Dat had niks uitgemaakt, dan had ik nog met hetzelfde gezeten. En heb een leuke carrière gehad.witte angora schreef: ↑24 nov 2024 08:51Waarom denk jij dat iedereen bij de overheid gezond is? Er werken er best een hoop met een 'rugzakje' die elders moeilijker een baan kunnen krijgen.
Misschien had je in je jeugd die keuze moeten maken, toen je nog gezond was.
Zorgverzekering HEMA stopt
Re: Zorgverzekering HEMA stopt
Je waardeloze houding verandert inderdaad alleen als je er zelf wat aan wil doen, en dat wil je duidelijk niet.
-
Maar goed, dit topic gaat over de zorgverzekering van de Hema, althans het stoppen ervan. Het gaat niet over Onkruid die de 'discussie' weer naar zichzelf toe trekt.
Dat is echt onzin wat je schrijft. Hij wordt aangevallen, logisch dat hij daarop reageert. Hoe zou jij het vinden als jij 'Zij werken tenminste. Neem er een voorbeeld aan.' zo'n reactie krijgt? En dat niet 1x maar meerdere keren?witte angora schreef: ↑24 nov 2024 22:38Maar goed, dit topic gaat over de zorgverzekering van de Hema, althans het stoppen ervan. Het gaat niet over Onkruid die de 'discussie' weer naar zichzelf toe trekt.
Onkruid71
vindt dit leuk
Nee, ik trek de discussie niet naar me toe. Ik reageer op wat er over me gezegd wordt, dat is wat anders.witte angora schreef: ↑24 nov 2024 22:38Maar goed, dit topic gaat over de zorgverzekering van de Hema, althans het stoppen ervan. Het gaat niet over Onkruid die de 'discussie' weer naar zichzelf toe trekt.
Verder ben ik het met je eens, het gaat over de Hema.