Sunny Cars – andere (goedkopere) auto meegekregen dan geboekt – ervaringen?
-
RaymondObbes
Sunny Cars – andere (goedkopere) auto meegekregen dan geboekt – ervaringen?
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd of meer mensen ervaring hebben met het volgende bij Sunny Cars (gehuurd via ANWB, maar betaald aan Sunny Cars zelf):
Voor mijn vakantie heb ik een Toyota C-HR gehuurd voor twee weken, kosten €790. Een bewuste keuze – ik vind het een fijne, sportieve auto. Bij aankomst bij de lokale verhuurder stond deze auto echter niet klaar. In plaats daarvan kreeg ik een Nissan Juke mee. Op zich geen ramp als het gelijkwaardig was, maar deze auto is op de website van Sunny Cars €100 goedkoper, en die prijs had ik ook gezien tijdens het boeken.
Ik had geen keuze op locatie, want ik móest wel vertrekken op vakantie. Terug in Nederland contact opgenomen met Sunny Cars, maar die verschuilen zich achter het argument dat zij "alleen bemiddelen" en dat de lokale partner verantwoordelijk is. Als ‘coulance’ boden ze me een voucher van €40 aan – terwijl ik geen voucher wil (mijn nieuwe auto wordt a.s. vrijdag geleverd dus wat heb ik aan een voucher), maar gewoon die €100 prijsverschil terug. Daar willen ze niet aan. Na dit met ze gedeeld te hebben reageert Sunny Cars niet meer.
Voor mij voelt dit als misleiding. Je boekt en betaalt voor een specifiek (duurder) model, en krijgt iets anders (goedkopers) zonder overleg. Ik heb het idee dat dit onderdeel is van hun business model. Sunny Cars biedt een hele selectie aan auto's. Maar geeft goedkopere modellen (die ze ook aanbieden) mee, en ze verschuilen zicht vervolgens achter de lokale verhuurders. Op het moment dat je de auto komt ophalen, heb je ook niet veel keuze meer. Je wilt niet het risico lopen helemaal geen auto mee te krijgen.
Zijn er anderen die dit ook meegemaakt hebben bij Sunny Cars (of andere verhuurders)?
En hoe is dat bij jullie afgehandeld? Ik heb in ieder geval best veel reviews met dezelfde melding gezien
Ik overweeg een klacht in te dienen bij Radar of Kassa, maar ben benieuwd hoeveel mensen met soortgelijke ervaringen zitten.
Dank alvast!
Groet,
Raymond
Ik ben benieuwd of meer mensen ervaring hebben met het volgende bij Sunny Cars (gehuurd via ANWB, maar betaald aan Sunny Cars zelf):
Voor mijn vakantie heb ik een Toyota C-HR gehuurd voor twee weken, kosten €790. Een bewuste keuze – ik vind het een fijne, sportieve auto. Bij aankomst bij de lokale verhuurder stond deze auto echter niet klaar. In plaats daarvan kreeg ik een Nissan Juke mee. Op zich geen ramp als het gelijkwaardig was, maar deze auto is op de website van Sunny Cars €100 goedkoper, en die prijs had ik ook gezien tijdens het boeken.
Ik had geen keuze op locatie, want ik móest wel vertrekken op vakantie. Terug in Nederland contact opgenomen met Sunny Cars, maar die verschuilen zich achter het argument dat zij "alleen bemiddelen" en dat de lokale partner verantwoordelijk is. Als ‘coulance’ boden ze me een voucher van €40 aan – terwijl ik geen voucher wil (mijn nieuwe auto wordt a.s. vrijdag geleverd dus wat heb ik aan een voucher), maar gewoon die €100 prijsverschil terug. Daar willen ze niet aan. Na dit met ze gedeeld te hebben reageert Sunny Cars niet meer.
Voor mij voelt dit als misleiding. Je boekt en betaalt voor een specifiek (duurder) model, en krijgt iets anders (goedkopers) zonder overleg. Ik heb het idee dat dit onderdeel is van hun business model. Sunny Cars biedt een hele selectie aan auto's. Maar geeft goedkopere modellen (die ze ook aanbieden) mee, en ze verschuilen zicht vervolgens achter de lokale verhuurders. Op het moment dat je de auto komt ophalen, heb je ook niet veel keuze meer. Je wilt niet het risico lopen helemaal geen auto mee te krijgen.
Zijn er anderen die dit ook meegemaakt hebben bij Sunny Cars (of andere verhuurders)?
En hoe is dat bij jullie afgehandeld? Ik heb in ieder geval best veel reviews met dezelfde melding gezien
Ik overweeg een klacht in te dienen bij Radar of Kassa, maar ben benieuwd hoeveel mensen met soortgelijke ervaringen zitten.
Dank alvast!
Groet,
Raymond
Consumenneke
vindt dit leuk
- Consumenneke
- Waarschuwingen: 1
Beste antwoord
Gekozen door RaymondObbes
Re: Sunny Cars – andere (goedkopere) auto meegekregen dan geboekt – ervaringen?
Zo te zien reageren hier een heleboel kleine letter experts die ter plekke op zoek gaan naar kleine lettertjes of ze anders zelf bedenken. Maar zo werd de auto niet verkocht. Let op de beloftes van Sunny Cars!
Vooraf al weten dat er ook achteraf geen gedoe is. Dát is all-in autohuur van Sunny Cars.
Dat wordt nader toegespitst.
Huur je een auto bij Sunny Cars, dan krijg je een zorgeloze huurauto voor een transparante huursom. We maken het je graag makkelijk! Niet alleen tijdens het reserveren van jouw favoriete huurauto maar ook bij het administratieve deel van je reservering. Daarom kan je bij ons zelf online je reservering beheren.
Tip: je kan gratis een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie. Die vraagt wel naar de voorafgaande correspondentie, dus wellicht moet je nog een mail wijden aan de gebroken belofte. Ik wed dat Sunny dan snel met een oplossing komt!
En laat je niet afleiden door de lilliletterputters.
Vooraf al weten dat er ook achteraf geen gedoe is. Dát is all-in autohuur van Sunny Cars.
Dat wordt nader toegespitst.
Huur je een auto bij Sunny Cars, dan krijg je een zorgeloze huurauto voor een transparante huursom. We maken het je graag makkelijk! Niet alleen tijdens het reserveren van jouw favoriete huurauto maar ook bij het administratieve deel van je reservering. Daarom kan je bij ons zelf online je reservering beheren.
Tip: je kan gratis een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie. Die vraagt wel naar de voorafgaande correspondentie, dus wellicht moet je nog een mail wijden aan de gebroken belofte. Ik wed dat Sunny dan snel met een oplossing komt!
En laat je niet afleiden door de lilliletterputters.
Een gebruikelijke constructie in dit soort gevallen. Echter, ik lees in de voorwaarden dit:RaymondObbes schreef: ↑30 jul 2025 13:16Ik had geen keuze op locatie, want ik móest wel vertrekken op vakantie. Terug in Nederland contact opgenomen met Sunny Cars, maar die verschuilen zich achter het argument dat zij "alleen bemiddelen" en dat de lokale partner verantwoordelijk is.
https://www.sunnycars.nl/algemene-voorwaarden/2.1 Sunny Cars GmbH en de klant sluiten een contract af in verband met de huur van een huurauto door de klant bij Sunny Cars GmbH (juridisch: onderverhuurovereenkomst, hierna gemakshalve “contract” te noemen, zie wat betreft de afsluiting van het contract art. 2.4).
2.2 Om aan haar verplichting uit hoofde van het huurcontract tussen haar en de klant te kunnen voldoen (zie artikel 2.1), schakelt Sunny Cars GmbH een geschikte autoverhuurpartner op de bestemming van de klant in. Daartoe huurt Sunny Cars GmbH voor de klant middels een eigen afzonderlijk huurcontract (juridisch: masterhuurovereenkomst) een huurauto bij de door haar gekozen autoverhuurpartner op de bestemming van de klant.
2.3 De door Sunny Cars GmbH bij de autoverhuurpartner gehuurde huurauto wordt op grond van het contract (zie artikel 2.1) door Sunny Cars GmbH aan de klant verhuurd. Na de overhandiging van het voertuig aan de klant of een door de klant bij de boeking aangewezen bestuurder, die in dit geval in verband met de totale verhuur van het voertuig als zijn vertegenwoordiger optreedt, wordt het contract tussen Sunny Cars GmbH en de klant voor het deel onderhuur van het contract voortvloeiend uit de gemaakte boeking van het voertuig door de klant (zie art. 2.4) met betrekking tot een bepaalde huurauto geconcretiseerd.
Sunny Cars is tekortgeschoten in de nakoming van de overeenkomst.
RaymondObbes
vindt dit leuk
-
StevieNL81
Be that as it may, TS heeft niet (op het juiste moment) aan zijn klachtplicht voldaan.
Een beetje hetzelfde als met op reis gaan... achteraf klagen heeft weinig zin als je ze niet in de gelegenheid hebt gesteld het op te lossen.Je hebt een huurauto uit de verkeerde categorie gekregen
Je reserveert altijd een categorie huurauto. Het is dus niet zo dat je altijd de auto krijgt die als voorbeeld wordt afgebeeld. Wel is het de bedoeling dat je een auto uit dezelfde categorie aangeboden krijgt. Dit betekent dat er evenveel personen en bagage in vervoerd kunnen worden. Als je het idee hebt dat de ontvangen huurauto niet overeenkomt met de gereserveerde categorie, dan kun je ons bellen op het noodnummer. We kijken het dan meteen voor je na en geven je een passend advies.
Speedy123
vindt dit leuk
-
RaymondObbes
StevieNL81 schreef: ↑30 jul 2025 14:01Be that as it may, TS heeft niet (op het juiste moment) aan zijn klachtplicht voldaan.
Een beetje hetzelfde als met op reis gaan... achteraf klagen heeft weinig zin als je ze niet in de gelegenheid hebt gesteld het op te lossen.Je hebt een huurauto uit de verkeerde categorie gekregen
Je reserveert altijd een categorie huurauto. Het is dus niet zo dat je altijd de auto krijgt die als voorbeeld wordt afgebeeld. Wel is het de bedoeling dat je een auto uit dezelfde categorie aangeboden krijgt. Dit betekent dat er evenveel personen en bagage in vervoerd kunnen worden. Als je het idee hebt dat de ontvangen huurauto niet overeenkomt met de gereserveerde categorie, dan kun je ons bellen op het noodnummer. We kijken het dan meteen voor je na en geven je een passend advies.
Ik heb overigens dezelfde dag (toen ik de auto had opgehaald) een even kort contact gehad met Sunny Cars en kreeg als terugkoppeling "Wij starten nu met de beoordeling van de feiten. Omdat wij soms zijn aangewezen op antwoorden van de lokale verhuurpartner ter plaatse, kan het in die gevallen tot 30 werkdagen duren voor wij met feedback kunnen komen."
Ik heb er voor gekozen om tijdens mijn vakantie me hier niet mee bezig te houden, wilde liever plezier hebben met de kinderen dan bezig zijn met klachtenafhandeling. Een auto die niet beschikbaar is, kunnen ze niet leveren. Dus ik kan of de koffers inpakken en zorgen dat ik op vakantie kan, of vechten tegen de bierkaai voor een onmogelijke oplossing.
Ik heb daarom achteraf duidelijk gemaakt dat ik een goedkopere auto, die zij voor 100 euro minder aanbieden meegekregen te hebben en wil simpelweg het verschil terug.
Consumenneke
vindt dit leuk
U heeft de vervangende auto van de plaatselijke verhuurder geaccepteerd en bent pas daarna met Sunny Cars gaan bellen. Het advies om de vervangende auto te weigeren en u een andere oplossing aan te bieden, was daardoor niet meer mogelijk.RaymondObbes schreef: ↑30 jul 2025 14:21Ik heb overigens dezelfde dag (toen ik de auto had opgehaald) een even kort contact gehad met Sunny Cars en kreeg als terugkoppeling "Wij starten nu met de beoordeling van de feiten.
In dit soort zaken is het echt altijd aan te bevelen om eerst met Sunny Cars te bellen voordat u het geboden alternatief accepteert en niet pas bellen nadat de vervangende auto al geaccepteerd is.
U wil een klacht indienen bij Kassa of Radar?
Ik denk dat het beter is om een klacht in te dienen bij Sunnycars?
Misschien kunt u ook contact opnemen met het Juridisch loket?
Ik denk dat het beter is om een klacht in te dienen bij Sunnycars?
Misschien kunt u ook contact opnemen met het Juridisch loket?
-
RaymondObbes
Ik snap dat het de beste oplossing is (achteraf). Ik kende niet alle algemene voorwaarden van Sunny Cars uit mijn hoofd (mijn fout snap ik nu), en als je op het punt staat op vakantie te gaan, in een rij staat van mensen die auto's ophalen en wegbrengen, met zeer geïrriteerde medewerkers die agressief pushen omdat je klaagt over de verkeerde auto, dan zijn je keuzes beperkt.Speedy123 schreef: ↑30 jul 2025 14:30U heeft de vervangende auto van de plaatselijke verhuurder geaccepteerd en bent pas daarna met Sunny Cars gaan bellen. Het advies om de vervangende auto te weigeren en u een andere oplossing aan te bieden, was daardoor niet meer mogelijk.RaymondObbes schreef: ↑30 jul 2025 14:21Ik heb overigens dezelfde dag (toen ik de auto had opgehaald) een even kort contact gehad met Sunny Cars en kreeg als terugkoppeling "Wij starten nu met de beoordeling van de feiten.
In dit soort zaken is het echt altijd aan te bevelen om eerst met Sunny Cars te bellen voordat u het geboden alternatief accepteert en niet pas bellen nadat de vervangende auto al geaccepteerd is.
Neemt niet weg dat dit gewoon fatsoenlijk achteraf opgelost had kunnen worden. Maar Sunny Cars geeft niet thuis/reageert gewoon niet.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
RaymondObbes
Ha, goed punt, ik bedoel eerder melding maken. Ik heb een groot vermoeden dat deze verhuurbedrijven extra verdienen door klanten goedkopere auto's mee te geven zonder overleg. Meestal bij het ophalen van de auto sta je op het punt om op vakantie te gaan. Hoeveel tijd heb je om met klachtenafhandeling om te gaan als je op het punt staat om op vakantie te gaan. En dan, de auto die je reserveert is er niet. Die zal ook niet ineens magisch verschijnen. Dus je neemt zo min mogelijk risico, want als je een auto nodig hebt, dan heb je een auto nodig.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
StevieNL81
Kijk de aflevering van Max Vakantieman van afgelopen maandag maar terug...genoeg ellende in autohuurland.
Natuurlijk is uw initiële reactie begrijpelijk, zeker gezien de geschetste omstandigheden. Een tip voor de volgende keer is om toch, als u dan uit die rij bent en de sleutel in handen heeft, even de tijd nemen om bij de FAQ van de verhuurder te kijken wat te doen. Voor nu is dat een koe in de kont kijken maar goed...
Heeft u op die oorspronkelijke melding ooit nog reactie gekregen?
En was die vervangende auto eentje uit dezelfde categorie? (Desnoods ff op website checken)
Natuurlijk is uw initiële reactie begrijpelijk, zeker gezien de geschetste omstandigheden. Een tip voor de volgende keer is om toch, als u dan uit die rij bent en de sleutel in handen heeft, even de tijd nemen om bij de FAQ van de verhuurder te kijken wat te doen. Voor nu is dat een koe in de kont kijken maar goed...
En was die vervangende auto eentje uit dezelfde categorie? (Desnoods ff op website checken)
-
RaymondObbes
Goede tip, mocht het ooit nog nodig zijn, dan zal ik dat zeker doen. Al verwacht ik in ieder geval de komende 5 tot 10 jaar geen huurauto nodig te hebben gezien ik vrijdag m'n nieuwe auto krijg, en daar is alles rondom vervanging ook geregeld.StevieNL81 schreef: ↑30 jul 2025 15:12Kijk de aflevering van Max Vakantieman van afgelopen maandag maar terug...genoeg ellende in autohuurland.
Ik zal die aflevering ook even terugkijken!
Op de oorspronkelijke melding kreeg ik een voorstel voor een 40 euro voucher. Maar daar heb ik niet veel aan. Ik heb laten weten het verschil terug te willen. Daar hebben ze niet meer op gereageerd.
Ja, het is dezelfde categorie auto, maar Sunny Cars biedt de Nissan Juke aan voor 100 euro minder dan de Toyota C-HR.
Weet u wel zeker dat aanbieding van Sunny Cars m.b.t. de Nissan Juke via dezelfde onderverhuurder loopt?RaymondObbes schreef: ↑30 jul 2025 15:22Ja, het is dezelfde categorie auto, maar Sunny Cars biedt de Nissan Juke aan voor 100 euro minder dan de Toyota C-HR.
-
RaymondObbes
Nee, dat loopt mogelijk via een andere onderverhuurder. Maar wat maakt dat uit voor mij? Ik reserveer een Toyota C-HR via Sunny Cars. De onderverhuurder biedt de auto die ik meekreeg helemaal niet aan op hun site.Speedy123 schreef: ↑30 jul 2025 15:57Weet u wel zeker dat aanbieding van Sunny Cars m.b.t. de Nissan Juke via dezelfde onderverhuurder loopt?RaymondObbes schreef: ↑30 jul 2025 15:22Ja, het is dezelfde categorie auto, maar Sunny Cars biedt de Nissan Juke aan voor 100 euro minder dan de Toyota C-HR.
-
StevieNL81
Nou dus dat inderdaad. Kijkend naar hun site en prijzen zie ik dezelfde auto (bv een Kia Picanto) in dezelfde samenstelling voor meerdere prijzen staan (tussen 369 en 475) Het verschil zit hem vermoedelijk in de aanbieder.Speedy123 schreef: ↑30 jul 2025 15:57Weet u wel zeker dat aanbieding van Sunny Cars m.b.t. de Nissan Juke via dezelfde onderverhuurder loopt?RaymondObbes schreef: ↑30 jul 2025 15:22Ja, het is dezelfde categorie auto, maar Sunny Cars biedt de Nissan Juke aan voor 100 euro minder dan de Toyota C-HR.
Sunnycars spreekt echt over een reservering van die auto of een vervangende uit dezelfde categorie en niet over prijs of geld terug.
Dat een andere aanbieder die auto voor 100 euro minder aanbiedt is voor uw verhuurder niet relevant (helaas).
-
RaymondObbes
Ik denk dat ik het verkeerd uitleg. Op de website van Sunny Cars (niet de lokale verhuurder) kon ik kiezen voor de Nissan Juke voor 690, of de Toyota C-HR voor 790. Op de website van Sunny Cars heb ik gekozen voor de duurdere Toyota C-HR, maar kreeg de Nissan Juke mee.StevieNL81 schreef: ↑30 jul 2025 16:09Nou dus dat inderdaad. Kijkend naar hun site en prijzen zie ik dezelfde auto (bv een Kia Picanto) in dezelfde samenstelling voor meerdere prijzen staan (tussen 369 en 475) Het verschil zit hem vermoedelijk in de aanbieder.Speedy123 schreef: ↑30 jul 2025 15:57Weet u wel zeker dat aanbieding van Sunny Cars m.b.t. de Nissan Juke via dezelfde onderverhuurder loopt?RaymondObbes schreef: ↑30 jul 2025 15:22Ja, het is dezelfde categorie auto, maar Sunny Cars biedt de Nissan Juke aan voor 100 euro minder dan de Toyota C-HR.
Sunnycars spreekt echt over een reservering van die auto of een vervangende uit dezelfde categorie en niet over prijs of geld terug.
Dat een andere aanbieder die auto voor 100 euro minder aanbiedt is voor uw verhuurder niet relevant (helaas).
Consumenneke
vindt dit leuk
-
StevieNL81
Snap ik. Sunnycars toont auto's van meerdere aanbieders; zodoende dat een auto zoals een Kia Picanto meerdere malen voorkomt met verschillende prijzen.
U zag een Nissan Duke via aanbieder A voor 690.
U zag een Toyota C-HR via aanbieder B voor 790.
Nu heeft aanbieder B ook de Nissan Duke, en biedt deze voor 790 aan (wellicht wel niet via Sunnycars maar goed).
Aanbieder B moet u een vervangende auto uit dezelfde categorie bieden, wat ze doen (feit). Dat deze bij aanbieder A destijds 690 was is niet relevant, want bij aanbieder B was deze 790 dus 100% gelijk in prijs en categorie.
En uiteindelijk is de prijs dus niet relevant, alleen de categorie.
Nu heeft aanbieder B ook de Nissan Duke, en biedt deze voor 790 aan (wellicht wel niet via Sunnycars maar goed).
Aanbieder B moet u een vervangende auto uit dezelfde categorie bieden, wat ze doen (feit). Dat deze bij aanbieder A destijds 690 was is niet relevant, want bij aanbieder B was deze 790 dus 100% gelijk in prijs en categorie.
-
Consumenneke
In de aflevering van Max Vakantieman zegt Hans Knotnerus, directeur van Sunny Cars: "Ik schaam me een beetje dat ik in deze branche werk. Dat zijn precies de dingen waar we tegen vechten, want dit is gewoon onacceptabel."StevieNL81 schreef: ↑30 jul 2025 15:12Kijk de aflevering van Max Vakantieman van afgelopen maandag maar terug...genoeg ellende in autohuurland.
Sunny Cars presenteert zich als de zorgvuldige verhuurbemiddelaar: Volledig zorgeloos huren — Vooraf weten dat er ook achteraf geen gedoe is. Dát is all-in autohuur volgens Sunny Cars.
Maar als je de reviews bekijkt, laat ook Sunny steken vallen. Veel tevreden klanten (mag gezegd worden), maar ook mensen die toch gedoe krijgen. En dan is de vraag: lost Sunny het op? Zie zeker ook het commentaar op hun Facebookpagina.
RaymondObbes
vindt dit leuk
-
RaymondObbes
Ah ik volg het. Dit was voor mij de 2de keer dat ik een auto huurde, dus ik ken nog niet alle regels. De vorige keer was via Hertz. Dat was de eerste keer dat ik een auto huurde, ik had daar speciaal een creditcard voor genomen. Na de auto daar opgehaald te hebben (en mijn creditcard voor het eerst te hebben gebruikt), werden een paar uur later ineens allemaal dubieuze afschrijvingen van mijn creditcard gedaan. Ik werd daarover direct door de bank gebeld. Dus Hertz personeel verkoopt creditcard gegevens (of had een datalek, maar dat ben je verplicht te melden en er bestonden geen meldingen over). Dus ik heb bewust gekeken dat de Toyota niet bij Hertz opgehaald moest worden maar een andere aanbieder.StevieNL81 schreef: ↑30 jul 2025 16:27Snap ik. Sunnycars toont auto's van meerdere aanbieders; zodoende dat een auto zoals een Kia Picanto meerdere malen voorkomt met verschillende prijzen.
Nu leer ik van jou dat je helemaal geen auto kunt kiezen, maar enkel een categorie. Dus wat je ook reserveert, reserveer altijd de goedkoopste variant van een categorie, want je krijgt toch niet wat je reserveert is wat je zegt? Dat is mij niet duidelijk geweest, maar een goede les. Dat zouden ze duidelijker moeten maken bij de verhuur van auto's.
Overigens hoe weet je dat de Nissan Duke bij de andere partij ook voor 790 staat dan? Want de aanbieder had deze zelf niet op de website staan.
Ik ben blij dit dadelijk niet meer nodig te hebben. Bedankt!
Natuurlijk wel. Gewoon de volgende dag omruilen.
De verplichting van Sunny Cars is om een auto in de categorie te leveren. Sunny Cars is hierin te kort geschoten. De verplichting van TS is daarover tijdig te klagen. TS heeft dat tijdig gedaan. De vraag is vervolgens of TS recht heeft op compensatie. Het antwoord daarop is ja.
Ze gegeven daarachter wel aan "of soortgelijk" met beschrijving (Small - Standard; Economy - Standard; Compact - Standard; Compact - SUV; ect.)RaymondObbes schreef: ↑30 jul 2025 16:14Ik denk dat ik het verkeerd uitleg. Op de website van Sunny Cars (niet de lokale verhuurder) kon ik kiezen voor de Nissan Juke voor 690, of de Toyota C-HR voor 790. Op de website van Sunny Cars heb ik gekozen voor de duurdere Toyota C-HR, maar kreeg de Nissan Juke mee.
RaymondObbes
en Consumenneke
vinden dit leuk
Maar als ze zelf de vervangende auto goedkoper aanbieden, is het wat mij betreft niet "soortgelijk". TS heeft wat mij betreft inderdaad gewoon recht op compensatie van de onterecht teveel betaalde € 100,00.
RaymondObbes
en Consumenneke
vinden dit leuk
Wat heeft een nieuwe eigen auto nu te maken met een auto huren voor je vakantie?
Waar, dus in welk land, heb je deze auto gehuurd?
Waar, dus in welk land, heb je deze auto gehuurd?