BNP Paribas doet beetje moeilijk.

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
NeoDutchio

Re: BNP Paribas doet beetje moeilijk.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

In maart was er nog niets aan de hand. Behalve dat de gemeente nog geen akkoord had gegeven op een vrij aanvraag die al maanden daarvoor was aangevraagd.
Op 21 april was er nog niets aan de hand in het huis waar hij woonde. Maar op 16 mei zat onze vriend al op kamers en op 17 mei bleek hij ontslagen omdat hij geen vast woonadres kon aangeven. Ook de andere werkgever deed al moeilijk.
Dan zou Dagkoers binnen 2 maanden bij 2 werkgevers ontslagen zijn, al het geld opgemaakt heeft, een schuld ontstaan zijn, schuldhulpverlening zijn aangevraagd en alles in gang zijn gezet. Lijkt mij wel een hele korte tijdspanne.

Edit: naam aangepast
Laatst gewijzigd door NeoDutchio op 23 jul 2025 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Laten we zijn naam (die overigens niet Edwin is) erbuiten laten en enkel zijn nickname alhier gebruiken.

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Het is onmogelijk dat een schuldhulpverleningstrajekt binnen 2 maanden al loopt,dit gaat via een rechter
En als je daar al in zou zitten,wat je krijgt voor mee te werken aan een geneesmiddellen onderzoek,gaat daar ook in

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik denk dat je je vergist. Ik heb schuldhulpverlening aangevraagd en dat gaat in Rotterdam via het geldplein. Daar komt geen rechter aan te pas. Ik denk dat jij in de war bent met bewindvoering.

kuklos

@Dagkoers, dat neemt niet weg dat je verhaal veel vragen oproept.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

wikop schreef:
23 jul 2025 21:55
Het is onmogelijk dat een schuldhulpverleningstrajekt binnen 2 maanden al loopt,dit gaat via een rechter
Dar is onjuist. Het traject start immers al bij de aanvraag, en of er überhaupt een rechter aan te pas komt is ook maar zeer de vraag.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Ron5300 schreef:
23 jul 2025 13:40
Mee doen aan een geneesmiddelenonderzoek in Thailand met u als proefpersoon hoe bent u daar in verzeild geraakt?
Aan de andere kant verklaart het wel de goedkope vliegtickets en de schimmige vliegmaatschappij.
Het is helemaal geen schimmige vliegmaatschappij maar de grootste low-cost carrier van India, wat gezien de bestemming niet vreemd is. Als je goedkoop vliegt en een goeie plek opzoekt is leven in Thailand goedkoper dan in Nederland. Dat wisten wij 30 jaar geleden al.

Ik weet dat Dagkoers zijn hele hebben en houden deelt met dit forum, maar dat hoeft geen reden te zijn om alles wat hij moet ter discussie te stellen.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat alles bij hem zo snel gaat en de meeste instanties juist bekend staan om traag handelen doen toch wel wat vraagtekens opkomen. Tenminste bij mij wel.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Het roept ook vragen op hoe je zo diep in de schulden komt terwijl hij een jaartje geleden nog repte over flinke financiële winsten en het bitcoin gebeuren.
Zijn nieuwste naam is natuurlijk niet voor niets "Dagkoers".

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dagkoers zegt er niets over, maar als je denkt dat het komt door verkeerde beleggingskeuzes: ik krijg intussen het gevoeld dat de beurzen niet zozeer gedomineerd worden door beleggers, maar door speculanten die stuk voor stuk hopen de markt te kunnen verslaan. Helaas is dat onmogelijk, sterker nog, het zijn juist de brokers die er goed geld op verdienen. Je kunt je geld er inderdaad rap kwijt raken.

BL2

En dan verlies je fors in deze duistere financiële branche, en moeten de hulpverleners je weer redden. En wie betaald uiteindelijk zo'n traject, terwijl Dagkoers in Thailand aan het strand ligt ?

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Wellicht is er sprake van een schuldhulpverlening voortraject waarbij Ts gevraagd wordt om een overzicht van de mogelijke schuldeisers te overleggen.
BNP Paribas doet of deed er moeilijk over en zolang BNP Paribas geen informatie verstrekt kan schuldhulpverlening niet verder.

Waarom Ts schuldhulpverlening heeft aangevraagd is een privé kwestie en hoeft er dus ook geen vragen over te beantwoorden.

juliomariner

Hij hoeft hier geen vragen over te beantwoorden maar nog beter zou zijn dat TS dat soort dingen hier helemaal niet post. Verder ben ik het met BL2 eens. Het steekt gewoon dat iemand schuldhulpverlening krijgt maar wel lekker met zijn batterij op een strand in Thailand ligt terwijl de schuldeisers waarschijnlijk het nakijken hebben.

BL2

Precies, met zijn HBO kwalificatie kan hij ook gewoon gaan werken en zijn eigen schuld netjes gaan aflossen.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Jullie reageren alsof het allemaal waar is. Trap er toch niet in. :wink:

juliomariner

Ik vraag me wel eens af aan welk geheim sociaal experiment we hier met zn allen meedoen.

BL2

Dagkoers schreef:
23 jul 2025 13:25
Ik doe mee aan een geneesmiddelen onderzoek.
Is dat nou wel zo verstandig ? Voor een paar euro je gezondheid op het spel zetten ?
Kan je niet gewoon gaan werken ?

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik solliciteer best veel, helaas wordt er gezegd we hebben andere kandidaten de voorkeur gegeven. Van mijn werkconsulent moet ik 3 sollicitaties per week doen.

Hebben jullie geen baan voor mij?

kuklos

Geen idee wat je zoekt en waar, maar je kan eens kijken bij bedrijven die opslagruimtes verhuren, zoals Shurgard en Allsafe. En hun concurrenten/

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dagkoers schreef:
24 jul 2025 23:14

Hebben jullie geen baan voor mij?
Ben met pensioen, en voorheen is eenieder die voor mij werkte gillend weggelopen.

Heb die film van Baantjer gekeken, moord in extase. Was goede tip van je. Met een nog piepjonge Ron Brandsteder

Gesloten