Bunq bug, al 4,5 mnd
Bunq bug, al 4,5 mnd
Ik heb al sinds eind juni 25 problemen met de app van bunq ik kan geen notificaties aanpassen dan krijg ik een error 'Cannot set notification for user 544730'. Ik heb dit nu al zo vaak gemeld bij Bunq en ik krijg elke keer weer het zelfde riedeltje, bedankt voor uw geduld, we werken er aan het is een bug enz enz. Alleen dat geduld wordt wel erg op de proef gesteld want dit duurt nu al 4,5 maand en op 2x na moest ik er elke keer zelf achteraan. Ik heb een keer mijn maandkosten terug gekregen als goedmakertje maar het is nog steeds niet opgelost, ik begin het nu wel een beetje zat te worden. Ik ben in het verleden zelf programmeur geweest en een bug moet toch sneller op te lossen zijn dan 4,5mnd, daar moest ik toen niet mee aankomen. Ik wil nu eens dat ze het ook echt oplossen maar ik heb er een hard hoofd in 
Re: Bunq bug, al 4,5 mnd
Hier op het forum hebben ze ook zon probleem, als je iets wilt posten of een pagina verder wilt klikken krijg je regelmatig een 404 melding.
Ondanks vele meldingen aan de meiden van de moderatie wordt het probleem niet opgelost.
Als de Bunq organisatie eenzelfde arbeidsethos heeft dan zou ik niet op korte termijn een oplossing verwachten.
Ondanks vele meldingen aan de meiden van de moderatie wordt het probleem niet opgelost.
Als de Bunq organisatie eenzelfde arbeidsethos heeft dan zou ik niet op korte termijn een oplossing verwachten.
-
NeoDutchio
Om zaken uit te sluiten, zit er een bug in de app, of ligt het wellicht aan uw telefoon? Als er een probleem in de app zou zitten zou je verwachten dat meer klanten problemen hebben. Het kan natuurlijk met instellingen te maken hebben, maar hoe oud is uw telefoon en welk besturingssysteem zit daar op?
Niet elke app, en zeker bij banken, werken niet op alle systemen.
Niet elke app, en zeker bij banken, werken niet op alle systemen.
Het ligt niet aan mijn toestel (Samsung S24 Ultra) want ik heb hem ook op andere toestellen geprobeerd en kreeg dezelfde foutmelding.
NeoDutchio
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
Het gaat er niet om of het opgelost kán worden (zowel bij bunq als dit forum) maar welke prioriteit heeft het.