Scootmobielen niet meer in apartementen toegestaan is onterecht.
Re: Scootmobielen niet meer in apartementen toegestaan is onterecht.
Er zijn al aardig wat partijen bij betrokken geweest:
Bij het tot stand komen van de aangescherpte regelgeving, zijn veel partijen betrokken geweest. Van Brandweer Nederland en brandonderzoekers van het Nederlands Instituut voor Publieke Veiligheid (NIPV) tot gemeenten, woningcorporaties, Verenigingen van eigenaren en inwoners
Bij het tot stand komen van de aangescherpte regelgeving, zijn veel partijen betrokken geweest. Van Brandweer Nederland en brandonderzoekers van het Nederlands Instituut voor Publieke Veiligheid (NIPV) tot gemeenten, woningcorporaties, Verenigingen van eigenaren en inwoners
Smokey20
vindt dit leuk
Zijn dat ook inwoners geweest van verzorgingshuizen die niet meer kunnen lopen?
Dat is geen als, er is al met voldoende partijen gesproken en onderzoek gedaan. Zie ook de comment van ZeerPrivé.
Smokey20
vindt dit leuk
Nou begin je weer over verzorgingshuizen. Jij woont niet in een verzorgingshuis schrijf je net, dus voor jou niet belangrijk. Bovendien zijn voor die mensen verzorgenden en vrijwilligers beschikbaar die ze van A naar B brengen.
Ik woon in een soort van verzorgingstehuis, maar kan nergens aanspraak op maken.
Ik zag laatst iemand de winkel in komen met een soort van elektrische step maar dan met zadel. Daarmee zou je naar de scootmobiel kunnen rijden en is ook zeker geen sta in de weg in je appartement.
Dat was het eerste wat ik gelijk aangeschaft heb, maar ik blijf lichamelijk met dezelfde problemen zitten, het is een handeling te veel blijkbaar.
Ja ik kan er ook niks aan doen.
En hoe zie je dat voor? Dat ze gaan praten met elke bewoner van elk verzorgingstehuis?Onkruid71 schreef: ↑03 nov 2024 15:18Natuurlijk wil, je wilt toch de direct betrokken bij die gesprekken hebben.
Onkruid71 schreef: ↑31 okt 2024 19:04Ik wou dat ik 1300 bij elkaar kon sparen. Van een bijstands is dit helaas bijna onmogelijk. Dan zou ik 2 jaar binnen moeten zitten.Kokka1 schreef: ↑31 okt 2024 19:00voor zo'n 1300 euro koop je een kleine opvouwbare scootmobiel. Die kan je prima in je huis kwijt. met dat mini dingetje kan je dan naar de ruimte rijden waar je grote scootmobiel wel mag staan.. probleem opgelost
Het is veel nuttiger om te kijken wat er allemaal wel kan als mopperen op de dingen die niet meer kunnen. dat geldt voor iedereen, maar met een beperking nog meer.
Je schrijft nu ik over zo'n elektrische "step" begin, dat je er al één hebt. Waarom was dat dan je antwoord niet aan Kokka, maar begin je over geld? En om te sparen 2 jaar binnen zitten? Hoezo? Je kan toch maar 1x per week naar de supermarkt?
Als ik begin over een kleine scoot 2e hands, dan begin je er ineens over dat je dan 2x p.w. naar de super moet en dat lukt niet. En eventuele overstap op grote scoot is ook al te vermoeiend. Maar blijkbaar is er wel energie voor uitstapjes, waardoor je niet kunt sparen. Schiet mij maar lek.
Het ging over een 2e hands opvouwbare scootmobiel.ZeerPrivé schreef: ↑03 nov 2024 15:51Onkruid71 schreef: ↑31 okt 2024 19:04Ik wou dat ik 1300 bij elkaar kon sparen. Van een bijstands is dit helaas bijna onmogelijk. Dan zou ik 2 jaar binnen moeten zitten.Kokka1 schreef: ↑31 okt 2024 19:00voor zo'n 1300 euro koop je een kleine opvouwbare scootmobiel. Die kan je prima in je huis kwijt. met dat mini dingetje kan je dan naar de ruimte rijden waar je grote scootmobiel wel mag staan.. probleem opgelost
Het is veel nuttiger om te kijken wat er allemaal wel kan als mopperen op de dingen die niet meer kunnen. dat geldt voor iedereen, maar met een beperking nog meer.
Je schrijft nu ik over zo'n elektrische "step" begin, dat je er al één hebt. Waarom was dat dan je antwoord niet aan Kokka, maar begin je over geld? En om te sparen 2 jaar binnen zitten? Hoezo? Je kan toch maar 1x per week naar de supermarkt?
Als ik begin over een kleine scoot 2e hands, dan begin je er ineens over dat je dan 2x p.w. naar de super moet en dat lukt niet. En eventuele overstap op grote scoot is ook al te vermoeiend. Maar blijkbaar is er wel energie voor uitstapjes, waardoor je niet kunt sparen. Schiet mij maar lek.
Een wat jij uitstapjes noemt, is voor mij boodschappen doen.
Ja ik weet je kan het je eigen niet voorstellen.
Nee maar in ieder geval wel met een paar mensen die zich "op moeten offeren".
Er zijn ook kleine, NIET opvouwbare 2e hands scoots te koop. Maar doet er verder niet toe, wel/of niet opvouwbaar, wel een elektrische step, de overstap is al te vermoeiend voor je.Onkruid71 schreef: ↑03 nov 2024 15:58Het ging over een 2e hands opvouwbare scootmobiel.ZeerPrivé schreef: ↑03 nov 2024 15:51
NEE, JIJ noemt het uitstapjes waardoor je niet kunt sparen: Ik wou dat ik 1300 bij elkaar kon sparen. Van een bijstands is dit helaas bijna onmogelijk. Dan zou ik 2 jaar binnen moeten zitten. Als het om eten of drinken zou gaan (want dat haal je in de super), zou je schrijven: dan kan ik 2 jaar niet eten en drinken.
kuklos
vindt dit leuk
Beetje jammer voor je dat je je allemaal niet kan visualiseren na alles wat ik verteld heb hoe belangrijk het boodschappen doen is. Niet alleen dat ik de boodschappen binnen krijg maar ook om me geestelijk gezond te houden.ZeerPrivé schreef: ↑03 nov 2024 16:04Er zijn ook kleine, NIET opvouwbare 2e hands scoots te koop. Maar doet er verder niet toe, wel/of niet opvouwbaar, wel een elektrische step, de overstap is al te vermoeiend voor je.Onkruid71 schreef: ↑03 nov 2024 15:58Het ging over een 2e hands opvouwbare scootmobiel.ZeerPrivé schreef: ↑03 nov 2024 15:51
NEE, JIJ noemt het uitstapjes waardoor je niet kunt sparen: Ik wou dat ik 1300 bij elkaar kon sparen. Van een bijstands is dit helaas bijna onmogelijk. Dan zou ik 2 jaar binnen moeten zitten. Als het om eten of drinken zou gaan (want dat haal je in de super), zou je schrijven: dan kan ik 2 jaar niet eten en drinken.
Kom kom, jij zegt dat ze dat niet hebben gedaan. Dan moet je dat aantonen en niet de vraag omdraaien.
Er wordt beweerd dat ze dat wel gedaan hebben maar dat kan ik nergens uit opmaken.