Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Ik gebruik al jaren Easypark en de voorgangers en met de app nooit problemen gehad. Omdat mijn vrouw en kinderen ook gebruik maken van de auto, had ik hen ook toegevoegd aan mijn account zodat zij ook met de app kunnen parkeren. Tot nu toe betaalde ik 5,- per maand abonnement. Deze maand was dit opeens 20,-! Blijkbaar heeft Easypark de voorwaarden gewijzigd en betaal je nu per persoon het maandtafief. En, als ik inlog in mijn account, kan ik niet de accounts voor mijn vrouw en kinderen verwijderen. Blijkbaar heeft Easypark zonder aankondiging dus voor mijn vrouw en kinderen eigen accounts aangemaakt en mij daar de rekening voor gestuurd. Op z'n zachts gezegd niet netjes.
Update: we zijn nu bijna drie weken verder, herinneringen verstuurd aan Easypark, maar tot op heden geen enkele reactie.
-
Op 11 november parkeerde ik in het centrum van Den Haag. Ik was niet bekend in de buurt. Toen ik wegging, bleek dat er 0,00 euro afgeschreven was. Dat was het ergste niet. Kennelijk had de app de verkeerde wijk gepakt, merkte ik toen ik een boete van 79 euro thuis kreeg.
Klantenservice onbereikbaar. Wat een prutsclub.
Sorry, maar dat is echt je eigen verantwoordelijkheid, juist als je ergens niet bekend bent. Blind varen dat de app wel de goede zone te pakken zal hebben is, zeker in drukke centra, een risico.Katelijne24 schreef: ↑27 dec 2024 03:41... Ik was niet bekend in de buurt....
... Kennelijk had de app de verkeerde wijk gepakt...
Je bent dus uiteindelijk zelf degene die de verkeerde zone heeft geactiveerd. Voortaan toch maar even kijken
En je hebt wel gecheckt of de zone die app aan gaf hetzelfde was als de code op de borden? De telefoon maakt gebruik van GNSS (= GPS, Galileo, GLONASS en mogelijk nog meer) en celinformatie van het mobiele netwerk om de locatie te bepalen. Aangezien er in een stad veel cellen zijn kan je makkelijk op een cel zitten die wat verder weg is en als GNSS ontvangst slecht is door bijvoorbeeld gebouwen dan denkt de telefoon dat je elders bent.Katelijne24 schreef: ↑27 dec 2024 03:41Op 11 november parkeerde ik in het centrum van Den Haag. Ik was niet bekend in de buurt. Toen ik wegging, bleek dat er 0,00 euro afgeschreven was. Dat was het ergste niet. Kennelijk had de app de verkeerde wijk gepakt, merkte ik toen ik een boete van 79 euro thuis kreeg.