En wat heeft dat verder met het topic te maken? Werk is werk en die contracten bij Odido zitten voor Nederlandse medewerkers gewoon goed in elkaar.Consumenneke schreef: ↑11 aug 2025 14:50Odido besteedt veel klantenservice uit aan dubieuze callcenters die medewerkers inhuren als een soort halve zelfstandigen op basis van een vaag contract met betalingen die grotendeels uit commissie bestaan. Er komen nu veel klachten binnen over cold calling namens Obido.
Problemen met de sociale dienst Rotterdam
-
Methusalah
Re: Problemen met de sociale dienst Rotterdam
U bedoelt blijkbaar dat Ts in deze het recht had de baan bij een grote provider die voor zover ik weet niet bij naam genoemd is te weigeren.Consumenneke schreef: ↑11 aug 2025 14:50Odido besteedt veel klantenservice uit aan dubieuze callcenters die medewerkers inhuren als een soort halve zelfstandigen op basis van een vaag contract met betalingen die grotendeels uit commissie bestaan. Er komen nu veel klachten binnen over cold calling namens Obido.
U bent als al wetende ook op de hoogte van de bijstandsuitkering regels en in die regels staat ook dat Ts verplicht alle werk die aangeboden wordt te aanvaarden.
Het werk bij callcenter met een vaag contract dan ook valt onder die verplichting want zoals u weet is een bijstandsuitkering van tijdelijke aard maar dat hoef ik u als al wetende niet nogmaals uit te leggen.
-
witte angora
-
J. Deltoer
Dat dat dan weer niet, Jansen en Janssen en .... de al wetende.
Ik zat nog te denken, maar misschien is dit dom, dat ik voortaan mijn vragen en problemen voorleg aan meneer Kuklos, Witte Angora en meneer Deltoer en Meneer Ron?
-
sergio1963
Je zou ook kunnen denken, want je hebt tijd zat, om aan jezelf te werken.
kuklos
vindt dit leuk
-
NeoDutchio
Er zal wel in Nederland iemand meelezen die heel snel Thailand geïnformeerd heeft dat de rijke westerling ineens niet zo rijk meer is.J. Deltoer schreef: ↑11 aug 2025 14:17Dagkoers is op afstand verliefd op een dame in Thailand geworden, boekt tickets om ernaar toe te gaan maar nu heeft die dame geen tijd, want werk. Ze heeft het zo druk, ze kan geeneens een uurtje vrijmaken voor Dagkoers.
Nu heeft hij tijd over om in andere sloten te vallen
Speedy123
, juliomariner
, kuklos
, BL2
en sergio1963
vinden dit leuk
-
witte angora
Plus het feit dat mensen hier doorhebben wat er daadwerkelijk aan de hand kan zijn...NeoDutchio schreef: ↑11 aug 2025 20:48Er zal wel in Nederland iemand meelezen die heel snel Thailand geïnformeerd heeft dat de rijke westerling ineens niet zo rijk meer is.J. Deltoer schreef: ↑11 aug 2025 14:17Dagkoers is op afstand verliefd op een dame in Thailand geworden, boekt tickets om ernaar toe te gaan maar nu heeft die dame geen tijd, want werk. Ze heeft het zo druk, ze kan geeneens een uurtje vrijmaken voor Dagkoers.
Nu heeft hij tijd over om in andere sloten te vallen
Op naar de volgende sloot!
kuklos
vindt dit leuk
Ik lig af en toe dubbel om dagkoers zijn verhalen,of ik ze geloof?
Van een hoog opgeleid iemand ook nog?
Nee voor geen meter,ik vind het gewoon humor
Van een hoog opgeleid iemand ook nog?
Nee voor geen meter,ik vind het gewoon humor
sergio1963
, Speedy123
en NeoDutchio
vinden dit leuk
-
LectoriSalutem
Zegt dus wel iets over diploma erosie...
-
witte angora
Speedy123
vindt dit leuk
Eerlijk is eerlijk, Dagkoers kan geweldig schrijven. Al die plotwendingen, verwachtingen die worden gewekt en dan is het moment daar, geen leuke Thaise dame die op de Airport staat te wachten.
Meesterlijk gewoon.
Meesterlijk gewoon.
-
witte angora
Het is een never-ending story met die man.
-
J. Deltoer
Meesterlijk was dat hij met een vliegtuigticket zogenaamd liet uitlekken wat zijn echte naam was. Toen ik die voornaam een keer gebruikte in een reactie drukte meteen iemand op de meldknop en de redactie verwijderde de tekst en gaf me een waarschuwing. Ie-der-een die er in trapt.
Hij is ook bekend aan de overkant bij de concullega.
Hij is ook bekend aan de overkant bij de concullega.
-
witte angora
Oh? En stelt hij daar dezelfde onzinnige vragen? Of heeft hij daar een andere verhaallijn?
-
Morgan le Fay
Nope, ze zijn daar iets strikter en na 1 of 2 pogingen was het over.
-
Morgan le Fay
SoZaWe Rotterdam is erg niet ambtenaar en zit (bijna)iedereen achter de vodden. Hebben ze je eenmaal op de korrel(juridisch aantoonbaar), dan heb je weinig in te brengen.
Dus al die verhalen van DK ?.. mijn zoutpot is al een eeeuwigheid leeg.
Dus al die verhalen van DK ?.. mijn zoutpot is al een eeeuwigheid leeg.