Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
angel1978

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nijogeth schreef:
06 feb 2025 22:44
Ja, dat zou ook zo moeten zijn. Echter zijn er nog steeds landen waar vrouwen niets mogen.
Ik vermoed dat daar het transgender probleem ook niet aan de orde is.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

@Jablan: Als ik me identificeer als invalide mag ik dan ook meedoen met de paralympische spelen.... en als ik me identificeer als 7 jarige, mag ik dan ook met de Fjes van het voetbal meedoen?

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

U kunt zich beter identificeren als Stilton. Dan kunt u een fles port…

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nijogeth schreef:
06 feb 2025 22:04
vrouwenvoetbal
Toen ik dat voor het eerst ging bekijken verwachtte ik 22 dames met een tasje aan de arm, maar niks... :mrgreen:

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

J. Deltoer schreef:
06 feb 2025 22:49
@Jablan: Als ik me identificeer als invalide mag ik dan ook meedoen met de paralympische spelen.... en als ik me identificeer als 7 jarige, mag ik dan ook met de Fjes van het voetbal meedoen?
Ach, je valt direct door de mand, aanmelden zal nog lukken, maar ter plekke meedoen ... wordt lastig als jij na winst ineens opstaat uit je rolstoel of niet? :wink:
Nijogeth schreef:
06 feb 2025 22:44
Ja, dat zou ook zo moeten zijn. Echter zijn er nog steeds landen waar vrouwen niets mogen.
Afghanistan als doel voor de Tradwife.
witte angora schreef:
07 feb 2025 08:03
Nijogeth schreef:
06 feb 2025 22:04
vrouwenvoetbal
Toen ik dat voor het eerst ging bekijken verwachtte ik 22 dames met een tasje aan de arm, maar niks... :mrgreen:
:mrgreen: Veel paardenstaarten, weinig naaldhakken. Best saai. Dan liever de 400 meter hordenloop voor Drag Queens over grind. :)

Gelukkig kwam deze week de oorzaak van de onvoorspelbaarheid van Trump & Co aan het licht: Microplastics in plaats van hersencellen.
Hoewel, anderen fluisteren dat het eerder aan een dieet met te veel rood vlees ligt, maar daar is nog geen bewijs van.
:wink:

J. Deltoer

Jablan schreef:
07 feb 2025 08:44
J. Deltoer schreef:
Ach, je valt direct door de mand...
Ik dien op dezelfde manier door de mand te vallen als die zelfbenoemde vrouwen die menen zich te mogen opdringen tussen de echte vrouwen.
Je kunt mijn voorbeelden wel makkelijk wegwuiven omdat heerlijk politiek correct is of weglachen zoals Ethernax en meelachers doet, het doet niets af aan het correcte vergelijk.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

kuklos schreef:
06 feb 2025 13:56
J. Deltoer schreef:
06 feb 2025 13:45
De extreem zuurlinkse media zullen Trump nooit pruimen net zo min als jij. Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet zoals het verbod van transgenders bij vrouwensporten of het idee van het ontruimen van Gaza.
Dit dus. Volgens zijn supporters kan de man niks goed doen, volgens zijn critici (en die term is eigenlijk te licht) kan de man niks goed doen.
In de tussentijd echter is hij wel bezig zijn verkiezingsbeloftes waar te maken. Op een manier die niet iedereen zal bekoren, maar hij wil effectief zijn, niet politiek correct.
Dat deed Hitler ook, en ook op een manier die oa de Joden, zigeuners en homoseksuelen niet echt kon bekoren, maar ook hij wilde effectief zijn, en niet politiek correct......

Dat "verkiezingsbeloftes waarmaken" is wel een heel kortzichtige maatstaf om iemands prestaties aan af te meten, kom nou toch op.

En ja, die Hitler vergelijking maak bewust, zijn geopolitieke manier in de jaren '40 was ook, "ik eis, jij geeft, ik blij, wij geen probleem". Chamberlain ging er in mee, en daardoor meende Hitler dattie wel door kon pakken. Idem Saddam Hoessein, die kreeg steun in zijn oorlog tegen Iran, en dacht dat het westen het dan ook wel prima vond alstie Koeweit in zou nemen. Poetin gooide met misplaatst vertrouwen zijn gasleveranties op de geopolitieke pokertafel, want de EU en VS hadden ook niet echt heul moeilijk gedaan over de Krim, en ook dat is in zijn gezicht ontploft, want de EU kan wél zonder zijn gas.

Ik hoop dat we, en de Amerikanen zelf vooral, Trump wel op tijd de pas af kunnen snijden. Musk en dat DOGE laten 19 jaar oude pubers, een vml highschool stagiare bij Space-X, meeluisteren in vergaderingen waar gevoelige info vrijelijk vloeit.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

sjohie schreef:
07 feb 2025 10:43
Dat "verkiezingsbeloftes waarmaken" is wel een heel kortzichtige maatstaf om iemands prestaties aan af te meten, kom nou toch op.
Nog even en je schrijft dat Wilders het best goed doet :wink:

J. Deltoer

Moneyman schreef:
07 feb 2025 10:48
sjohie schreef:
Eigenlijk zou d66 bij iedee verkiezingen gewoon verplicht 150 zetels moeten krijgen nietwaar....

Je voorkomt daarmee dat demensen de verkeerde kiezen.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Aan de andere kant zijn er mensen geweest die jaren zeiden dat ze nog 1000 euro van Rutte kregen.

Moneyman

J. Deltoer schreef:
07 feb 2025 11:03
Moneyman schreef:
sjohie schreef:
Eigenlijk zou d66 bij iedee verkiezingen gewoon verplicht 150 zetels moeten krijgen nietwaar....

Interessant inkijkje in jouw gedachten. Het zijn gelukkig niet de mijne...

Sophie95

Ongelezen bericht door Sophie95 »

Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Kan iemand mij uitleggen hoe ik op een reactie kan reageren?

Moneyman

Sophie95 schreef:
07 feb 2025 11:40
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Kan iemand mij uitleggen hoe ik op een reactie kan reageren?
Als je alleen een reactie wilt geven, klik je op de blauwe knop "plaats reactie". Maar dat is je al gelukt. Als je iemand wilt quoten, klik je op de aanhalingstekens boven de reactie die je wilt quoten. Selecteer dan het deel waarop je wilt reageren en verwijder de rest. That's it.

Sophie95

Ongelezen bericht door Sophie95 »

Moneyman schreef:
07 feb 2025 11:42
Sophie95 schreef:
07 feb 2025 11:40
Als je alleen een reactie wilt geven, klik je op de blauwe knop "plaats reactie". Maar dat is je al gelukt. Als je iemand wilt quoten, klik je op de aanhalingstekens boven de reactie die je wilt quoten. Selecteer dan het deel waarop je wilt reageren en verwijder de rest. That's it.
Dankjewel! :D

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

sjohie schreef:
kuklos schreef:
06 feb 2025 13:56
J. Deltoer schreef:
06 feb 2025 13:45
De extreem zuurlinkse media zullen Trump nooit pruimen net zo min als jij. Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet zoals het verbod van transgenders bij vrouwensporten of het idee van het ontruimen van Gaza.
Dit dus. Volgens zijn supporters kan de man niks goed doen, volgens zijn critici (en die term is eigenlijk te licht) kan de man niks goed doen.
In de tussentijd echter is hij wel bezig zijn verkiezingsbeloftes waar te maken. Op een manier die niet iedereen zal bekoren, maar hij wil effectief zijn, niet politiek correct.
Dat deed Hitler ook, en ook op een manier die oa de Joden, zigeuners en homoseksuelen niet echt kon bekoren, maar ook hij wilde effectief zijn, en niet politiek correct......

En ja, die Hitler vergelijking maak bewust, zijn geopolitieke manier in de jaren '40 was ook, "ik eis, jij geeft, ik blij, wij geen probleem". Chamberlain ging er in mee, en daardoor meende Hitler dattie wel door kon pakken. Idem Saddam Hoessein, die kreeg steun in zijn oorlog tegen Iran, en dacht dat het westen het dan ook wel prima vond alstie Koeweit in zou nemen. Poetin gooide met misplaatst vertrouwen zijn gasleveranties op de geopolitieke pokertafel, want de EU en VS hadden ook niet echt heul moeilijk gedaan over de Krim, en ook dat is in zijn gezicht ontploft, want de EU kan wél zonder zijn gas.

Ik hoop dat we, en de Amerikanen zelf vooral, Trump wel op tijd de pas af kunnen snijden. Musk en dat DOGE laten 19 jaar oude pubers, een vml highschool stagiare bij Space-X, meeluisteren in vergaderingen waar gevoelige info vrijelijk vloeit.
We zijn er weer. De Hitler vergelijking. Klopt voor geen meter die vergelijking, maar als je niks weet kan je altijd dat nog gaan krijsen. En dan denken dat Trump het probleem is. :roll: :roll: :roll:

kuklos

Jablan schreef:
J. Deltoer schreef:
Ach, je valt direct door de mand, aanmelden zal nog lukken, maar ter plekke meedoen ... wordt lastig als jij na winst ineens opstaat uit je rolstoel of niet? :wink:
Een hele deugende politiek correctie reactie.

Waarom mag ik mezelf wel een vrouw noemen en dan meedoen met vrouwensporten, maar niet mezelf identificeren als gehandicapt en dan meedoen met paralympische sporten?
Laatst gewijzigd door kuklos op 07 feb 2025 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

kuklos schreef:
07 feb 2025 12:37
Waarom mag ik wel een vrouw noemen en dan meedoen met vrouwensporten, maar niet mezelf identificeren als gehandicapt en dan meedoen met paralympische sporten?
Omdat jouw handicap met zo'n gedachte in je hoofd zit en daar zijn geen sporten voor. :-)

kuklos

PGros schreef:
07 feb 2025 13:26
kuklos schreef:
Waarom mag ik wel een vrouw noemen en dan meedoen met vrouwensporten, maar niet mezelf identificeren als gehandicapt en dan meedoen met paralympische sporten?
Omdat jouw handicap met zo'n gedachte in je hoofd zit en daar zijn geen sporten voor. :-)
Nog zo'n deugende politiek correcte reactie.
Hetgeen je schrijft geldt ook voor transgenders.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

kuklos schreef:
Jablan schreef:
J. Deltoer schreef:
Een hele deugende politiek correctie reactie.

Waarom mag ik mezelf wel een vrouw noemen en dan meedoen met vrouwensporten, maar niet mezelf identificeren als gehandicapt en dan meedoen met paralympische sporten?
Als jij operationele aanpassingen hebt laten doen aan je lijf om je identificatie te laten passen bij die van een paralympische sporter weet ik vrij zeker dat niemand bezwaar zal hebben bij je deelname.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

J. Deltoer schreef:
07 feb 2025 11:03
Moneyman schreef:
sjohie schreef:

Wonderlijk dat je dat uit mijn reactie meent te kunnen destilleren. Maar goed, voor de zekerheid, nee dat zeg ik niet, en nee dat vind ik niet.

Plaats reactie