BNP Paribas doet beetje moeilijk.
-
NeoDutchio
Re: BNP Paribas doet beetje moeilijk.
In maart was er nog niets aan de hand. Behalve dat de gemeente nog geen akkoord had gegeven op een vrij aanvraag die al maanden daarvoor was aangevraagd.
Op 21 april was er nog niets aan de hand in het huis waar hij woonde. Maar op 16 mei zat onze vriend al op kamers en op 17 mei bleek hij ontslagen omdat hij geen vast woonadres kon aangeven. Ook de andere werkgever deed al moeilijk.
Dan zou Dagkoers binnen 2 maanden bij 2 werkgevers ontslagen zijn, al het geld opgemaakt heeft, een schuld ontstaan zijn, schuldhulpverlening zijn aangevraagd en alles in gang zijn gezet. Lijkt mij wel een hele korte tijdspanne.
Edit: naam aangepast
Op 21 april was er nog niets aan de hand in het huis waar hij woonde. Maar op 16 mei zat onze vriend al op kamers en op 17 mei bleek hij ontslagen omdat hij geen vast woonadres kon aangeven. Ook de andere werkgever deed al moeilijk.
Dan zou Dagkoers binnen 2 maanden bij 2 werkgevers ontslagen zijn, al het geld opgemaakt heeft, een schuld ontstaan zijn, schuldhulpverlening zijn aangevraagd en alles in gang zijn gezet. Lijkt mij wel een hele korte tijdspanne.
Edit: naam aangepast
Laatst gewijzigd door NeoDutchio op 23 jul 2025 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Laten we zijn naam (die overigens niet Edwin is) erbuiten laten en enkel zijn nickname alhier gebruiken.
Moneyman
vindt dit leuk
Het is onmogelijk dat een schuldhulpverleningstrajekt binnen 2 maanden al loopt,dit gaat via een rechter
En als je daar al in zou zitten,wat je krijgt voor mee te werken aan een geneesmiddellen onderzoek,gaat daar ook in
En als je daar al in zou zitten,wat je krijgt voor mee te werken aan een geneesmiddellen onderzoek,gaat daar ook in
Ik denk dat je je vergist. Ik heb schuldhulpverlening aangevraagd en dat gaat in Rotterdam via het geldplein. Daar komt geen rechter aan te pas. Ik denk dat jij in de war bent met bewindvoering.
@Dagkoers, dat neemt niet weg dat je verhaal veel vragen oproept.
-
Consumenneke
Het is helemaal geen schimmige vliegmaatschappij maar de grootste low-cost carrier van India, wat gezien de bestemming niet vreemd is. Als je goedkoop vliegt en een goeie plek opzoekt is leven in Thailand goedkoper dan in Nederland. Dat wisten wij 30 jaar geleden al.
Ik weet dat Dagkoers zijn hele hebben en houden deelt met dit forum, maar dat hoeft geen reden te zijn om alles wat hij moet ter discussie te stellen.
-
juliomariner
Dat alles bij hem zo snel gaat en de meeste instanties juist bekend staan om traag handelen doen toch wel wat vraagtekens opkomen. Tenminste bij mij wel.
wikop
, Onkruid71
en NeoDutchio
vinden dit leuk
Het roept ook vragen op hoe je zo diep in de schulden komt terwijl hij een jaartje geleden nog repte over flinke financiële winsten en het bitcoin gebeuren.
Zijn nieuwste naam is natuurlijk niet voor niets "Dagkoers".
Zijn nieuwste naam is natuurlijk niet voor niets "Dagkoers".
-
witte angora
Dagkoers zegt er niets over, maar als je denkt dat het komt door verkeerde beleggingskeuzes: ik krijg intussen het gevoeld dat de beurzen niet zozeer gedomineerd worden door beleggers, maar door speculanten die stuk voor stuk hopen de markt te kunnen verslaan. Helaas is dat onmogelijk, sterker nog, het zijn juist de brokers die er goed geld op verdienen. Je kunt je geld er inderdaad rap kwijt raken.
En dan verlies je fors in deze duistere financiële branche, en moeten de hulpverleners je weer redden. En wie betaald uiteindelijk zo'n traject, terwijl Dagkoers in Thailand aan het strand ligt ?
Wellicht is er sprake van een schuldhulpverlening voortraject waarbij Ts gevraagd wordt om een overzicht van de mogelijke schuldeisers te overleggen.
BNP Paribas doet of deed er moeilijk over en zolang BNP Paribas geen informatie verstrekt kan schuldhulpverlening niet verder.
Waarom Ts schuldhulpverlening heeft aangevraagd is een privé kwestie en hoeft er dus ook geen vragen over te beantwoorden.
BNP Paribas doet of deed er moeilijk over en zolang BNP Paribas geen informatie verstrekt kan schuldhulpverlening niet verder.
Waarom Ts schuldhulpverlening heeft aangevraagd is een privé kwestie en hoeft er dus ook geen vragen over te beantwoorden.
-
juliomariner
Hij hoeft hier geen vragen over te beantwoorden maar nog beter zou zijn dat TS dat soort dingen hier helemaal niet post. Verder ben ik het met BL2 eens. Het steekt gewoon dat iemand schuldhulpverlening krijgt maar wel lekker met zijn batterij op een strand in Thailand ligt terwijl de schuldeisers waarschijnlijk het nakijken hebben.
Precies, met zijn HBO kwalificatie kan hij ook gewoon gaan werken en zijn eigen schuld netjes gaan aflossen.
marnix
vindt dit leuk
-
Arizonakid
Jullie reageren alsof het allemaal waar is. Trap er toch niet in. 
marnix
vindt dit leuk
-
juliomariner
Ik vraag me wel eens af aan welk geheim sociaal experiment we hier met zn allen meedoen.
Ik solliciteer best veel, helaas wordt er gezegd we hebben andere kandidaten de voorkeur gegeven. Van mijn werkconsulent moet ik 3 sollicitaties per week doen.
Hebben jullie geen baan voor mij?
Hebben jullie geen baan voor mij?
Geen idee wat je zoekt en waar, maar je kan eens kijken bij bedrijven die opslagruimtes verhuren, zoals Shurgard en Allsafe. En hun concurrenten/
-
J. Deltoer