Duidelijk.Upsalot schreef: ↑05 feb 2025 11:38Dit gaat over een bedrag van €15000 in Total. Ik heb heb er dus €7800 van afbetaald. Zekere voor de onzekere. Dan blijf er €7200 over. En wat ik nu mag betalen is bijna €10000. Door executie kosten en boetes en rentes???? Voor de schuldeiser is het een habbekrats want die werk in twee grootste ziekenhuizen van Nederland. We zijn er allemaal over eens dat de fout zit bij mij ex. Dus heel het verhaal dat ze het bij mij kunnen halen kan er bij mij niet in.
Dat het bedrag zo op is gelopen heb je enkel aan jezelf te wijten doordat je je niet aan de betaalafspraak hield. En dat gaat alleen maar verder oplopen. Ik heb geen profetische inzichten, maar weet wel een beetje hoe het werkt.
Of het voor de schuldeiser een habbekrats is weet ik niet. Heb jij inzage in diens portemonnee? Misschien moet hij ook wel een megaschuld aan een of andere ex betalen, weet jij het?
Dat de fout bij je ex zit, daarover verschillen de meningen, in tegenstelling wat jij beweert.
Dat het pijn doet is begrijpelijk. Denk dat de meesten in zo'n situatie niet echt blij zullen zijn. Maar dit is wat het is. Het leven is niet altijd rechtvaardig. Het enige wat je kan doen is je wonden likken, de boel proberen te redden, en daarna verder gaan met je leven, zonder je ex en zonder schulden.
Ik ga mijn thee eens opzoeken, wat mij betreft is het mooi geweest.