Verlies van Kavel en Onvoldoende Klantenservice: Mijn Verhaal met Onlineveilingmeester.nl
Re: Verlies van Kavel en Onvoldoende Klantenservice: Mijn Verhaal met Onlineveilingmeester.nl
En zal dat wel kloppen? De laatste kijkdag was daar zondag 13 maart 2011
-
Re: Verlies van Kavel en Onvoldoende Klantenservice: Mijn Verhaal met Onlineveilingmeester.nl
Dat is een andere handelaar. Haal ik ook regelmatig wat op.Ron5300 schreef: ↑21 jan 2025 13:48Toch wel vreemd want het afgifte adres is volgens veilingmeesters 'n Mös 8, 7678 WC Geesteren[urlhttps://www.onlineveilingmeester.nl/nl/veilingen/136][/url]
Dat klopt en zoals bij de post er bij staat: "en zelfs de buren gevraagd, die bevestigden waar de plek was." en naar die plek geweest dus de plek die je op de kaart ziet wat de buren ook aanwezen (waar we ook al langs waren geweest) en niemand deed open.NeoDutchio schreef: ↑21 jan 2025 08:04Even googlen en je weet het. Zoals het op de veilingsite staat zit de ingang op de Zekteweg. En op de Zekteweg direct aan de rechterkant kom je achter een woonhuis en staat een grote loods. Er zit zelfs een kaartje bij via de site.
witte angora schreef: ↑21 jan 2025 11:57Dat ze tot 12.30 aanwezig zijn betekent natuurlijk niet dat ze open zijn. Na 12.00 uur zijn ze waarschijnlijk bezig de boel af te ronden, op te ruimen, in te pakken, van alles en nog wat. Best kans dat ze op een plek bezig waren waar ze de bel niet konden horen. En dat kan en mag omdat ze dan niet meer open zijn.brk schreef: ↑18 jan 2025 18:11Uiteindelijk ben ik 25 euro verloren, ongeveer 65 euro aan tankkosten voor niks en ik werdt eerst beschuldigd voor te laat komen en daarna (nadat ze toegaven dat ze tot 12:30 daar waren) werdt beschuldigd voor de verkeerde deur te staan. Wat raden jullie aan om te doen? Want ze werken totaal niet mee en sluiten elke ticket.
Ik kan je alleen maar aanraden een nieuwe afspraak te maken om je kavel op te halen. Of het alsnog te laten verzenden.
Nieuwe afspraak maken ze niet en verzenden doen ze ook niet. Dat is juist de "oplichting". Eerst zeggen dat we te laat waren terwijl we voor 12 uur daar waren, en dan wanneer we voor camerabeelden vragen dat dat niet mogelijk is en ze zeker tot 12.30 daar waren en wij voor de verkeerde deur waren. En ze hebben zogenaamd gebeld naar de veiling maar niemand nam op. 12.30 hebben hun gezegd hé, wat waarschijnlijk niet de bedoeling was om het aan mij te vertellen.
Nu gaan ze de kavel opnieuw veilen en waarschijnlijk gaat de volgende klant de zelfde mee maken. Lekker makkelijk geld verdiend. Ik dacht al waarom zie ik die kavel zo vaak terug op dezelfde locatie, waarschijnlijk heeft de klant voor mij ook dezelfde meegemaakt
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
Denk dat wij hier je ook niet kunnen helpen. Er zijn een aantal mogelijkheden, als je denkt dat het oplichting is. Doe aangifte bij de politie. Je kan uiteraard ook contact opnemen met het Juridisch Loket of je rechtsbijstandsverzekering.
De meeste mensen zouden de optie overwegen het dan maar te laten zitten, maar ik weet niet of het in jouw geval zinvol is die optie te benoemen.
Het niet opnieuw maken van een ophaalafspraak is natuurlijk bijzonder te noemen, en ook wat erg vreemd. Er worden aldaar "dagelijk" spullen afgehaald.
Denk toch dat er iets meer aan de hand is, heeft u wel netjes in ABN gecommuniceerd ?
Verder blijft het natuurlijk vreemd dat je eerst een andere afstand en ophaaldienst hier aangeeft, wat later niet blijkt te kloppen......
Denk toch dat er iets meer aan de hand is, heeft u wel netjes in ABN gecommuniceerd ?
Verder blijft het natuurlijk vreemd dat je eerst een andere afstand en ophaaldienst hier aangeeft, wat later niet blijkt te kloppen......
-
Tuurlijk joh. Zou u dat misschien ook even met bewijzen kunnen staven?
Ik zie in ieder geval geen oplichting.
Er zijn al zoektochten naar het afhaaladres gedaan maar tot nu toe zonder resultaat.
Kan het niet zo zijn dat sommige kavels niet naar de opslag worden vervoert maar op het adres van de inbrenger zelf afgehaald kunnen worden.
Daar begint het wel op te lijken omdat de buren wisten waar de locatie zich bevond en kon in dit geval het adres van de inbrenger zijn.
Het is maar een gedachte maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat de inbrenger even voor twaalf uur vertrokken is waardoor uw broertje voor een dichte deur kwam te staan.
U maakt er nu wel een hele grote kwestie van want ten eerste betreft het een kavel van 25 euro, laat u uw broertje de reis van Breda naar Geesteren en weer terug maken die qua brandstof 65 euro doet ook nog eens net voor twaalf uur aan komt en niemand meer thuis aantreft.
Mijn advies, neem uw verlies, laat onlineveilingsmeesters voor wat het is en kies in het vervolg voor een andere veilingsite.
Kan het niet zo zijn dat sommige kavels niet naar de opslag worden vervoert maar op het adres van de inbrenger zelf afgehaald kunnen worden.
Daar begint het wel op te lijken omdat de buren wisten waar de locatie zich bevond en kon in dit geval het adres van de inbrenger zijn.
Het is maar een gedachte maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat de inbrenger even voor twaalf uur vertrokken is waardoor uw broertje voor een dichte deur kwam te staan.
U maakt er nu wel een hele grote kwestie van want ten eerste betreft het een kavel van 25 euro, laat u uw broertje de reis van Breda naar Geesteren en weer terug maken die qua brandstof 65 euro doet ook nog eens net voor twaalf uur aan komt en niemand meer thuis aantreft.
Mijn advies, neem uw verlies, laat onlineveilingsmeesters voor wat het is en kies in het vervolg voor een andere veilingsite.
??? Ja.BL2 schreef: ↑22 jan 2025 12:12Het niet opnieuw maken van een ophaalafspraak is natuurlijk bijzonder te noemen, en ook wat erg vreemd. Er worden aldaar "dagelijk" spullen afgehaald.
De standaard kantoor adres is in Groningen. Breda - Geesteren heen en weer is 400 km. Groningen is 500 km. Wat is er zo vreemd aan?