Weet ik, maar dat kan best gerealiseerd worden. Ik heb zelf nog nooit 1 zegeltje van wat dan ook uitgeknipt en bewaard. Gooide laatst in bijzijn van mijn hulp de lege DE verpakking in de afvalbak. Gooi je dat zomaar weg? Spaar je ze niet? Wil je ze dan voor mij bewaren? Nee, sorry echt geen zin in.Tot nu toe kun je ze niet digitaal aanleveren.
Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Ik denk eigenlijk dat DE er al jaren vanaf wil, maar dat de (oudere) klanten daar heftig tegen protesteren. Hoewel de voedselbanken weer wel blij zijn met de koffie en thee die ze voor de punten kunnen halen.Consumenneke schreef: ↑04 nov 2024 20:54
Leuk voor een weddenschap.
Ik zie je punt wel: de oudere klantengroep wil graag lokaal inwisselen.
Dan lijk HEMA me meer geëigend.
Daarentegen wil DE dat zegelsparen vast een duwtje geven richting jongere klanten.
Zou Amazon durven?
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Eigenlijk zag je bij Blokker al jaren hetzelfde proces als bij V&D, het assortiment werd steeds verder uitgehold. Op een gegeven moment heb je dus nog nauwelijks reden om bij ze naar binnen te stappen. De val van Blokker zal wel goed zijn voor de Hema, als ze tenminste die kans goed benutten.
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Maak er maar het stopsein van, want ik ga niet verder discussiëren als “ah, ik bedoeld iets anders dan ik daadwerkelijk schreef” te moeilijk is. Je mag ‘m hebbenNeoDutchio schreef: ↑04 nov 2024 20:45En het startsein is weer gegeven.Moneyman schreef: ↑04 nov 2024 19:37Onzin. Je schrijft letterlijk "als laatste kan, pas als Blokker definitief failliet verklaard is en geen doorstart maakt, enz.".
En dat is gewoon onjuist. Het kan nu al, niet pas als laatste, niet pas na een definitief faillissement, niet pas na geen doorstart. Dan kan je dat nu wel gaan verdraaien en het wijten aan mijn interpretatie, maar het is gewoon letterlijk wat jij schrijft.
-
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Wat wel een probleem wordt is de garantie op met punten betaalde producten, zoals koffiezetapparaten.
Ik heb een artikel bij Blokker gekocht met D.E waardepunten maar nu is het beschadigd. Hoe zit het met garantie?
Dat is natuurlijk vervelend. Normaliter zit er geen garantie op artikelen, apparatuur uitgezonderd. Wij adviseren je om naar de dichtsbijzijnde Blokker winkel te gaan of contact op te nemen met de klantenservice van Blokker op telefoonnummer 088-9494800 of kijk op Blokker Klantenservice.
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Eens. De toegevoegde waarde van de Blokker zag ik al jaren niet meer. Zonde om een ooit zo mooi bedrijf zo kapot te zien gaan.ZeerPrivé schreef: ↑04 nov 2024 21:33Eigenlijk zag je bij Blokker al jaren hetzelfde proces als bij V&D, het assortiment werd steeds verder uitgehold. Op een gegeven moment heb je dus nog nauwelijks reden om bij ze naar binnen te stappen. De val van Blokker zal wel goed zijn voor de Hema, als ze tenminste die kans goed benutten.
Wellicht kan de HEMA een graantje meepikken, maar ik denk dat een heel groot deel van de koek al veel eerder door Bol is ingepikt.
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Terecht punt. Wellicht kan er in voorkomende gevallen soms nog wel een beroep op de fabrieksgarantie gedaan worden. Voor degenen die net als ik de welbekende klassieker, de Moccamaster, thuis hebben staan: daar wordt standaard 5 jaar fabrieksgarantie op gegeven, die na registratie verlengt wordt naar 10 jaar.Consumenneke schreef: ↑04 nov 2024 21:47Wat wel een probleem wordt is de garantie op met punten betaalde producten, zoals koffiezetapparaten.
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Zouden de zegels van DE niet hinderlijk concurreren of interfereren met de Perla-zegels van AH? Daarnaast weet ik niet of AH zit te wachten om de afhandeling te gaan doen van weer een extra spaarsysteem.
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Het verbaast me dat ze het zo lang nog hebben uitgehouden.
Begin januari , 5 , 6 jaar terug ging mijn waterkoker stuk.
Naar Blokker, zowat elke waterkoker die ik daar aanwees was niet op voorraad.
Weinig winkelvoorraad hebben bij jaarafsluiting is een leuk streven, maar als dat omzet kost wel kortzichtig.
Begin januari , 5 , 6 jaar terug ging mijn waterkoker stuk.
Naar Blokker, zowat elke waterkoker die ik daar aanwees was niet op voorraad.
Weinig winkelvoorraad hebben bij jaarafsluiting is een leuk streven, maar als dat omzet kost wel kortzichtig.
-
- Berichten: 32226
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Hmmm... als er weinig voorraden zijn kon er wel eens een probleem zijn met de cashflow... De fabrikant wil ook graag zijn centen zien. Dus dan wordt het: eerst maar eens de uitstaande nota's betalen, daarna krijg je wel weer een levering.16again schreef: ↑04 nov 2024 22:55Het verbaast me dat ze het zo lang nog hebben uitgehouden.
Begin januari , 5 , 6 jaar terug ging mijn waterkoker stuk.
Naar Blokker, zowat elke waterkoker die ik daar aanwees was niet op voorraad.
Weinig winkelvoorraad hebben bij jaarafsluiting is een leuk streven, maar als dat omzet kost wel kortzichtig.
Het is dus nog maar helemaal de vraag hoe een eventuele faillissementsafwikkeling gaat verlopen, Als diverse fabrikanten hun spullen terug kunnen halen zullen er weinig koopjes te halen zijn vermoed ik zo.
-
- Berichten: 32226
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Stationshuiskamer. Veel mensen halen toch wel een bak koffie op het station. Kunnen ze gelijk hun zegeltjes inwisselen.Consumenneke schreef: ↑04 nov 2024 20:54Leuk voor een weddenschap.
Ik zie je punt wel: de oudere klantengroep wil graag lokaal inwisselen.
Dan lijk HEMA me meer geëigend.
Daarentegen wil DE dat zegelsparen vast een duwtje geven richting jongere klanten.
Zou Amazon durven?
Maar laten we eerlijk zijn, wat moet iemand nou met die rare witte koffiekopjes met dat DE logo in knalrood reliëf?
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
En de CEO vrijdag het bericht van Quote nog tegenspreken dat uitstel van betaling was aangevraagd.
https://retailtrends.nl/news/74171/blok ... taling-aan
https://retailtrends.nl/news/74171/blok ... taling-aan
-
- Berichten: 12730
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Je zal het misschien verbazen, maar ik reageerde op het OT. Dat u er iets anders uit haalde en zich er graag (weer) inmengt ligt echt niet aan mij hoor. Het is, zoals al gezegd, een oorzaak van zoveel ontspoorde topics.
Ook in dit topic reageert u enkel weer op anderen en niet inhoudelijk op het OT.
Ik weet wat ik geschreven heb, ik weet dat ik begon met ten eerste en daarna als laatste. Accepteer zelf eens dat u te snel leest, nog steeds gedeeltelijk quote en uw eigen gedachte neerzet als feit.
En neen, dit is geen aanval, maar een simpele constatering hoe het weer fout loopt.
Consumenneke
vindt dit leuk
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Gelukkig is het negeren van een stopsein hier, anders dan in het verkeer, niet strafbaar
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
U heeft duidelijk geen idee van het assortiment.witte angora schreef: ↑04 nov 2024 23:07Stationshuiskamer. Veel mensen halen toch wel een bak koffie op het station. Kunnen ze gelijk hun zegeltjes inwisselen.
Maar laten we eerlijk zijn, wat moet iemand nou met die rare witte koffiekopjes met dat DE logo in knalrood reliëf?
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Run op strijkplanken...https://archive.ph/b7Ejt
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Ik dacht eerst dat het een stukje van Nieuwspaal was, maar nee het was serieus bedoeld
Zoiets dus: https://nieuwspaal.nl/grote-paniek-onde ... t-blokker/
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Nee, die hebben dit artikel, hulp is onderweg https://nieuwspaal.nl/grote-paniek-onde ... t-blokker/
Jablan
vindt dit leuk
Re: Blokker en Douwe Egberts-punten - hoe nu verder?
Ik was je net weer voor
Maar serieus, ik kwam zelf zelden bij Blokker en als ik er kwam was het artikel wat ik zocht niet op voorraad. ‘Ik kan het wel voor u bestellen’, ja dat snap ik maar dat kan ik zelf ook.
Maar serieus, ik kwam zelf zelden bij Blokker en als ik er kwam was het artikel wat ik zocht niet op voorraad. ‘Ik kan het wel voor u bestellen’, ja dat snap ik maar dat kan ik zelf ook.