Huiskamer
Re: Huiskamer
Ik vind het prijzig een tientje
maar bedankt beste Ron!!!
maar bedankt beste Ron!!!
tja als u wel die film wil bekijken maar er niet voor wil betalen kan ik u ook niet verder helpen.
Ik weet wel iets zoek er nog een baantje bij met als voorwaarde een gratis dvd naar keuze.
Ik weet wel iets zoek er nog een baantje bij met als voorwaarde een gratis dvd naar keuze.
Ik heb op Youtube gekeken en daar staat die film niet meer.
Ik heb ook gekeken bij MM en daar zag ik ook niks staan.
Ik heb ook gekeken bij MM en daar zag ik ook niks staan.
-
Is dit geen aparte topic waard? Misschien willen meer mensen deze film wel goedkoop bemachtigen.
Ik krijg een ban als ik een topic open voor een niet consumenten probleem.
Een vraag stellen in de huiskamer mag ik wel doen.
Een vraag stellen in de huiskamer mag ik wel doen.
Dit is nou juist wel een consumentenprobleem.
Heb je al gegoogled welke opties er zijn om die film te kunnen bekijken?
Let wel, ik heb het over legale opties. Ik zal geen opties adviseren die de wet overtreden.
Heb je al gegoogled welke opties er zijn om die film te kunnen bekijken?
Let wel, ik heb het over legale opties. Ik zal geen opties adviseren die de wet overtreden.
Maar toch, de film is nog op dvd te koop maar dat vindt Dagkoers te duur.
Legaal downloaden of streamen is ook geen optie meer en inderdaad al zou de film in het illegale circuit nog te downloaden zijn mogen wij als forumleden er niet aan meewerken.
Legaal downloaden of streamen is ook geen optie meer en inderdaad al zou de film in het illegale circuit nog te downloaden zijn mogen wij als forumleden er niet aan meewerken.
Ik zag een dvd te koop in Zwolle op Marktplaats.
Hij vroeg er 1 Euro voor maar hij wil niet verzenden.
Ik wil best naar Zwolle toe voor die ene Euro maar dan zit ik met reiskosten.
Hij vroeg er 1 Euro voor maar hij wil niet verzenden.
Ik wil best naar Zwolle toe voor die ene Euro maar dan zit ik met reiskosten.
-
De film is vanavond om 21.00 uur te zien op de zender ONS. Gratis
@Ron5300, ik zat meer te denken aan een legale streamingsdienst die ook weer snel opzegbaar is.
Geen idee of die er is voor deze film en ik ga het ook niet uitzoeken. Dit soort dingen kan Dagkoers ook zelf uitzoeken.
Geen idee of die er is voor deze film en ik ga het ook niet uitzoeken. Dit soort dingen kan Dagkoers ook zelf uitzoeken.
ONS ken ik alleen als Openbaar Nutsbedrijf Schiedam, maar is dat een app of een tv Zender.
-
Gewoon tv, nu kunt u er kijken naar de avonturen van Robin Hood (zwart wit)
Maar dat weet u best.
Maar dat weet u best.
Ik heb het al uitgezocht.
Ik heb de app geïnstalleerd op de telefoon.
Deze zender heb ik niet in mijn pakket helaas.
Ik heb de app geïnstalleerd op de telefoon.
Deze zender heb ik niet in mijn pakket helaas.
Erg bedankt ik kan hem nu al gratis zien via de app Bedankt!!!!!
-
Jablan
vindt dit leuk
Artikel op voorpagina van Radar over vegetarisch voer voor huisdieren.
Twintig jaar terug in de tijd: Vraag over kattevoer over groente in kattenvoer.
Blijkbaar is er niets veranderd in al die jaren
Twintig jaar terug in de tijd: Vraag over kattevoer over groente in kattenvoer.
Blijkbaar is er niets veranderd in al die jaren

@Dagkoers heb je de film nog kunnen bekijken?
Ik las vanmiddag dat Eddie Jordan is overleden. Voor mij is hij toch een groot onderdeel geweest van een sport die ik als kind tot een jaar of 15 geleden helemaal geweldig vond. De Formule 1, zoals die vroeger was. Die met de playboys, pitspoezen, de v8 of v10 motoren die doortrokken tot 20.000 toeren per minuut en, het belangrijkste, gedurfde inhaalacties die je je amper kon voorstellen. Een figuur als Eddie Jordan, maar ook Flavio Briatore, waren daarin lange tijd flamboyante team eigenaren die de sport mede hun uitstraling gaven.
Tegenwoordig is het een sport waar niets meer mag, in plaats van iemand met een risicovolle inhaalactie in te kunnen halen mag men nu als men achter iemand zit de achtervleugel open zetten en gaat men ineens veel sneller, zodat ze er heel makkelijk langs kunnen. Echte inhaalacties mogen niet meer. Als het een beetje harder regent, dan starten we niet. Verplicht de pits in moeten, omdat je per se 2 soorten banden moet gebruiken. Allemaal dat soort onzin, waardoor de sport voor mij helaas amper te genieten is.
Ik moest bij het horen over het overlijden van Eddie Jordan toch even denken aan hoe ik vroeger als jochie van een jaar of 8 midden in de nacht naar beneden ging om een race in Japan of Australië te kijken op dat gewoon op de Nederlandse RTL of Veronica werd uitgezonden met Olav Mol als commentator. Dan zelf een bakje chips pakken en wat drinken pakken en vervolgens weer mijn bed in na de race om verder te slapen. Samen met mijn vader het circuit in Zandvoort opfietsen tijdens de vakantie, een paar dagen voor de Marlboro Masters en vervolgens de paddock in mogen waar Ferrari monteurs hun wagen aan het opbouwen zijn. Wat was het toch mooi en onbezorgd en wat is de Formule 1 tegenwoordig een gedrocht geworden.
Hmm, volgens mij ben ik nu eindelijk gepromoveerd naar oude, norse man die roept dat vroeger alles beter was.
Tegenwoordig is het een sport waar niets meer mag, in plaats van iemand met een risicovolle inhaalactie in te kunnen halen mag men nu als men achter iemand zit de achtervleugel open zetten en gaat men ineens veel sneller, zodat ze er heel makkelijk langs kunnen. Echte inhaalacties mogen niet meer. Als het een beetje harder regent, dan starten we niet. Verplicht de pits in moeten, omdat je per se 2 soorten banden moet gebruiken. Allemaal dat soort onzin, waardoor de sport voor mij helaas amper te genieten is.
Ik moest bij het horen over het overlijden van Eddie Jordan toch even denken aan hoe ik vroeger als jochie van een jaar of 8 midden in de nacht naar beneden ging om een race in Japan of Australië te kijken op dat gewoon op de Nederlandse RTL of Veronica werd uitgezonden met Olav Mol als commentator. Dan zelf een bakje chips pakken en wat drinken pakken en vervolgens weer mijn bed in na de race om verder te slapen. Samen met mijn vader het circuit in Zandvoort opfietsen tijdens de vakantie, een paar dagen voor de Marlboro Masters en vervolgens de paddock in mogen waar Ferrari monteurs hun wagen aan het opbouwen zijn. Wat was het toch mooi en onbezorgd en wat is de Formule 1 tegenwoordig een gedrocht geworden.
Hmm, volgens mij ben ik nu eindelijk gepromoveerd naar oude, norse man die roept dat vroeger alles beter was.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Ik was erbij in 76 op de Nürburgring met de crash van Niki Lauda. En ik kijk nog steeds. Ook morgenvroeg bij de eerste training. Dat kon vroeger niet. Maar misschien komen de V10 weer terug. Die kriebels in de oren hadden hetzelfde effect als Rowwen Hèze op de seizoensafsluiting in H.America.
https://nl.motorsport.com/f1/news/max-v ... /10705041/
https://nl.motorsport.com/f1/news/max-v ... /10705041/
Nijogeth
, Moneyman
en scharrelschipper
vinden dit leuk