Fixitfaster stuurt aanmaningen

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Moneyman

Re: Fixitfaster stuurt aanmaningen

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
23 nov 2024 20:13
Je betwist enkel dat de prijs verstopt is, maar gaat daarbij voorbij aan de gestelde vraag.
"In al die uitspraken...is er een waar de prijs ook zo "verstopt" was?"
Het lijkt me niet zo zinvol naar andere uitspraken te kijken, als die niet vergelijkbaar zijn.
Dat is hoe een niet-jurist naar jurisprudentie kijkt (en dat bedoel ik niet verkeerd). In de praktijk gaat hij bij het gebruik van jurisprudentie vaak juist niet om het zoeken van een exact vergelijkbare casus, maar om het toepassen van de lijnen en kaders die de staande jurisprudentie geven.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

misleidende informatie over de prijs is oneerlijke handelspraktijk, en kan leiden tot vernietiging overeenkomst.
https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... :2022:1540

Moneyman

Ja, uiteraard. Dat betwist ook helemaal niemand.

Amobo

Ongelezen bericht door Amobo »

Ik heb ook brieven van Fixitfaster gehad als zou ik een abonnement voor handleidingen zou hebben afgesloten. Heb ik niet gedaan. Mail gestuurd, brief gestuurd, geen reactie. Nu aangetekende brief verstuurd en die komt weer retour. Inmiddels is de herinnering kosten 2 x verhoogd met totaal€ 40.-. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Die zegt, laten zij het maar bewijzen! Wordt vervolgd.

Amobo

Ongelezen bericht door Amobo »

En meld deze problemen op Consu-wijzer. Een officiële klachten site. Als er maar genoeg klachten binnen komen gaan ze het bedrijf Fixitfaster aanpakken.

Ximo

Ongelezen bericht door Ximo »

Overeenkomst aangegaan met Fixitfaster, 10 minuten later ongedaan gedaan door een beroep te doen op mijn herroepingsrecht.
Nu blijven ze de rekening sturen.
Reageren niet op e-mails en doen net of dat ze gek zijn.
Ben niet van plan om te betalen en heb ze geblokkeerd.

keuning

Ongelezen bericht door keuning »

Het zelfde doen ze bij mij ook na het sturen van de voorbeeld brief blijven ze maar aanmaningen sturen.

Ik heb na dat ik de voorbeeldbrief hab verstuurd een standaard berichtje terug gekregen met je moet betalen enz.

Nu heb ik ze een bericht gestuurd dat ik geen gebruik van hun service kan maken omdat ze niet kunnen leveren wat ze zelf beloven. Heb geprobeerd op hun site diverse handleidingen te zoeken maar kan geen een vinden en dit zijn handleidigen van de meest gangbare apparatuur.

Ik heb heb dan ook in gebreke gesteld voor het niet naleven van de door hun zelf geadverteerde service. Ben benieuwd of ik hier weer een standaard berichtje op krijg.

Ook vraag ik me af of er geen aangifte gedaan kan worden tegen hun vanwege oneerlijke handelspraktijken.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik had op de 17e al gezegd dat het een andere gebruiker is. Wat een flauwekul om dat na bijna 2 maanden!! nog een keer te herhalen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

keuning schreef:
06 dec 2024 10:58
Ook vraag ik me af of er geen aangifte gedaan kan worden tegen hun vanwege oneerlijke handelspraktijken.
Nee, dit is een civiele kwestie. Het kan wel bij ConsuWijzer (Autoriteit Consument en Markt) worden gemeld.

Toonoween

Ongelezen bericht door Toonoween »

Dit is de eerst mail die ik ontvangen heb en gelijk kosten er boven op het moet niet gekker worden.

Openstaande betaling en incassokosten voor jouw Fix It Faster-account

Beste A.p,

Naar aanleiding van onze eerdere communicatie willen we je informeren dat we inmiddels incassokosten van € 40,00 hebben toegevoegd, omdat de betaling voor jouw Fix It Faster-account nog steeds openstaat.

We verzoeken je dringend het volledige openstaande bedrag, inclusief de incassokosten, zo snel mogelijk te voldoen om verdere juridische stappen en bijkomende kosten te voorkomen.

Als je vragen hebt of ondersteuning nodig hebt bij de betaling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Rekening betalen Rekening betalen

Uiterste betaaldatum:

26-12-2024 Betalen via een bankoverschrijving

Voor een snelle afhandeling raden we je aan om de betaalopties te gebruiken via de 'Rekening betalen'-knop. Als je de voorkeur geeft aan een handmatige bankoverschrijving, is dat uiteraard ook mogelijk. Hier zijn de benodigde gegevens voor de betaling:

Bedrag: € 70,00

IBAN: NL34 BUNQ 2123 8452 99

Ten name van: Fix It Faster

Uiterste betaaldatum: 26-12-2024

Belangrijk: Vermeld altijd je referentienummer: SHCG7565831636 bij de betaling. Het kan tot drie werkdagen duren voordat een bankoverschrijving is verwerkt. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.

Adresgegevens:

Nederland

Let op! Het annuleren van de opdracht is niet meer mogelijk, aangezien het herroepingsrecht van 14 dagen inmiddels is vervallen. Je kunt nu lifetime gebruik maken van FixItFaster, met onbeperkte toegang tot het downloaden en bewaren van alle handleidingen.

Geaccepteerde voorwaarden

✓ Ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd.

© FIXITFASTER
Het vinden van de juiste handleiding wanneer je die met spoed nodig hebt, kan vaak een uitdaging zijn. Fixitfaster heeft daarom alle handleidingen van apparaten van alle bekende merken voor jou verzameld. Met onze dienstverlening maken we het herstellen van storingen eenvoudig en snel.
Geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer: 93874030.
Correspondentieadres: Lange Marktstraat 1, 8911AD Leeuwarden.

Mail ons op [email protected]

16again

vanavond in de uitzending...

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Moneyman schreef:
18 okt 2024 09:05
Ik zou hier zelf op dit punt niet voor gaan procederen, want ik zie nul kans op winst.
Vanavond kun je zien hoe Radar daar over denkt.

Moneyman

Ja, dat werd 4 uur voor jou ook al aangegeven... :lol:

Het is overigens vrij goed te voorspellen wat de tendens van de uitzending vanavond gaat zijn (en dat was al te lezen in het dele van mijn post wat je net niet mee-gequote hebt) :mrgreen: Of we daar iets nuttigs van gaan leren, is dus maar de vraag.

GRJane

Ongelezen bericht door GRJane »

Ik heb nooit een account aangemaakt maar krijg degene aanmaning na de andere binnen maar betaal niets.

Ik heb het vermoeden dat een voor mij bekend persoon de gegevens van mij heeft ingevuld!

Bram Bonnewel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Om te beginnen staan er geen NAW bedrijfsgegeven in de algemene voorwaarden op de website, dit is wettelijk wel verplicht.

Correspondentieadres is in Amsterdam, maar vestigingsadres is in Bussum en de statutaire zetel is in Leeuwarden volgens KvK. Enig bestuurder is Carbon Rock Holding B.V. Akte van oprichting op 8 mei van dit jaar en inschrijving KvK op 15 mei.

Op het adres van de statutaire zetel staan op dit moment 69 bedrijven ingeschreven
Laatst gewijzigd door Bram Bonnewel op 09 dec 2024 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

GRJane schreef:
09 dec 2024 16:37
Ik heb nooit een account aangemaakt maar krijg degene aanmaning na de andere binnen maar betaal niets.

Ik heb het vermoeden dat een voor mij bekend persoon de gegevens van mij heeft ingevuld!
Gut dat zeggen degenen die op de Noordsingel zitten ook altijd.

ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd. :mrgreen:

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op de Noordsingel? Daar “zit” toch al jaren niemand meer?

Consumenneke

Moneyman schreef:
06 dec 2024 14:18
Practise what you preache.
Moneyman is gelukkig wel correct geschreven.

Nou gaan we weer op-topic! 8)

16again

Morgan le Fay schreef:
09 dec 2024 17:06
GRJane schreef:
09 dec 2024 16:37

Gut dat zeggen degenen die op de Noordsingel zitten ook altijd.

ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd. :mrgreen:
Er is geen enkele identificatie, dus iedereen kan de persoonsgegevens van een ander misbruiken

Consumenneke

Consumenneke schreef:
16 okt 2024 14:37
Fixitfaster is een handelsnaam van Software Bit Solutions uit Leeuwarden, geleid door Carbon Rock Holding van een 21-jarige KK.
En Radar ging bij zijn moeder langs. 8)

Plaats reactie