerecht? Misschien heb je wel eens iets gehoord over Beshbarmak? Beshbarmak is een traditioneel Kazachs gerecht van paarden- of schapenvlees met malse stukjes deeg. Dit gerecht wordt geserveerd met overvloedige bestrooiing van dille, peterselie en koriander. Al deze ingrediënten maken het gerecht erg smaakvol en hartig. Ik heb ook een grote liefde voor thee. Deze tonische drank heeft een speciale plaats in de nationale keuken van Kazachstan. In mijn land geloven ze dat thee de ziel verwarmt. Waar geef jij de voorkeur aan?
XXXXX, mijn brief loopt ten einde. Je kunt zien dat ik van het leven houd en van elk moment probeer te genieten. Ik ben gepassioneerd door veel verschillende dingen en mijn leven is altijd vol afwisseling! Ik zou het leuk vinden als je me ook wat meer over jezelf vertelt en mijn vragen beantwoordt.
Ik kijk er dus nu al naar uit om van je te horen!
Dariya!
Ik zit al een tijdje op een gratis datingsite.
Ik zal de naam maar even niet noemen.
Ik heb sinds kort een email contact met een dame uit Kazachstan.
Ik weet er zijn veel oplichters en scammers actief.
Ik wil jullie een deel van de mail laten zien en nu wil ik graag weten of het echt een dame is of een oplichter.
Iedereen bedankt alvast!
XXXX, ik kan je vertellen dat ik een economische vrouw ben! Wat vind je van rommel in huis? Ik hou er niet van... Ik houd mijn huis altijd schoon! Ik heb thuis altijd wat te doen! Er is één kamer in mijn flat waar ik slaap. In deze kamer staat ook mijn kleine tv, met een klein aantal zenders. Ik heb ook een bad met toilet en een keuken. Ik voel me op mijn gemak in mijn flat omdat het precies goed voor me is! Ik ben trouwens niet zo eenzaam als het op het eerste gezicht lijkt. Mijn eenzaamheid wordt gered door mijn lievelingskat, die Tom heet! Net als in de Tom en Jerry tekenfilm. Ken je die tekenfilm? Maar toch, mijn kat is nu 3 jaar oud. Ik woon met hem in een éénkamerflat! Dus ik doe al het huishouden. Maar toch laat Tom me niet vervelen of verdrietig worden! Ik heb foto's van hem bij mijn brief gevoegd. Hij is heel knap en lief! Ik ben dol op dieren en zou het ze nooit moeilijk maken!
Ik heb ook een grote liefde voor het koken van verschillende soorten eten. Ik beleef er veel plezier aan! Zoals je misschien al geraden hebt, ben ik het meest bekend met de Kazachse keuken. Misschien wil je in de toekomst iets uit deze keuken proberen? Vertel eens, ben je bekend met Kespe of Salma soep? Wat is jouw lievelingsgerecht? Misschien heb je wel eens iets gehoord over Beshbarmak? Beshbarmak is een traditioneel Kazachs gerecht van paarden- of schapenvlees met malse stukjes deeg. Dit gerecht wordt geserveerd met overvloedige bestrooiing van dille, peterselie en koriander. Al deze ingrediënten maken het gerecht erg smaakvol en hartig. Ik heb ook een grote liefde voor thee. Deze tonische drank heeft een speciale plaats in de nationale keuken van Kazachstan. In mijn land geloven ze dat thee de ziel verwarmt. Waar geef jij de voorkeur aan?
XXXXX, mijn brief loopt ten einde. Je kunt zien dat ik van het leven houd en van elk moment probeer te genieten. Ik ben gepassioneerd door veel verschillende dingen en mijn leven is altijd vol afwisseling! Ik zou het leuk vinden als je me ook wat meer over jezelf vertelt en mijn vragen beantwoordt.
Ik kijk er dus nu al naar uit om van je te horen!
Dariya!
Re: Daten met dame uit Kazachstan of oplichter?
Ik zou zeggen: doen. Er is vast wel een sloot waar je nog niet in bent gelopen.
Oftewel, hier heel ver vandaan blijven.
Oftewel, hier heel ver vandaan blijven.
Thijs124
, de auditu
, juliomariner
en bupaul
vinden dit leuk
Dagkoers, ga toch naar een bordeel of een leuke dame van plezier, dat is gegarandeerd goedkoper dan dit Kazachse vrouwtje.
kuklos
vindt dit leuk
Bedankt Kuklos en Moneyman,
wat ik ook kan doen is wachten en kijken waar het schip strand.
Ze vraagt niet om geld en ik stelde voor om daar op vakantie te gaan maar ze wil juist naar NL op vakantie.
Er is een datum trouwens wanneer de rechtszaak is, maar...
De rechter wil eerst kijken of ik er met de WBV uitkom.
Ik ga vragen of dat topic weer open mag.
20 februari om tijdstip zeg ik liever niet
wat ik ook kan doen is wachten en kijken waar het schip strand.
Ze vraagt niet om geld en ik stelde voor om daar op vakantie te gaan maar ze wil juist naar NL op vakantie.
Er is een datum trouwens wanneer de rechtszaak is, maar...
De rechter wil eerst kijken of ik er met de WBV uitkom.
Ik ga vragen of dat topic weer open mag.
20 februari om tijdstip zeg ik liever niet
Als je toch niets met de adviezen gaat doen, open dan geen topic om advies te vragen.
Jaaa, goed idee. Op vakantie naar een land waar je nog nooit geweest bent om iemand te bezoeken met wie je via internet wel eens contact hebt. Gaat vast goed.
Hoe kom je erbij dat ik niks met je adviezen ga doen?
Heb jij een glazen bol meneer Kuklos.
Heb jij een glazen bol meneer Kuklos.
juliomariner
en kuklos
vinden dit leuk
Bij die van mij heet de kat Boris
Als economische vrouw uit Kazachstan was ik altijd bezig met het balanceren van mijn budget en het plannen van mijn financiën. Maar mijn echte passie lag eigenlijk ergens anders: koken en schoonmaken.
Mijn kat, genaamd Boris, was altijd in de buurt als ik in de keuken stond. Hij keek toe terwijl ik nieuwe recepten uitprobeerde en hij leek het heerlijk te vinden als ik een lekkere maaltijd op tafel zette. Soms hielp hij zelfs een beetje door de restjes op te eten die op de grond waren gevallen.
Maar Boris was niet alleen gek op eten, hij was ook dol op een schoon huis. Als ik aan het poetsen was, liep hij achter me aan en sprong hij op de meubels om te inspecteren of ik het wel grondig genoeg deed. Hij leek echt te genieten van een opgeruimd en schoon huis.
Samen vormden Boris en ik een geweldig team. Ik zorgde voor de financiën en zorgde ervoor dat er altijd genoeg geld was voor lekker eten en een schoon huis, terwijl Boris ervoor zorgde dat de keuken altijd gevuld was met gezelligheid en de kamers altijd spik en span waren.
Dus ook al had ik een druk leven als economische vrouw, ik kon altijd rekenen op mijn trouwe viervoeter om me te helpen ontspannen en te genieten van de kleine dingen in het leven.
Omdat je zelf dit al zegt:
Dat en je verleden hier op dit forum en het feit dat je überhaupt deze vraag stelt.
Bedankt voor de adviezen.
Maar zoals de tekst er staat, denken jullie dat dit 100 % oplichting is of denken jullie dat de kans groot is?
Normaal zijn het toch Afrikaanse landen die aan dating bedrog doen?
Maar ik ben erg benieuwd naar de rechtszaak 20 februari 2025
Maar zoals de tekst er staat, denken jullie dat dit 100 % oplichting is of denken jullie dat de kans groot is?
Normaal zijn het toch Afrikaanse landen die aan dating bedrog doen?
Maar ik ben erg benieuwd naar de rechtszaak 20 februari 2025
Nee, natuurlijk vraagt ze nog niet om geld, dat doen alleen amateurs en beginnelingen. Ervaren professionals wachten daar wel mee, die hebben geen haast. Pas als haar bezoek aan Nederland concretere vormen gaat aannemen, komt er een kink in de kabel. Iets onduidelijks met een visum, een of andere heffing die betaald moet worden, of anders moet haar moeder wel ineens naar het ziekenhuis. Als u hiermee doorgaat, gaat het u geld kosten en raakt u ernstig gekwetst.
Het verstandigste wat u volgens mij kunt doen is er nu direct een punt achter zetten. Er zijn uitstekende clubs en zg. privé-huizen waar u veilig en zonder problemen op een aangename manier wat tijd kunt passeren. Zoekt u écht een echte relatie, dan kunt u volgens mij beter een bona fide bemiddelingsbureau inschakelen, dan zelf gaan rommelen op gratis websites. Een bureau kost weliswaar geld, opgelicht, beroofd of gekwetst worden kost volgens mij meer.
witte angora
, kuklos
, wikop
en bupaul
vinden dit leuk
Niemand kan 100% garantie geven, maar alle seinen staan op rood. Dat hebben meerdere mensen al aangegeven. Als jij van plan bent alle adviezen te negeren, doe dan dat gewoon en reageer niet in het topic met nogmaals vragen of iedereen het misschien toch fout heeft.
Nee. Er is een oplichtingsvorm van Amerikaanse soldaten die een partner zoeken en allerlei problemen hebben oet goederen versturen enzovoorts. En nog wel meer. Wie er uiteindelijk achter zit, kunnen Afrikanen zijn of van een ander continent.
Bedankt voor je advies.
Ik ga denk ik binnenkort weer eens speeddaten.
Dat is mij erg leuk bevallen de laatste keer.
Ik dacht op dat moment toen ik in gesprek was met een dame dit wordt een klik, en helaas en was niet wederzijds.
Ze had een leuke baan dat weet ik nog goed, ze werkte als proces operator bij Napoleon, kennen jullie Napoleon?
Ik ga denk ik binnenkort weer eens speeddaten.
Dat is mij erg leuk bevallen de laatste keer.
Ik dacht op dat moment toen ik in gesprek was met een dame dit wordt een klik, en helaas en was niet wederzijds.
Ze had een leuke baan dat weet ik nog goed, ze werkte als proces operator bij Napoleon, kennen jullie Napoleon?
Nagekomen mededeling:
Plaats geen enkele informatie meer over uw persoonlijke situatie en ook niet over uw website. Niets. Niet over de datum, tijd, plaats, voortgang, opmerkingen van uw advocaat. Niets.
Het moet u inmiddels duidelijk zijn dat niet iedereen het beste met u voorheeft. Iedereen, echt iedereen kan hier meelezen en dat gebruiken om u dwars te zitten.
Plaats geen enkele informatie meer over uw persoonlijke situatie en ook niet over uw website. Niets. Niet over de datum, tijd, plaats, voortgang, opmerkingen van uw advocaat. Niets.
Het moet u inmiddels duidelijk zijn dat niet iedereen het beste met u voorheeft. Iedereen, echt iedereen kan hier meelezen en dat gebruiken om u dwars te zitten.
witte angora
, kuklos
en bupaul
vinden dit leuk
Ik heb het idee dat u erg veel weet of uit ervaring spreekt.
@Dagkoers, speeddaten kan heel leuk zijn, maar succes is helaas niet gegarandeerd. Dat is het nergens. Hou dat altijd in je achterhoofd.
Napoleon ken ik niet. Googlen levert meerdere resultaten op.
Aangaande je reactie op Erthanax, nee dat is gewoon gezond verstand.
Napoleon ken ik niet. Googlen levert meerdere resultaten op.
Aangaande je reactie op Erthanax, nee dat is gewoon gezond verstand.
Bedankt Erthanax.
Ik moet eerlijk zeggen ik vind het wel spannend die dag.
Napoleon zijn die balletjes die je kan eten (snoepjes)
Meneer Kuklos u ook bedankt!
Ik wil toch even zeggen: Ik wil u niet voor leugenaar uitmaken, ik heb het nagevraagd die pinautomaat op mijn werk kostte echt 900 Euro per jaar aan huur en ik vroeg het nog aan 2 andere Chinese zaken. Ze zeggen alle 2 dat het echt 900 E per jaar kost (Huur)
Ik moet eerlijk zeggen ik vind het wel spannend die dag.
Napoleon zijn die balletjes die je kan eten (snoepjes)
Meneer Kuklos u ook bedankt!
Ik wil toch even zeggen: Ik wil u niet voor leugenaar uitmaken, ik heb het nagevraagd die pinautomaat op mijn werk kostte echt 900 Euro per jaar aan huur en ik vroeg het nog aan 2 andere Chinese zaken. Ze zeggen alle 2 dat het echt 900 E per jaar kost (Huur)
Wij betalen zo'n €30 tot €35 per maand. Het hangt natuurlijk ook van de leverancier af en welk type/model etc, En wellicht ook nog van de kredietwaardigheid van de klant en het aantal pinautomaten dat wordt afgenomen.Dagkoers schreef: ↑31 okt 2024 19:22Meneer Kuklos u ook bedankt!