Gratis scholing?

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
NeeFiets

Gratis scholing?

Ongelezen bericht door NeeFiets »

Ik wil graag een opleiding volgen richting administratief werk of iets in de zorg.
Ik hoorde dat er soms regelingen zijn voor mensen zonder werk of zonder vast werk, waarmee je gratis (of bijna gratis) een opleiding kunt doen.

Weet iemand of je daar recht op hebt, ook als je nu niet in de bijstand zit maar gewoon een flexibel inkomen hebt?
En waar je dat moet aanvragen of navragen?

angel1978

Re: Gratis scholing?

Ongelezen bericht door angel1978 »

En weer gaat de flauwekul gewoon door

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Administratief werk, daar moet u van wegblijven. Daar bent u verschrikkelijk slecht in, is al gebleken uit uw geschiedenis en uw manier van schrijven.

Ik weet ook niet of de zorg ook passend is voor u. Gesponsorde opleidingen komen vaak vanuit het UWV in combinatie met bedrijven of bedrijven zelf, vaak in branches waar veel te weinig personeel is.

Ik zou eerst maar eens leren googelen, daar komt u geloof ik het verste mee. En dan gewoon uw tijdelijke ban hier accepteren.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ha Dagkoers/Ridder777/Oen zonder poen/en al die andere aliassen waaronder je een ban hebt, je bent er weer.
NeeFiets schreef:
25 jun 2025 19:23
Ik hoorde dat .........
Stel je vraag aan de mensen van wie je dit gehoord hebt.

=====
NeeFiets schreef:
25 jun 2025 19:23
.............. maar gewoon een flexibel inkomen hebt?
Hoe gaat het trouwens in de wereld van de bezorging van Vietnamese loempia's? Heb je nog interessante zakelijke tips voor ons?
Laatst gewijzigd door kuklos op 25 jun 2025 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Zag de topictitel en ik dacht gelijk aan Ridder777......
En ja hoor !

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Gratis scholing, misschien is het leger iets. Budget is net wat omhoog gegaan.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Je kunt eens informeren voor opleidingen in het leerlingwezen. Dan ga je één dag in de week naar school, en 4 dagen per week werk je.

Als ik het zo bekijk zou ik je eerder iets als (aankomend) hovenier aanbevelen. Al zou je bij de gemeente aan de gang gaan als schoffelaar, dan ben je toch al gauw ieder jaar een maand of 7, 8 onder de pannen. Er zijn misschien zelfs mogelijkheden in het kader van dagbesteding.

Maar eerlijk is eerlijk: ik vraag me oprecht af wat je bij de gemeente Schiedam hebt gedaan. Kennelijk geen administratieve opleiding, maar wel in de systemen kunnen snuffelen naar de gegevens van je collega's... :roll:

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Niet om het een of ander, maar een collega als Dagkoers gun je toch niemand? Let wel, dit oordeel is gebaseerd op de schrijfsels alhier op het forum. Theoretisch zou Dagkoers best een hele dikke lieverd kunnen zijn.

@dagkoers, meld u aan bij defensie of het vreemdelingenlegioen. Ik denk men u daar nog wel wat dingen kunnen leren.

Papegaaiduiker

Ongelezen bericht door Papegaaiduiker »

Misschien is het een idee dat Dagkoers met het UWV gaat kijken wat hij kan gaan doen, waar zijn potenties liggen etc. En het liefst met een jobcoach erbij die er wat van snapt. Eerlijk gezegd zie ik administratief werk niet passen bij hem. Wat dan wel? Ik weet het niet, er is hovenier/schoffelaar geopperd. Andere serieuze suggesties?

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Van een Ridder777 naar een oen zonder Poen vervolgens Dagkoers en nu Neefiets en misschien ben ik nog een paar vergeten.
Grappig hoe iemand zijn schrijfstijl zichzelf steeds weer verraadt.
Net als toentertijd met Stofzuigertje

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik weet nog wel iets voor Dagkoers. Een handleiding schrijven hoe je een forumban moet omzeilen. Deze kan hij dan gaan verkopen onder een van zijn aliassen. lijkt jou dat iets NeeFiets?

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Radar schreef: .....Als er voldoende bewijs is dat er misbruik wordt gemaakt van het opnieuw aanmaken van een nieuw account, zullen we direct ingrijpen......

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

Arizonakid schreef:
25 jun 2025 20:03
Gratis scholing, misschien is het leger iets. Budget is net wat omhoog gegaan.
Ja, de beste man moet met een wapen gaan rondlopen...... :roll:

de auditu

Ongelezen bericht door de auditu »

Is "gratis" hetzelfde als "voor niets"? :lol:

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Zonder bijstand of WW uitkering is gratis scholing geen optie.
U schrijft dat u een flexibel inkomen heeft en dat maakt dat u niet werkeloos bent, als u dan scholing zou willen gaan volgen dient u die scholing zelf te bekostigen.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Ik heb het topic gesloten, omdat er inhoudelijk voldoende over gezegd is.

Gesloten