Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Thijs124

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

En wat betreft betekenen, beter MM vragen.

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Het kwam in beeld tijdens de actiefilm.
Ik kan wel vertellen op welk moment....
Dat was het moment dat de beveiliger in de meldkamer alles aan het controleren was, op dat moment kam elke keer het woord Horizont in beeld.

Dagkoers

Lieve mensen ik ben erachter...
Het is een merk!!!!

Dagkoers

Dagkoers schreef:
10 jan 2025 11:14
Goede morgen beste mensen van het forum,

Ik heb deze vraag aan meerder mensen gesteld, en helaas weet niemand het antwoord.
Ik weet dat hier slimmeriken aanwezig zijn.

Ik keek niet zo lang geleden een goede actiefilm op TV.
Het was een Amerikaanse film met ondertiteling.
Tijdens het filmkijken kwam het woord ''Horizon'' in beeld maar dan met de letter ''t'' op het eind.
Horizont Ik ben er totaal niet achter wat dat woord betekent. Hebben jullie een idee? Mijn dank is groot. Helaas Google helpt niet.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dagkoers schreef:
10 jan 2025 12:00
Dagkoers schreef:

Ik heb deze vraag aan meerder mensen gesteld, en helaas weet niemand het antwoord.
Noem er is een

Tijdens het filmkijken kwam het woord ''Horizon'' in beeld maar dan met de letter ''t'' op het eind.
Horizont Ik ben er totaal niet achter wat dat woord betekent. Hebben jullie een idee? Mijn dank is groot. Helaas Google helpt niet.
Dan ben je toch echte op het verkeerde forum
Man ga werken dan hou je misschien met dat domme gedoe.

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

gosewijn schreef:
10 jan 2025 15:15
Dagkoers schreef:
10 jan 2025 12:00
Dagkoers schreef:

Noem er is een

Dan ben je toch echte op het verkeerde forum
Man ga werken dan hou je misschien met dat domme gedoe.
Niet boos worden op Dagkoers,er moet toch wat te lachen blijven hier in de huiskamer?
En je vergat het woordje "op" :wink:

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik vraag me af wanneer hij nou eindelijk eens een permaban krijgt. Al tig keer gekregen onder andere nicknames, en onder deze nickname continu topics openen die hier niet thuishoren en dan de nickname van mensen te gaan verbasteren, ze verrader noemen enzovoorts.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
11 jan 2025 14:03
witte angora schreef:
10 jan 2025 23:06
Ehmmm. Dagkoers, ik heb je laatste bericht gemeld. Kan me er niet in vinden hoe je Gosewijn omschrijft. Zeker niet gezien het vermoedelijke leeftijdsverschil tussen jullie twee.
Volgens mij zeker 30 jaar.
Minimaal. Als ik het goed heb is gosewijn allang met pensioen.

Ik ben niet boos of zo op dagkoers, in zekere zin snap ik die uitlatingen wel. Mensen met autisme kunnen zich vaak moeilijk inleven in anderen. Dan krijg je dat ze er van alles uitfloepen omdat ze de impact niet doorhebben. Dat is natuurlijk geen excuus, het is enkel een verklaring. Het kost aardig wat geduld om dit te veranderen.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ach, Dagkoers is creatief of maakt een typefout. U beschuldigt Dagkoers van autisme terwijl juist u in het verleden hier aangegeven hebt een vorm van autisme te hebben. Bent u niet degene die aan een klein grapje te zwaar tilt?

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
11 jan 2025 17:42
Ach, Dagkoers is creatief .......... Bent u niet degene die aan een klein grapje te zwaar tilt?

Dus als we hem voortaan Dagkneus noemen dan is dat ook gewoon een grapje en moeten we daar vooral om lachen?

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
Ehmmm. Dagkoers, ik heb je laatste bericht gemeld. Kan me er niet in vinden hoe je Gosewijn omschrijft. Zeker niet gezien het vermoedelijke leeftijdsverschil tussen jullie twee.
Het zal aan mij liggen, maar wat maakt leeftijdsverschil uit?

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

kuklos schreef:
11 jan 2025 17:52
J. Deltoer schreef:
11 jan 2025 17:42
Ach, Dagkoers is creatief .......... Bent u niet degene die aan een klein grapje te zwaar tilt?

Dus als we hem voortaan Dagkneus noemen dan is dat ook gewoon een grapje en moeten we daar vooral om lachen?
Niet continue, maar een enkele keer moet toch kunnen. Ach ik til er ook niet aan als mensen mijn achternaam rijmen op een zogenaamd beroep van mijn moeder.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Zolang je dagkoers aandacht geeft, komt hij gewoon terug om te trollen. Want dat is wat trollen doen.

witte angora

Nijogeth schreef:
11 jan 2025 17:54
witte angora schreef:
Op zich niet zoveel. Maar zou jij zo door je zoon aangesproken willen worden? Met 'zwijn'?

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Zijn ze vader en zoon dan?

witte angora

Domme vragen bestaan niet... domme vragen bestaan niet... domme vragen bestaan niet... :roll:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
11 jan 2025 20:06
Nijogeth schreef:
11 jan 2025 17:54
witte angora schreef:
Op zich niet zoveel. Maar zou jij zo door je zoon aangesproken willen worden? Met 'zwijn'?
Dat is absoluut geen antwoord op mijn vraag. Zijn opmerking kan natuurlijk niet, maar wat maakt dat leeftijdsverschil daar nu voor uit? Mag je bepaalde dingen wel zeggen tegen een jonger iemand, maar niet tegen een ouder iemand?

witte angora

Volgens mij lees je niet goed. Ik schreef: 'zeker niet'. Je kan zoiets tegen niemand zeggen, maar juist voor ouderen zou je nog wat meer respect moeten hebben dan voor mensen van je eigen leeftijd.

Of denk je dat ik vroeger in de bus voor leeftijdsgenoten of jongeren op zou staan? Dat deed je voor ouderen. Om wat te noemen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nijogeth schreef:
12 jan 2025 05:01
Mag je bepaalde dingen wel zeggen tegen een jonger iemand, maar niet tegen een ouder iemand?
Natuurlijk. Een stevig leeftijdsverschil is in het dagelijks leven een stevig onderdeel van de context waarin bepaald wordt of je iets wel of niet kunt zeggen. Het is niet de enige factor natuurlijk, maar wel een belangrijke. En dat was ook exact wat WA schreef.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

In mijn ogen ligt het er altijd aan, wat de oudere persoon tegen je zegt.

Plaats reactie