Crowdfunding voor kazerne betaalt niet terug
Re: Crowdfunding voor kazerne betaalt niet terug
Het zou, vind ik, in ieder geval netjes zijn als een nieuw forumlid in een dergelijk eerste bericht duidelijk maakt of hij op zoek is naar lotgenoten, cliënten of bronnen.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Je pakt nu een quote die totaal niet slaat op hetgeen waar jij het over wil hebben. Wat Moenyman al zei:Consumenneke schreef: ↑17 nov 2024 01:30Lijkt me ook op nieuwe vragenstellers van toepassing. Die hoeven zich niet te verantwoorden aan andere forumdeelnemers. Alle dieren in het dierenrijk zijn even gelijk.
Iemand die een bericht plaatst van één regel zal vermoedelijk niet veel reacties krijgen. De meesten zullen zich ook afvragen wie hij is en wat hij ermee wil.Moneyman schreef: ↑16 nov 2024 22:39Verantwoorden hoeft niemand zich hier. Maar als je hier komt om informatie te halen, en daar blijkbaar dus belang bij hebt, is het wel zo netjes en slim om op z’n minst te vertellen wat je eigen belang is en waar je die informatie voor nodig hebt. Des te groter de kans dat je hoort wat je wilt horen.
-
Dan moet je het citaat ook helemaal plaatsen. Alle dieren in het dierenrijk zijn evrn gelijk maar sommige zijn meer gelijk dan de ander.Consumenneke schreef: ↑17 nov 2024 01:30Lijkt me ook op nieuwe vragenstellers van toepassing. Die hoeven zich niet te verantwoorden aan andere forumdeelnemers. Alle dieren in het dierenrijk zijn even gelijk.
-
Jawel, maar dat laatste, dat zou consummeneke om de oren geslagen krijgen, dus dat laat hij maar wijselijk weg.
Het heeft allemaal ook niet zoveel te maken met het onderwerp van dit topic. Tenzij ik iets gemist heb.
Het heeft allemaal ook niet zoveel te maken met het onderwerp van dit topic. Tenzij ik iets gemist heb.
Don't feed de hulp moderatie.
juliomariner
, witte angora
, Erthanax
, Nijogeth
en DeZevendeHenk
vinden dit leuk
-
Toch wel knap. Zo'n hoge leeftijd bereiken en de satire van Orwell nog steeds niet snappen. Of was het nou Disney?juliomariner schreef: ↑17 nov 2024 06:07Dan moet je het citaat ook helemaal plaatsen. Alle dieren in het dierenrijk zijn evrn gelijk maar sommige zijn meer gelijk dan de ander.
Mijn suggestie is on-topic te blijven en nieuwkomers niet argwanend te behandelen.
Er meldt zich vast wel een volgende bakery funder in dit gezelschap. Ook de lokale pers die inmiddels op de zaak zit, heeft het gesuggereerde gat nog niet boven. Ik blijf benieuwd of het brood- en bakdividend wel uitbetaald is.
-
ik geloof dat u Orwell niet helemaal begrijpt.
Laan uw " suggesties" heb ik pas boodschap als u er zich zelf ook eens aan gaat houden. Tot die tijd bent u voor mij gewoon de forumtrol
Laan uw " suggesties" heb ik pas boodschap als u er zich zelf ook eens aan gaat houden. Tot die tijd bent u voor mij gewoon de forumtrol
witte angora
en Erthanax
vinden dit leuk