Sunweb geeft terugvlucht details niet
Sunweb geeft terugvlucht details niet
Ik zit met "een probleem"
We zijn inmiddels binnen de 21 dagen voor vertrek van onze vakantie maar Sunweb geeft de vluchtgegevens van de terugreis NIET.
Bellen / appen en mailen allemaal al gedaan, ik moet maar geduld hebben.
Ondertussen kan ik de parkeerplaats niet bevestigen omdat ik geen enkel idee heb hoe laat ik terug ben.
Heen gegevens betreft een "normale" Niet-flexibele vlucht
Terugvlucht is een Flexibele vlucht
Ook als ik kijk op https://aviability.com/en/route zie ik dag / route geen vlucht staan.
Iemand een idee waar ik mijn (Transavia) vlucht kan vinden of ga ik wel heen maar moet ik extra verlofdagen opnemen?
We zijn inmiddels binnen de 21 dagen voor vertrek van onze vakantie maar Sunweb geeft de vluchtgegevens van de terugreis NIET.
Ondertussen kan ik de parkeerplaats niet bevestigen omdat ik geen enkel idee heb hoe laat ik terug ben.
Ook als ik kijk op https://aviability.com/en/route zie ik dag / route geen vlucht staan.
Iemand een idee waar ik mijn (Transavia) vlucht kan vinden of ga ik wel heen maar moet ik extra verlofdagen opnemen?
Re: Sunweb geeft terugvlucht details niet
Deze snap ik niet. Sorry.
Je kiest toch normaliter vooraf wat je heen en terugvlucht is?
Wat is exact de tekst die Sunweb gebruikt, als ze geen antwoord geven?
Je kiest toch normaliter vooraf wat je heen en terugvlucht is?
Wat is exact de tekst die Sunweb gebruikt, als ze geen antwoord geven?
Is een flexibele vlucht.
Vluchttijden zijn niet bekend.
Transavia heeft deze nog niet vrijgegeven.
Aldus Sunweb
Vluchttijden zijn niet bekend.
Transavia heeft deze nog niet vrijgegeven.
Aldus Sunweb
Je weet toch wel welke data je hebt geboekt bij Sunweb? Daar kan je ze toch aan houden? Of zeggen hun algemene voorwaarden iets dat die data flexibel zijn?
-
Consumenneke
-
StevieNL81
Welke dag en route gaat het om?
@Consumenneke, dit geeft - uiteraard - geen antwoord op de vraag. De vraag was of Sunweb geen datum heeft gegeven voor de terugreis. Jouw link geeft daar géén antwoord op.
Speedy123
en J. Deltoer
vinden dit leuk
TS zou natuurlijk heel makkelijk de parkeerplaats tot een dag na afgesproken vluchtdatum kunnen reserveren als die bekend is. Anders is het wachten tot men de vlucht weet, dat is vaak uiterlijk een week voor vertrek.
De heenvlucht is zo te lezen niet flexibel maar de terugvlucht wel,
U kunt de terugvlucht nog voor vertrek van de vakantiebestemming wijzigen en dat maakt dat Sunweb/Transavia geen details over de terugvlucht kunnen verstrekken omdat de terugvlucht nog niet vast staat.
Het hangt m.i. ook van de geboekte vakantiereis af als die bijvoorbeeld 14 dagen is zal de terugvlucht binnen die 14 dagen plaats moeten vinden maar niet later dan dat de vakantie duurt m.a.w. u kunt wel eerder terugvliegen maar niet later.
Als u de duur van de vakantie weet boek dan een parkeerplaats met zeg een marge van één dag langer voor het geval dat uw vlucht vertraging heeft.
U kunt de terugvlucht nog voor vertrek van de vakantiebestemming wijzigen en dat maakt dat Sunweb/Transavia geen details over de terugvlucht kunnen verstrekken omdat de terugvlucht nog niet vast staat.
Het hangt m.i. ook van de geboekte vakantiereis af als die bijvoorbeeld 14 dagen is zal de terugvlucht binnen die 14 dagen plaats moeten vinden maar niet later dan dat de vakantie duurt m.a.w. u kunt wel eerder terugvliegen maar niet later.
Als u de duur van de vakantie weet boek dan een parkeerplaats met zeg een marge van één dag langer voor het geval dat uw vlucht vertraging heeft.
-
StevieNL81
Noem even route en datum ... wellicht toch iets te vindenClubNZB schreef: ↑23 sep 2025 14:44Ik zit met "een probleem"
Op Sunweb vind ik het volgende:ClubNZB schreef: ↑23 sep 2025 14:44Ook als ik kijk op https://aviability.com/en/route zie ik dag / route geen vlucht staan.
Ik begrijp uw irritatie volkomen, pas twee weken voor vertrek de vluchttijden doorkrijgen is raar.Je kunt jouw vlucht wel terugvinden op de website van de luchthaven vanaf twee weken voor vertrek. Daarnaast vind je jouw vluchtgegevens op Mijn Sunweb zodra deze bekend zijn.
-
Consumenneke
Dat heb ik maar niet geciteerd, want ze noemen me nu al een troll. Bovendien staat daar dat twee weken vooraf de vertrektijden bekend gemaakt worden op de luchthaven. Elders vind je dan weer deze tekst over flexibele vluchten via Transavia.
Wie bepaalt wanneer je terugreist bij een flexibele vlucht wordt eigenlijk niet genoemd, maar je betaalt wel voor de flexibiliteit om je terugreis aan te passen. Wat gebeurt er wanneer je drie weken van tevoren je reis wil 'aanpassen'?Hoe reserveer ik een stoel?
Flexibele vluchten
Het is mogelijk om vanaf 13 weken tot 30 uur voor jouw vlucht stoelen te reserveren. Lukt het precies 13 weken voor vertrek nog niet om in te loggen bij Transavia? Probeer het dan de volgende dag nog een keer. Let op! Reserveer jij 13 weken voor vertrek de stoelen voor jouw heenvlucht? Dan is het nog niet mogelijk om ook de stoelen van jouw terugvlucht te reserveren. Dit is namelijk pas vanaf 13 weken voor jouw terugvlucht mogelijk. Houd hier rekening mee.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Consumenneke
-
Arizonakid
Tsja, goedkope vluchten/vakanties komen met een prijs.
Het handigste is gewoon om de datum van terugreis aan te houden met middernacht als uitrijtijd.
Het handigste is gewoon om de datum van terugreis aan te houden met middernacht als uitrijtijd.
-
Consumenneke
Zijn vakanties met een flexibele terugvlucht goedkoper of duurder?
Dat is helaas heel lastig te bepalen. Allereerst zult u moeten vergelijken wat er bij een normale vlucht inbegrepen zit en wat er inbegrepen zit bij een niet-flexibele vlucht. Dus zaken als handbagage, ruimbagage, stoelreservering, verzorging in het vliegtuig et cetera.Consumenneke schreef: ↑27 sep 2025 22:41Zijn vakanties met een flexibele terugvlucht goedkoper of duurder?
Daarna krijgt u nog te maken met de persoonlijke omstandigheden. Voor de zekerheid maar parkeergeld tot 23.49 betalen op de terugkom dag, maakt een flexibele vlucht duurder dan een normale vlucht. Of met het openbaar vervoer naar de luchthaven? Maar kan u nog thuiskomen met het OV als het een late vlucht wordt?
Heeft u huisdieren, dan wordt het lastig om de pension reservering tijdig te doen want u weet niet of u op de aankomst dag nog de huisdieren kan ophalen of niet. Dus ook maar een extra dagje pension bijboeken voor de zekerheid? Of past een kennis op de hond?
Het zullen de persoonlijke omstandigheden zijn die bepalen wat er uiteindelijk goedkoper is voor de reiziger.
Pakket reis metFlexibele vlucht bij sunweb wil zeggen dat je tot 6 weken voor vertrek je vakantie kan omboeken naar andere pakketreis (datum en bestemming mag je wijzigen ook dat vluchten door andere maatschapij worden uitgevoerd)
Niet flexibele vlucht word het ticket direct uitgeschreven bij luchtvaart maatschapij en krijg je je 6delige boekingscode direct en zit al ruimbagage inbegrepen.
Je kan zelf niet kiezen of je vlucht al dan niet flex is staat wel duidelijk aangegevn bij boeking
Je kan niet per vlucht kie
Niet flexibele vlucht word het ticket direct uitgeschreven bij luchtvaart maatschapij en krijg je je 6delige boekingscode direct en zit al ruimbagage inbegrepen.
Je kan zelf niet kiezen of je vlucht al dan niet flex is staat wel duidelijk aangegevn bij boeking
Je kan niet per vlucht kie
Pakket reis metFlexibele vlucht bij sunweb wil zeggen dat je tot 6 weken voor vertrek je vakantie kan omboeken naar andere pakketreis (datum en bestemming mag je wijzigen ook dat vluchten door andere maatschapij worden uitgevoerd)
Je kan niet per vlucht kiezen
Je kan niet per vlucht kiezen
Denk dat bij flex vluchten sunweb en contigent heeft op deze vlucht en zo zelf flexibel kan zijn. En bij non flex bij boeking en ticket boekt bij de maatschapij
Bijbeide zijn bijna altijd de vlucht tijden al gekend
Bijbeide zijn bijna altijd de vlucht tijden al gekend