Gardenfeel levert 2 paar schoen die betaald zijn via IDEAL. Schoenen worden retour gestuurd op 9 januari 2024 (aantoonbaar). Wij wachten nog steeds op creditering. Leverancier Gardenfeel zegt de retourzending nog niet ontvangen te hebben.
De meeste recenties/referenties, zo blijkt achteraf, onvoldoende.
Retourzending nog steeds niet gecrediteerd?
Re: Retourzending nog steeds niet gecrediteerd?
Heeft u het echt teruggestuurd naar Hong Kong?
Re: Retourzending nog steeds niet gecrediteerd?
Maar wat zegt uw Track&Trace van de retour zending? Zijn de schoenen echt aangekomen op:
ECOM INOVEST LIMITED
WORKSHOP 60, 3/F, BLOCK A, EAST SUN INDUSTRIAL CENTRE
NO. 16 SHING YIP STREET
KOWLOON HONG KONG
Re: Retourzending nog steeds niet gecrediteerd?
Die kunnen in 11 dagen toch nooit in Hongkong zijn aangekomen.
Re: Retourzending nog steeds niet gecrediteerd?
Ja, daar heb ik me op verkeken!
We wachten maar ff op het antwoord waar het werkelijk naar toe is gestuurd. De volgende keer maar bij AliExpress of Tenu bestellen. Die hebben retouradressen in Nederland en zijn meestal vele malen goedkoper dan dropshippers.
We wachten maar ff op het antwoord waar het werkelijk naar toe is gestuurd. De volgende keer maar bij AliExpress of Tenu bestellen. Die hebben retouradressen in Nederland en zijn meestal vele malen goedkoper dan dropshippers.
Re: Retourzending nog steeds niet gecrediteerd?
Nog beter is om die rommel van Ali, Temu en anderen niet te kopen. Gewoon weer ouderwets kwaliteit gaan kopen.