De koper maakte gebruik van koperbescherming waardoor het geld eerst op onlinebetaalpatform.nl wordt gestort.
De koper heeft het geld overgemaakt en zijn item ontvangen.
So far so good.
Plotseling wordt het account bij onlinebetaalpatform.nl grotendeels geblokkeerd (kan alleen de hoofdpagina zien maar geen enkele actie ondernemen)
reden: verificiatie.
Prima, heb al mijn gegevens ingevuld, tot aan kopie paspoort toe, en uiteindelijk (na 2 maanden) alles stond op groen.
Toen ik daarna vroeg om mijn account weer te deblokkeren kreeg ik als antwoord:
Compleet nieuw, zonder enige uitleg over de meldingen.Bedankt voor je bericht.
Vanwege meerdere meldingen van kopers heeft Online Payment Platform (OPP) conform haar algemene voorwaarden en procedures gehandeld door jouw accounts te blokkeren.
Ik vertrouw erop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te vorderen?