Datingsites

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
FerryG

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door FerryG »

@J.Deltoer: Van knuz had ik nog nooit gehoord, maar ik weet zeker dat je bij beide sites de profielen te zien krijgt van mensen die geen match zijn. Bij mij krijg je bij inschrijving een hele hoop vragen die ervoor zorgen dat foute matches niet tevoorschijn komen. Voorbeeld: je wilt geen date met een roker; dan krijg je de profielen van rokers niet te zien en zij jou ook niet.

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

Dat mensen wantrouwig zijn is logisch. Het is onmogelijk dat dit voor jou gratis is en mensen geloven niet zo in altruïsme.

En ik kan ook niet geloven dat het gratis is want je moet rekening houden met de GDPR.

Persoonsgegevens veilig op slaan kost je geld. (En als je dat niet goed doet, die boetes kan jij niet betalen).

Druk verkeer naar de website kost je geld.

Onderhoud van de servers kost je geld.

Domeinnaam registratie kost je geld

Daarnaast ziet het er uit als een website uit de jaren 90 gemaakt door een amateur. Dat geeft geen vertrouwde of veilige indruk.
Laatst gewijzigd door Methusalah op 27 mei 2025 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Dit is geen reklamesite, maar iemand had je spam al gemeld.

En verder, elke datingsite is nep, ga naar het park of stad, eenzame mensen genoeg, zeker ook 60+ welke verlegen zitten om een praatje.....

FerryG

@ Methusalah: Druk verkeer kost mij geen geld, een domeinnaam had ik al (site is subdomein), webspace had ik al meer dan ik nodig had, programmeren doe ik zelf. Kostom: geen kosten behalve de elektriciteit om mijn computer te laten draaien. Persoonsgegevens staan in een bestand dat niet kan worden bekeken, zelfs niet als je mijn webspace kraakt, want de code is niet te ontcijferen.
Ik doe dit voor de goede zaak. Als jij niet gelooft dat iemand zoiets om die reden doet, zegt dat veel over jou.

@ BL2: Kun je het niet hebben dat iemand voor de goede zaak opkomt?
Wie je in het park ontmoet, is misschien helemaal niet je type. Op mijn site geef je aan wat voor iemand wel je type is. En ik heb inmiddels mijn perfecte match gevonden. Als ik het om egoïstische redenen had gedaan, had ik de site nu opgedoekt.
Reclame is voor iets waar je beter van wordt. Dit is iets waarvan ik hoop dat de wereld er beter van wordt. Als je het daar niet mee eens bent, dan wens ik je niet te kennen.
En nog iets: als jij model staat voor de standaard Nederlander, en als mijn bericht inderdaad wordt verwijderd, dan verwijder ik iets anders: Nederlanders mogen zich dan niet meer inschrijven. Mijn site is wereldwijd ingericht en ik heb al inschrijvingen uit vele landen. Als ik Nederlanders uitsluit, zal het succes niet minder zijn.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

FerryG schreef:
27 mei 2025 10:39
Wie je in het park ontmoet, is misschien helemaal niet je type.
Wat je op een datingapp ontmoet is volgens mij zeker niet je type. Niks als neppers. Net als jouw site, en je bewering dat je hier geen reclame maakt. En waarom zou je geen mensen kunnen aanspreken zonder de intentie te hebben er een relatie van te maken? Je hebt maar één relatie nodig, maar kennissen en vrienden, daar kun je nooit teveel van hebben.
dan wens ik je niet te kennen
Ik geef je hiermee de hand, en hoop je niet meer terug te zien.

Edit, naar aanleiding van je toevoeging:
als jij model staat voor de standaard Nederlander, en als mijn bericht inderdaad wordt verwijderd, dan verwijder ik iets anders: Nederlanders mogen zich dan niet meer inschrijven
Geweldig statement. Doek die hele site maar op, nog beter.

Methusalah

Het is duidelijk dat je het programmeren zelf doet.

Wat betreft de persoonsgegevens, de regels zijn wettelijk bepaald. Een bestandje is niet voldoende en je overschat de veiligheid daarvan schromelijk. Niet zo vreemd gezien de amateuristische staat van de website. Voor elk zinnig mens gaan er rode vlaggen af als ze het zien.

Overigens, het idee dat deze website concurrerend is, is lachwekkend. Je hebt geen eens een app.

Je ideaal is op zich okay, maar de uitvoering slaat compleet de plank mis.

En alles draait op één pc. Dus als die gejat wordt liggen alle persoon gegevens op straat. Teven komt dat niet eens in de buurt van het serverpark dat je nodig hebt om de concurrentie aan te gaan.

Edit: Jesus mina. Je draait JavaScript, op deze website, zonder GDPR plugins? Dat is gewoon vragen om problemen Daar zitten veel te veel kwetsbaarheden in voor wat je aan het doen bent.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Gelukkig had iemand al de moeite genomen deze spam te melden.
Succes met de goeie zaak!

FerryG

Nou, dat is dan duidelijk: Nederland wenst geen actie tegen oplichters. Doek dan ook maar liever Radar op, want...

FerryG

@Methuslalah: Javascript is maar een heel klein stukje programmering. Het overgrote deel is met php gedaan. En de gegevens vind je op de server in een bestand dat je niet kunt ontcijferen.

Maar gefeliciteerd! Je hebt het voor elkaar gekregen: ik laat de site staan, maar Nederland is in het vervolg uitgesloten.

Ik had ooit eens een Ier als buurman. Die zei eens dat ik geen echte Nederlander was, want Nederlanders stelen, liegen en bedriegen.
En dat blijkt nu ook weer: zo gauw je eerlijk bent, krijg je de hele meute tegen je.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Ik vind het ontzettend jammer dat u naar aanleiding van uitspraken van slechts enkele forumleden op een klein forum Nederlanders zomaar uitsluit van deelname.

Methusalah

FerryG schreef:
27 mei 2025 11:36
@Methuslalah: Javascript is maar een heel klein stukje programmering. Het overgrote deel is met php gedaan. En de gegevens vind je op de server in een bestand dat je niet kunt ontcijferen.

Maar gefeliciteerd! Je hebt het voor elkaar gekregen: ik laat de site staan, maar Nederland is in het vervolg uitgesloten.

Ik had ooit eens een Ier als buurman. Die zei eens dat ik geen echte Nederlander was, want Nederlanders stelen, liegen en bedriegen.
En dat blijkt nu ook weer: zo gauw je eerlijk bent, krijg je de hele meute tegen je.
Natuurlijk, kruip maar in de slachtofferrol. Je zou ook een beetje aan zelfreflectie kunnen doen.

Protection
No website application firewall detected. Please install a cloud-based WAF to prevent website hacks and DDoS attacks.

Security Headers
Missing security header for ClickJacking Protection. Alternatively, you can use Content-Security-Policy: frame-ancestors 'none'.

Missing security header to prevent Content Type sniffing.

Missing Strict-Transport-Security security header.

Missing Content-Security-Policy directive. We recommend to add the following CSP directives (you can use default-src if all values are the same): script-src, object-src, base-uri, frame-src

Leaked PHP version. Your site is displaying your PHP version in the HTTP headers. Please set expose_php = Off.

En die Ierse buurman van je is niet goed wijs.

de auditu

Ongelezen bericht door de auditu »

FerryG schreef:
27 mei 2025 11:31
Nou, dat is dan duidelijk: Nederland wenst geen actie tegen oplichters. Doek dan ook maar liever Radar op, want...
want...?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Even voor de lol op de link geklikt (vanuit Nederland en het werkt nog ook).
Deed mij erg denken aan de sites die in de begin jaren van het internet ontwikkeld werden, schreeuwerig en vol met kleuren en verschillende lettertypes/groottes.
Dit is dus echt een site waar ik (en ik hoop niemand) privé- en intieme gegevens zou achterlaten.
Zelf de scammers uit bepaalde landen in Afrika doen het nog beter.
Het wachten is op de moderatie om dit hele topic maar te verwijderen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

riddert schreef:
27 mei 2025 12:19
Ik vind het ontzettend jammer dat u naar aanleiding van uitspraken van slechts enkele forumleden op een klein forum Nederlanders zomaar uitsluit van deelname.
Prima juist.
Blijven we hier in NL ten minste verschoond van deze amateuristisch "site" waar een datalek elk moment kan plaatsvinden en de werkelijke bedoelingen onduidelijk zijn..

Verder de toonhoogte richting forumleden vanuit TS is dusdanig triest dat je hier echt verre van moet blijven.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Arizonakid schreef:
27 mei 2025 11:17
Gelukkig had iemand al de moeite genomen deze spam te melden.
Dat heb ik gedaan, met de vraag aan Radar om af te wegen of zij verantwoordelijkheid willen dragen voor reclame voor een dergelijke amateuristische website, waar mensen hun meest intieme informatie moeten achterlaten.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Het openingstopic is inmiddels verdwenen maar terzijde.

Ik had de website al eerder bekeken maar inderdaad een hoofdprijs zal u er niet mee gaan winnen en als u met dat feit geconfronteerd wordt, wordt u nog boos ook een beetje.

Wel een grappige website om e-mail adressen te verzamelen om later degene die er in stinkt met spammailtjes te bestoken of als u er een heleboel verzameld heeft te verkopen.

Uw bedoeling kan oprecht zijn maar als u zo'n dating website tegenkomt geeft u dan uw e-mailadres zonder te weten wat de gevolgen kunnen zijn af dan bent u wel heel erg naïef.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

FerryG schreef:
27 mei 2025 11:31
Juist wel, de snelle actie van Radar voorkomt dat Nederlanders de dupe worden van u.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik wil best nog aannemen dat iemamd oprecht goede bedoelingen heeft met het “bouwen” van zo’n site, maar daar je gegevens achterlaten staat gelijk aan ze direct doorsturen naar een hackersgroep, werkelijk alles wat data kan lekken lekt daar ook.
Als je het echt meent, zoek dan iemand die een fatsoenlijke site kan bouwen, die niet op een amateuristische manier op een servertje achteraf draait waar je binnen 10 minuten in bent als hacker.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

In het originele bericht werd er reclame gemaakt, daarom is het bericht aangepast en later verwijderd. Ik zal het topic sluiten, omdat het onderwerp niet meer op de goede manier besproken kan worden.

Gesloten