R-P schreef: ↑06 mar 2025 14:59
Een aantal van jullie hebben het over "er is een fout gemaakt, kan gebeuren". Hoeveelheid keren dat ze dit hebben toegegeven: NUL keer. Als dat het probleem zou zijn, hadden ze dat toe kunnen geven en hadden we naar een oplossing kunnen zoeken.
Dat is het verschil tussen een grote onpersoonlijke keten en een servicewinkel in de buurt. Een onpersoonlijke keten volgt vaste procedures terwijl een servicewinkel flexibel is.
ja ik weet dat Blokker failliet is maar hun site geeft (herstel: gaf destijds) aan dat de winkels dicht waren maar dat er online gewoon besteld kon worden. Waarom zou ik daar aan twijfelen?
Daar twijfel ik dan weer aan. De winkels bleven open en de webshop ging dicht. En dan hebben we het al over 4 maanden geleden. Als u daarvoor gekeken heeft is de vraag die de verkoper was. Blokker was ook een platform, net zoals MediaMarkt nu nog is.
En om eerlijk te zijn, als u hier al meer dan 4 maanden mee bezig bent….
En die 50 cent zal me worst wezen ALS ik het juiste apparaat had gekregen. Maar dat MM hun eigen beloften niet nakomt EN dit mij nog geld kost ook (al was het maar een cent geweest) slaat helemaal nergens op.
Wat niet te leveren is is niet te leveren. Als MM de juiste koffiezetter niet in het pakket heeft en dus niet op voorraad, hoe kunnen ze die dan leveren?
Overigens is het probleem niet enkel bij MM. Als ik zoek op de 6563 word ik alleen maar naar pagina’s met de 6553 doorgestuurd.
Maar misschien komt de redding nog. Schijnbaar zijn in het verleden rechtszaken geweest met dezelfde situaties. Als daar jurisprudentie over komt kunt u dan meenemen naar MM.