Brandstofprijzen aan de pomp voorspellen met Machine Learning

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
rwolters

Re: Brandstofprijzen aan de pomp voorspellen met Machine Learning

Ongelezen bericht door rwolters »

Arizonakid schreef:
19 mei 2025 21:44
Met het zonnige weer van de afgelopen dagen rijden we hier bijna gratis…..
Ik rij sowieso nog anderhalf jaar helemaal gratis. Twee jaar gratis laden bij de Tesla Superchargers. Daarna overdag opladen. Zelfs met bewolkt weer wordt er nog een hoop opgewekt.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik heb nog een oude S uit 2014, daar zit levenslang gratis superchargen bij. In de praktijk gebruik ik dat vooral als ik een wat langere rit heb, maar het is best leuk om bv met nul kosten voor laden naar Portugal te rijden.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

In Duitsland wil de Bundeskartellamt optreden tegen pingpongprijzen bij tankstations, waar 18 prijswijzigingen per dag geen uitzondering meer zijn.

Dat zien we in Nederland ook...
Consumenneke schreef:
19 mei 2025 20:54
De prijzen bewegen deze weken nogal hevig. Afgelopen zondag reed ik een paar keer door een dorp met concurrerende stations. De eerste rekende 1,795 voor een liter Euro95; de anderen zaten op 1,846 en 1,874. Op de terugweg heb ik mijn tank gevuld onder het motto: tank all you can. Een paar uur later was de prijs ineens 1,863 bij de eerste, 1,842 bij de tweede en 1,877 bij de derde.

Het was me nooit eerder opgevallen dat de prijzen voortdurend fluctueren en al helemaal niet dat stations in elkaars omgeving op elkaar reageren. Het duurt niet lang meer of we krijgen een persoonlijke prijs via de satnav.

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

Dat verandert er verder ook weinig aan:
Sinken können sie aber jederzeit
Hang je net het vulpistool terug en zie je dat de buurman nu gaat tanken voor 5ct minder....zou de zuurpruim daar vrolijk van worden?

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

In Nederland gebeurt dat hooguit 2x per dag.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het goedkoopste tankstation bij ons in de buurt heeft vaak dagen of zelfs weken dezelfde prijs. Voor mij maakt tijdstip niks uit en kijken of andere goedkoper is heeft ook geen zin omdat je toch geen goedkopere zult vinden.

Sira

Ongelezen bericht door Sira »

Ik tank E5 en dat doe ik doorgaans in mijn dorp, de goedkoopste pomp in de hele omgeving.

Vanochtend moest ik in Nijmegen zijn en ben daarna doorgereden naar Kranenburg, boodschappen gedaan en getankt.
Bij de pomp in mijn dorp was de prijs per liter € 2,219 en in Kranenburg € 1,739. Verschil van € 0,49 per liter.
Op 18/09 hetzelfde gedaan en toen was ik die dag € 0,51 per liter goedkoper uit
Toch leuk meegenomen..

Plaats reactie