Welkomstcadeau Ziggo maar voor helft gekregen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ednvisser

Welkomstcadeau Ziggo maar voor helft gekregen

Ongelezen bericht door ednvisser »

Ik heb een abonnement afgesloten bij Ziggo. Als welkomstcadeau zou ik 300 euro aan bol.com bonnen ontvangen. Ik heb voor 150 euro ontvangen. Voor de rest blijf ik verwezen worden. Ziggo zegt je moet bij Bol.com zijn. Bol.com zegt je moet bij MeerVoordeel.nl zijn. Meer Voordeel.nl zegt je moet bij ClaimJeCadeau zijn.
Ondertussen schiet ik niets op. Ik heb bij Ziggo aangegeven dat ik hun verantwoordelijk stel aangezien ik een contract met Ziggo heb afgesloten. Zij wijzen deze verantwoordelijkheid af. Hoe kan ik bewijzen dat de verantwoordelijkheid wel degelijk bij Ziggo ligt?

Har45
Beste antwoord
Gekozen door ednvisser

Re: Welkomstcadeau Ziggo maar voor helft gekregen

door Har45 » 10 mar 2025 16:22

Ik begrijp uit uw openingspost dat u bij ziggo een abbonement heeft afgesloten door tussenkomst van MeerVoordeel.nl

MeerVoordeel is een onafhankelijke onderneming en is altijd op zoek naar de beste deals voor jou als consument!
MeerVoordeel voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van Webshop Keurmerk.

MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business en staat geregistreerd onder KvK nummer 63117096

Link: https://meervoordeel.nl/over-meervoorde ... emEALw_wcB

Ik denk dan ook dat u echt zaken moet doen met MeerVoordeel.nl of als zij niet reageren uw klacht voorleggen aan
Webshop keurmerk.
Link: https://www.keurmerk.info/klacht/
DeZevendeHenk

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

U heeft ze toch al verantwoordelijk gesteld, op welke gronden heeft u dat dan gedaan en met welk argument wijst men dat dan af?

Har45

Ongelezen bericht door Har45 »

Ik begrijp uit uw openingspost dat u bij ziggo een abbonement heeft afgesloten door tussenkomst van MeerVoordeel.nl

MeerVoordeel is een onafhankelijke onderneming en is altijd op zoek naar de beste deals voor jou als consument!
MeerVoordeel voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van Webshop Keurmerk.

MeerVoordeel is een handelsnaam van Direct Business en staat geregistreerd onder KvK nummer 63117096

Link: https://meervoordeel.nl/over-meervoorde ... emEALw_wcB

Ik denk dan ook dat u echt zaken moet doen met MeerVoordeel.nl of als zij niet reageren uw klacht voorleggen aan
Webshop keurmerk.
Link: https://www.keurmerk.info/klacht/

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

MeerVoordeel kan een tussenpersoon zijn. Het is hier zaak om te kijken naar wat er is afgesproken en met wie.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U hebt met meervoordeel.nl zaken gedaan, die hebben u een belofte gedaan en die moeten dat nakomen.
Hebt u de aanbieding zwart op wit staan? En welke voorwaarden hingen daar aan vast? Als ik nu naar de verschillende acties kijk staat er bij tot een x bedrag aan Bol.com bonnen. Dat is afhankelijk van het bestelde pakket.
Als u of de aanbieding hebt of de schriftelijke bevestiging dat u €300 aan Bol.com bonnen zou krijgen, dan moet u dat claimen bij die die het u gegeven heeft, meervoordeel.nl dus.

Bij Ziggo gaat u niet verder komen, daar hebt u niet direct zaken mee gedaan. Claimjecadeau is enkel een plek om, zoals de naam al zegt, je cadeau te claimen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je gaat weer te snel naar een conclusie NeoDutchio. Je weet nog helemaal niet wat de exacte hoedanigheid van meervoordeel.nl was. En pas als je dat weet, weet je ook wie verantwoordelijk is.

Van belang is wat er concreet zwart op wit staat, en wie daarbij welke overeenkomsten aangaat.

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

Moneyman schreef:
10 mar 2025 19:16
Je gaat weer te snel naar een conclusie NeoDutchio. Je weet nog helemaal niet wat de exacte hoedanigheid van meervoordeel.nl was.
Je moet wel schrijven
'Ik denk dat je nog helemaal niet weet wat de ....enz'
Want anders ga je te snel naar een conclusie.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

ednvisser schreef:
10 mar 2025 15:29
Ik heb een abonnement afgesloten bij Ziggo. Als welkomstcadeau zou ik 300 euro aan bol.com bonnen ontvangen. Ik heb voor 150 euro ontvangen. Voor de rest blijf ik verwezen worden. Ziggo zegt je moet bij Bol.com zijn. Bol.com zegt je moet bij MeerVoordeel.nl zijn. Meer Voordeel.nl zegt je moet bij ClaimJeCadeau zijn.
Ondertussen schiet ik niets op. Ik heb bij Ziggo aangegeven dat ik hun verantwoordelijk stel aangezien ik een contract met Ziggo heb afgesloten. Zij wijzen deze verantwoordelijkheid af. Hoe kan ik bewijzen dat de verantwoordelijkheid wel degelijk bij Ziggo ligt?
Simpel. Door hier de relevante informatie uit de overeenkomst te delen waarin staat dat U voor € 300 aan BOL.com kado bonnen zou krijgen. Tot die tijd blijft het gissen wat er aan de hand is. Het voordeel van dit forum is dat sommige leden daar wel heel er goed in zijn.

Plaats reactie