Mijn moeder kan telefoon gesprekken lastig volgen door gehoorproblemen en ik denk dat ze daardoor de naam ook gemist heeft van het bedrijf en helaas heeft ze zo zonder er bij na te denken haar belgeschiedenis gewist dus kon ik ook het telefoonnummer ook niet opzoeken .
Maar op dinsdag ochtend 1 juli werd ze gebeld zgn door dit bedrijf, ze had het niet op tijd opgezegd (binnen 2 weken) dus ze zat zoals die man zei zowiezo voor 3 maanden vast aan een abonnement a 43 euro per maand,ze was hier telefonisch mee akkoord gegaan en dat stond op band en blabla.
Hij wilde haar rekeningnummer hebben voor automatisch incasso , maar dit heeft ze niet gegeven.
Hij was heel snel aan het praten, we konden het amper volgen ,daar ze haar telefoon op speaker had gezet kon ik meeluisteren .
We moesten weg dus mijn moeder heeft het gesprek afgekapt en gezegd zet alles maar op de mail en dan neem ik wel weer contact op.
Dit zou hij doen, maar dit is niet gebeurd,
Nu krijgt ze vandaag een brief (zie bijlage)dat er inmiddels incassokosten bij gekomen zijn omdat ze niet gereageerd had .

Wat moeten we nu doen,want mijn moeder kan dit bedrag niet betalen ..