Consumenneke schreef: ↑24 dec 2024 18:00
Ron5300 schreef: ↑24 dec 2024 17:36
Om op het kolen tellen terug te komen was het een op is op verhaal maar verleden tijd wel gezellig dat dan weer wel maar en dat is mijn persoonlijke mening met dikke truien en zomeer in een koude woonkamer tv kijken terwijl de verwarming wel aangezet kan worden is geen besparing maar meer angst voor een hoge eindafrekening.
Op leestekens besparen, levert dat nog iets op?
Triest, diep triest kunt u nu echt niet begrijpend lezen of voelt u zich aangevallen vanwege het tellen van kolen die in uw verleden wel aan de orde zou zijn geweest.
Mijn motto laat iedereen in zijn of haar waarde en ontleed niet elke zin op fouten en dat met een dubbelzinnige emoticon nog grappig te vinden ook.
Deze bijdrage voegt helemaal niets toe want verder dan commentaar op anderen geven komt u ook niet.
Waar u dan wel weer goed in bent is uw eigen mening ventileren maar wel met zoiets van "ik heb gelijk" en houdt dat vol tot het ongelijk bewezen is en dan nog trekt het in twijfel.
Denk eens na, zou u zo behandeld willen worden als u in persoon met bijvoorbeeld mij in gesprek zou gaan en ik u verbaal op taal/uitspraak gaat corrigeren.
Wij ik dus hebben op dit forum sowieso al geen 'vriendelijke band' en dat begon al bij de eerste vraag die u stelde maar om die reden een hetze tegen mij en andere forumleden te beginnen geeft totaal geen pas en neem ik u zeer kwalijk.
Forum leden doen hun uiterste best om anderen te helpen en als dat echt niet mogelijk is dan houdt het ook op, maar dan springt u er weer in een biedt met onzinnige wetten die totaal niet in Nederland van toepassing zijn.
Maar toch voor iedereen die de moeite neemt dit te lezen fijne feestdagen en bovenal neem alle topics niet te zwaar want dat dan is het deelnemen ook niet leuk meer.