Uiteraard niet. Het staat überhaupt eens vast dat er een overeenkomst tot stand is gekomen. Nog daar gelaten dat de tekst aanleiding geeft om een tekortkomingen te vermoeden als er wel een overeenkomst is. Kennelijk is "ik [begon] te twijfelen" en "heb dus op hun vervolg mailtjes niet gereageerd" voldoende om met het oordeel te komen dat er hoe dan ook betaald zal moeten worden.Moneyman schreef: ↑01 okt 2025 17:42Is dat overeengekomen dan?NeoDutchio schreef: ↑01 okt 2025 17:16Niet meer reageren wil niet zeggen dat u onder een overeenkomst uit kan. U hebt aangegeven dat Eerlijke WOZ voor u aan de slag mocht en u het uw gegevens doorgegeven. Door niet tijdig af te melden bent u verantwoordelijk voor de kosten.
Houd u ons op de hoogte hoe dit afloopt?
WOZ bezwaar gratis?, of je maar wilt betalen !
Re: WOZ bezwaar gratis?, of je maar wilt betalen !
Moneyman
vindt dit leuk
-
ruitenheer
Uit de verstrekte gegevens is niet geheel duidelijk of er een overeenkomst tot stand is gekomen. Na het invullen van de gegevens op de website, krijg je het verzoek een machtiging te ondertekenen. Als je die niet ondertekend, is er geen overeenkomst. Het ingediende bezwaar wordt dan meestal ingetrokken of niet-ontvankelijk verklaard. Nu er een uitspraak van de gemeente is gekomen, lijkt het me dat de machtiging wel is ondertekend.
Er zijn gemachtigden die in hun algemene voorwaarden hebben staan dat je de gemaakte kosten moet vergoeden als je je machtiging later weer intrekt. Volgens mij hebben EW en HNWB dat niet.
Maar de kern van de overeenkomst is dat EW/HNWB proberen de WOZ-waarde te verlagen. Als dat lukt krijgen ze een vergoeding. Als het niet lukt krijgen ze niets. En omdat de WOZ-waarde niet is verlaagd, hebben ze geen recht op een vergoeding.
Er zijn gemachtigden die in hun algemene voorwaarden hebben staan dat je de gemaakte kosten moet vergoeden als je je machtiging later weer intrekt. Volgens mij hebben EW en HNWB dat niet.
Maar de kern van de overeenkomst is dat EW/HNWB proberen de WOZ-waarde te verlagen. Als dat lukt krijgen ze een vergoeding. Als het niet lukt krijgen ze niets. En omdat de WOZ-waarde niet is verlaagd, hebben ze geen recht op een vergoeding.
Waarom nog een keer dezelfde post?
-
Claude-clell
- Contacteer:
In hoeverre zijn we bereid onze rechten op te geven voor gemak en snelheid bij online aankopen? En is het tijd om de macht van bezorgdiensten en platforms zoals Vinted en de ACM ter discussie te stellen?
Dit heeft helemaal niets met het topic te maken.Claude-clell schreef: ↑06 okt 2025 05:29In hoeverre zijn we bereid onze rechten op te geven voor gemak en snelheid bij online aankopen? En is het tijd om de macht van bezorgdiensten en platforms zoals Vinted en de ACM ter discussie te stellen?
sergio1963
vindt dit leuk
Ik heb HNWB vriendelijk verzocht mij niet meer te contacten en mij uit hun administratie te verwijderen. Tevens gaf ik aan dat ik indien nodig een klacht zal indienen. Ik heb sinds dien geen bericht meer gezien en ga ervan uit dat dat zo blijft. Dank voor de reacties.