Wacht al maanden op E-fiets van Medipoint
-
beveiliging 007
Wacht al maanden op E-fiets van Medipoint
ik wacht al maanden op een aangepaste balance E.fiets lage instap via de wmo ivm heupontstekingen waarbij ik te jong ben voor een nieuwe heup" en chronische rug klachten na dat ik aangereden ben, en PTSS
(werk gerelateerd) na telefonisch afspraken heb gemaakt voor het inmeten en zijn binnen 2 weken gekomen (ze geloven niet dat ik 2meter lang ben) waren deze afspraken niet bekend waaronder een tussentijds oplossing heb daar later wel exuus per telefoon gehad" maar konden niets meer betekenen voor me afwachten dus..nu 4 maanden later zou in week 50 geleverd worden je raad het al weer niks maar zelf gebeld deze dame had duidelijk geen inlevingsvermogen waarbij het gesprek moeiijk ging (blijkbaar is dat beleid) ze waren weer vergeten door te geven in week 45 dat de fiets niet geleverd kon worden ze wist ook niet waarom er was geen bestelnummer enz waarbij ik aanspraak kon maken ook gevraagd of ik een schriftelijk bevestiging met de nieuwe leverdatum was niet mogelijk ik wacht nog even heb geen keus ook maar daarna terug naar de gemeente na nu dossier opbouw meschien een juridische weg kan ook nog
(werk gerelateerd) na telefonisch afspraken heb gemaakt voor het inmeten en zijn binnen 2 weken gekomen (ze geloven niet dat ik 2meter lang ben) waren deze afspraken niet bekend waaronder een tussentijds oplossing heb daar later wel exuus per telefoon gehad" maar konden niets meer betekenen voor me afwachten dus..nu 4 maanden later zou in week 50 geleverd worden je raad het al weer niks maar zelf gebeld deze dame had duidelijk geen inlevingsvermogen waarbij het gesprek moeiijk ging (blijkbaar is dat beleid) ze waren weer vergeten door te geven in week 45 dat de fiets niet geleverd kon worden ze wist ook niet waarom er was geen bestelnummer enz waarbij ik aanspraak kon maken ook gevraagd of ik een schriftelijk bevestiging met de nieuwe leverdatum was niet mogelijk ik wacht nog even heb geen keus ook maar daarna terug naar de gemeente na nu dossier opbouw meschien een juridische weg kan ook nog
Re: Wacht al maanden op E-fiets van Medipoint
Bestelling maar annuleren en naar een ander bedrijf gaan. Er zijn toch meer bedrijven binnen die sector.
Medireva, medicura, Vegro, Dialex, er zijn er nog meer , misschien plaatselijk.
Medireva, medicura, Vegro, Dialex, er zijn er nog meer , misschien plaatselijk.
Zelf eigenlijk altijd prima ervaring met Medipoint gehad. De arts schakelt Medipoint in binnen een uur telefoontje en volgende dag aangepast bed bezorgd. Rekening rechtstreeks naar de zorgverzekering. Niet meer nodig en afhalen, een telefoontje, volgende dag auto voor de deur. Ik vond het een super bedrijf. Verkeerde adres, verkeerde telefoonnummer? Iets moet er toch zijn? Het is een bedrijf dat graag verkoopt en verhuurt.
Via de Wmo? Dan de gemeente lastig blijven vallen. Zij zijn dus de opdrachtgever, zij moeten betalen, dus moet je de gemeente blijven benaderen hiervoor.
-
beveiliging 007
hoi Thijs
daarom ook dossier opbouw" op advies van de gemeente er bestaan verschillende facebook groep met dit onderwerp" ook zijn er gemeentes die een rode kaart heeft gegeven aan dit bedrijf bijvoorbeeld gemeente Almere waren er weer gemeenteraad vragen en venlo heeft dit bedrijf ook in de ban gezet" het is dus een landelijk probleem en geen uitzonderingen ik hoop dat ze binnen 6 weken alsnog over de plank komen anders ga ik zelf vragen stellen bij de politiek
daarom ook dossier opbouw" op advies van de gemeente er bestaan verschillende facebook groep met dit onderwerp" ook zijn er gemeentes die een rode kaart heeft gegeven aan dit bedrijf bijvoorbeeld gemeente Almere waren er weer gemeenteraad vragen en venlo heeft dit bedrijf ook in de ban gezet" het is dus een landelijk probleem en geen uitzonderingen ik hoop dat ze binnen 6 weken alsnog over de plank komen anders ga ik zelf vragen stellen bij de politiek
Ik ken hun zoals gezegd van de uitleen van een bed na een heupoperatie. Ik was verbaasd zo soepel en gemakkelijk het ging. Zuid limburg, geregeld vanaf Weert blijkbaar. Gewoon een standaard uitleen. Voor jou is dit natuurlijk een geheel ander ding. Niet vergelijkbaar. Ik zou mijn energie vooral op de gemeente richten. Succes ermee. Misschien heeft iemand een betere tip. Nu snappen we jouw verhaal tenminste.
-
Ik_weet_niet_alles
Ik zou hoe dan ook een klacht indienen via hun website. Als daar geen afdoende antwoord op komt kunt u nog naar de geschillencommissie Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen.
beveiliging 007
vindt dit leuk
-
beveiliging 007
klacht heb ik heb ik allang gedaan ze reageren gewoon niet" ook bij zelf bellen van kastje naar de muur
zo geschillen commissie is op papier leuk maar duurt te lang" (ik wacht al 4 maanden ) ik ga het voorstel van thijs volgen" terug naar de gemeente met dossier, ze zullen nu onder tussen wel weten dat ik het er niet bij laat zitten. ik wacht nog 6 weken
zo geschillen commissie is op papier leuk maar duurt te lang" (ik wacht al 4 maanden ) ik ga het voorstel van thijs volgen" terug naar de gemeente met dossier, ze zullen nu onder tussen wel weten dat ik het er niet bij laat zitten. ik wacht nog 6 weken
-
Ik_weet_niet_alles
Op het moment dat u een klacht indiend bij de geschillencommissie en het klachtengeld betaald krijgt een bedrijd een bericht dat er een klacht is ingediend. Vaak zal dat bedrijven al aansporen om te reageren op een klacht. Zij weten ook dat als er betaald is de geschillencommissie de klacht gaat oppakken en er een uitspraak komr.beveiliging 007 schreef: ↑15 dec 2024 21:35klacht heb ik heb ik allang gedaan ze reageren gewoon niet" ook bij zelf bellen van kastje naar de muur
-
Lowieze
Het regent al jaren klachten van cliënten over Medipoint.
Wat in mijn gemeente nog weleens wil helpen is de wethouder die WMO in zijn/haar portefeuille heeft rechtstreeks aanschrijven.
U kunt uw klacht ook nog aan Radar zelf melden. https://radar.avrotros.nl/artikel/al-ja ... open-60230
https://radar.avrotros.nl/pagina/tip-de-redactie-60001
Wat in mijn gemeente nog weleens wil helpen is de wethouder die WMO in zijn/haar portefeuille heeft rechtstreeks aanschrijven.
U kunt uw klacht ook nog aan Radar zelf melden. https://radar.avrotros.nl/artikel/al-ja ... open-60230
https://radar.avrotros.nl/pagina/tip-de-redactie-60001
-
Morgan le Fay
Klacht bij de Gemeente neerleggen.
IS WMO?
IS WMO?
-
Morgan le Fay