Kniebrace van Orthisana
Kniebrace van Orthisana
Van wege voortdurende pijn in knie ben ik ingegaan op een advertentie van Orthisana.
die beloofde pijnvrij binnen 14 dagen; en anders geld terug.
die brace hielp natuurlijk niet(stom van mij). Dus terugsturen en geld terug.
Ze doen zich voor als nederlands bedrijf, maar kreeg alleen contact met Sophie.
Geen geld terug, maar als tegemoet koning 10% geld terug en mocht ik de brace houden.
niet mee akkoord gegaan. toen 20%, daarna 30 en zelfs 50%. Ik kon alles terug krijgen( 30 euro), maar dan op eigen terugsturen naar?? CHINA a 60 euro verzendkosten.
Uiteindelijk akkoord gegaan met 60% van mijn geld terug.
Vreselijk bedrijf en ik voel me echt ogelicht.
Misschien zijn er meer mensen die dit verhaal herkennen?
die beloofde pijnvrij binnen 14 dagen; en anders geld terug.
die brace hielp natuurlijk niet(stom van mij). Dus terugsturen en geld terug.
Ze doen zich voor als nederlands bedrijf, maar kreeg alleen contact met Sophie.
Geen geld terug, maar als tegemoet koning 10% geld terug en mocht ik de brace houden.
niet mee akkoord gegaan. toen 20%, daarna 30 en zelfs 50%. Ik kon alles terug krijgen( 30 euro), maar dan op eigen terugsturen naar?? CHINA a 60 euro verzendkosten.
Uiteindelijk akkoord gegaan met 60% van mijn geld terug.
Vreselijk bedrijf en ik voel me echt ogelicht.
Misschien zijn er meer mensen die dit verhaal herkennen?
-
Methusalah
Re: Kniebrace van Orthisana
Tja, klinkt ook wel ongeloofwaardig. Een brace is ter ondersteuning zodat je het geen wat geblesseerd is niet te veel belast. Maar het is geen pijnstiller natuurlijk. Dus nee, ik herken dit niet want ik weet wel beter. Overigens kan je ze voor het zelfde geld of minder ze ook bij de drogist halen.
Ik heb 2.5 maanden geleden mijn enkel verzwikt. Ik voel hem nog steeds af en toe. Dat soort dingen genezen helaas heel langzaam.
En nu de hamvraag. Ben je al bij de dokter geweest?
Ik heb 2.5 maanden geleden mijn enkel verzwikt. Ik voel hem nog steeds af en toe. Dat soort dingen genezen helaas heel langzaam.
En nu de hamvraag. Ben je al bij de dokter geweest?
-
NeoDutchio
Er zijn zeker mensen die dit verhaal herkennen. Het is weer einde van het jaar wat garantie geeft aan bijna dagelijkse topics over malafide dropshippers.
Het kan best een Nederlands bedrijf zijn, maar een levertijd van 2 weken, de vermelding dat ze niet verantwoordelijk zijn voor mogelijke douanekosten, dat ze nogal elkaar tegenspreken in de geld terug garantie (zowel 30 als 90 dagen) en dat ze nergens een verplicht adres of KVK neerzetten zegt toch echt dat ze niet netjes bezig zijn.
U kunt het beste vooraf kijken met wie u zaken gaat doen. Een arts kan bepalen wat slim is als pijnbestrijding, ervaringen van anderen geven inzicht of een bedrijf netjes is en een bedrijf zonder verplicht adres en KVK nummer moet je sowieso al voorbij lopen.
Het kan best een Nederlands bedrijf zijn, maar een levertijd van 2 weken, de vermelding dat ze niet verantwoordelijk zijn voor mogelijke douanekosten, dat ze nogal elkaar tegenspreken in de geld terug garantie (zowel 30 als 90 dagen) en dat ze nergens een verplicht adres of KVK neerzetten zegt toch echt dat ze niet netjes bezig zijn.
U kunt het beste vooraf kijken met wie u zaken gaat doen. Een arts kan bepalen wat slim is als pijnbestrijding, ervaringen van anderen geven inzicht of een bedrijf netjes is en een bedrijf zonder verplicht adres en KVK nummer moet je sowieso al voorbij lopen.
bupaul
vindt dit leuk
Met 60% terug mag je nog heel blij zijn
foutje, naam moet zijn ORTHOSANA.
en jaa, huisarts orthopeed fysio
en jaa, huisarts orthopeed fysio
Ah, die kosten 4 euro bij Temu.
wikop
vindt dit leuk
-
witte angora
Duidelijk een dropshipper. Je bent een hoop geld kwijt, zie het maar als leergeld.
Wat de medische kant betreft is er wel voldoende over gezegd, denk ik.
Wat de medische kant betreft is er wel voldoende over gezegd, denk ik.
-
J. Deltoer
Maar heel goed dat u waarschuwt. Ik geef het door aan mevrouw Deltoer.
wikop
vindt dit leuk
Hallo Rieno071, ook dropshippers moeten zich aan voorschriften houden: dit bedrijf meldt niet dat er een retouradres in China is terwijl dat wel vereist is. U hebt mede daardoor daardoor geen enkele indicatie van de retourkosten. Het bedrijf wekt ook nog eens de verwachting dat u terug kunt zenden naar een adres in Nederland of België gezien de formulering
'Onze producten worden verzonden vanuit ons magazijn in Europa om snelle en betrouwbare levering te garanderen.'
Zie verder https://www.consuwijzer.nl/online-winke ... je-bestelt
U zou daarom nog een melding kunnen doen bij de ACM https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-meldi ... onsuwijzer
Het zal u financieel niets meer opleveren omdat u al met een oplossing akkoord bent gegaan maar misschien geeft het nog morele voldoening.
'Onze producten worden verzonden vanuit ons magazijn in Europa om snelle en betrouwbare levering te garanderen.'
Zie verder https://www.consuwijzer.nl/online-winke ... je-bestelt
U zou daarom nog een melding kunnen doen bij de ACM https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-meldi ... onsuwijzer
Het zal u financieel niets meer opleveren omdat u al met een oplossing akkoord bent gegaan maar misschien geeft het nog morele voldoening.
wikop
vindt dit leuk
-
juliomariner
Waarom al die moeite doen. Is gewoon duur leergeld. De dropshippers worden toch niet aangepakt.
sergio1963
en wikop
vinden dit leuk
2 euro bij de Wibra. Die werken uitstekend. Ik koop er ook mijn polsbanden.
wikop
vindt dit leuk
Heerlijk hé al die dropshippers. (...) en kijken niet verder dan hun neus lang is
wikop
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
GerdeV
vindt dit leuk