Bij MiloMoon bestelde ik een horloge voor mijn kleindochter op 20 september. Dit horloge blijkt niet leverbaar.
Ik ben niet akkoord gegaan met een tegoed bon en zou mijn geld teruggestort krijgen.
Ondanks herhaald verzoek ontvang ik niets? Wat te doen?
Milo&Moon leveren niet en geven geen geld terug.
-
PieterenSonja
-
NeoDutchio
Re: Milo&Moon leveren niet en geven geen geld terug.
Wat te doen? De volgende keer eerst kijken waar u besteld. Geen adres gegevens, geen KVK, levertijd tot 12 werkdagen (dus meer dan 2 weken), niet verifieerbare reviews op hun site en een slechte score op trustpilot en een rare variaties aan producten die ze aanbieden.
Gewoon een traditionele malafide dropshipper.
U kunt er proberen tegenin te gaan, maar dan zal u eerst moeten kijken wie de verkoper is.
Wat een grappige retourprocedure hebben ze. Bij fabrieksfouten heb je maar liefst 30 dagen om de retour aan te melden. Gelukkig denkt de wet daar anders over.
Retourkosten van rond de €20,-. Producten uit acties mogen niet altijd terug.
Waarom zou je daar toch willen bestellen?
Gewoon een traditionele malafide dropshipper.
U kunt er proberen tegenin te gaan, maar dan zal u eerst moeten kijken wie de verkoper is.
Wat een grappige retourprocedure hebben ze. Bij fabrieksfouten heb je maar liefst 30 dagen om de retour aan te melden. Gelukkig denkt de wet daar anders over.
Retourkosten van rond de €20,-. Producten uit acties mogen niet altijd terug.
Waarom zou je daar toch willen bestellen?
-
J. Deltoer
Nou...
Eerlijke en DUUURZAME producten, wie wil dat nou niet..
Dan 10% korting bij inschrijving op de nieuwsbrief
2 stuks kopen = 15% korting, 3 stuks = 20% korting
En dan ook nog bij ieder individueel product 40 tot 60% korting
Dus korting, op korting, op korting
En DUUUURZAAM
Das toch gewoon rennen naar die webshop....
Eerlijke en DUUURZAME producten, wie wil dat nou niet..
Dan 10% korting bij inschrijving op de nieuwsbrief
2 stuks kopen = 15% korting, 3 stuks = 20% korting
En dan ook nog bij ieder individueel product 40 tot 60% korting
Dus korting, op korting, op korting
En DUUUURZAAM
Das toch gewoon rennen naar die webshop....
-
Consumenneke
De domeinnaam is geregistreerd door een NQP van Elevate Marketing Agency (facebook) in Kerkrade, tevens actief in (de verkoop van) daken en zonnepanelen.
Zo te zien zit hij nu te coachen in Bali: "Hustle, Discipline, and Patience: The Entrepreneur’s Formula for Success..."
De direct link loopt dood, maar via Facebook kom je op speciale landingspagina's.
Zo te zien zit hij nu te coachen in Bali: "Hustle, Discipline, and Patience: The Entrepreneur’s Formula for Success..."
De direct link loopt dood, maar via Facebook kom je op speciale landingspagina's.
-
juliomariner
Conclusie: TS kan fluiten naar zijn geldConsumenneke schreef: ↑11 nov 2025 17:41De domeinnaam is geregistreerd door een NQP van Elevate Marketing Agency (facebook) in Kerkrade, tevens actief in (de verkoop van) daken en zonnepanelen.
sergio1963
en Consumenneke
vinden dit leuk