Bereikbaarheid Trade republic, HELP !

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
freddyreiniers

Bereikbaarheid Trade republic, HELP !

Ongelezen bericht door freddyreiniers »

Ik heb sinds 1,5 jaar een rekening bij Trade Republic, hoge rente, lage kosten en een mooie combinatie van sparen en beleggen. In juli ben ik een nieuw telefoonnr gekregen en was vergeten dat in de app van Trade om te zetten.

Ik kon daardoor niet meer in mijn app. Met hulp van de support uit de app kon dit worden opgelost en had ik weer toegang. Moest wel alle info opnieuw invoeren, maar kon weer bij mijn account.
Blijkbaar had de nieuwe invoer tot gevolg dat ook mijn e-mail adres opnieuw gecontroleerd moest worden. Ik heb die verificatie mail gemist met als gevolg dat 3 maanden later mijn gegevens verwijderd werden. Ik kan nu al ruim 3 weken niet meer bij mijn rekening en geld. Ik heb zeker tien mails verzonden maar krijg steeds standaard reacties die me verwijzen naar de app. Die kan ik wel opstarten, maar het proces van aanmelden niet afmaken omdat er geen e-mail adres meer gekoppeld is. Dat heeft Trade notabene zelf verwijderd. Ik heb ook de klachten afdeling diverse mails verzonden, maar die zeggen dat ik met een niet geregistreerd mail adres mail en dat ze mijn rekening niet kunnen vinden. Ik ontvang wel reclame mails op mijn e-mail adres. Trade republic is niet telefonisch benaderbaar. Ik kan dus al 3 weken niet bij mijn geld. De mails worden niet inhoudelijk gelezen, je ontvangt steeds standaard reactie mails.

Over het product ben ik tevreden maar over de bereikbaarheid en klantenservice NIET.
Hoe kan ik mijn account weer activeren ? Help !!

witte angora
Beste antwoord
Gekozen door freddyreiniers

Re: Bereikbaarheid Trade republic, HELP !

door witte angora » 25 nov 2025 12:05

witte angora schreef:
24 nov 2025 11:50
Maar is er ergens ook een specifiek forum voor Trade Republic, waar TS de vraag kan stellen? Eerlijk gezegd verbaas ik me deze dagen over de hoeveelheid fora die er zijn voor beleggers/speculanten.
Ben even aan het zoeken voor je. Heb er twee gevonden, misschien dat je met name in het tweede iets tegenkomt dat op het jouwe lijkt. Heb er verder niet naar gekeken.

https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/2245872
https://www.iex.nl/Forum/Topic/1399691/ ... ublic.aspx
Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Misschien via Social Media proberen in contact te komen. Op openbare klachten wordt soms nog wel eens actiever gereageerd.

freddyreiniers

Zelf die optie staat uit. Trade maakt veel reclame op Tik Tok maar heeft de reactie mogelijkheid uitgezet.
Ik heb een bericht op X gezet maar ook daar wordt niet op gereageerd.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

De klantenservice van TR staat bekend als heel slecht bereikbaar en niet erg behulpzaam.
Heb je niks aan, want dat had je al uitgevonden, maar misschien een waarschuwing voor anderen die daar een rekening willen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar is er ergens ook een specifiek forum voor Trade Republic, waar TS de vraag kan stellen? Eerlijk gezegd verbaas ik me deze dagen over de hoeveelheid fora die er zijn voor beleggers/speculanten.

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Het Spaaradvies verhaal is nog steeds actueel. In korte tijd veel geld (willen) verdienen. Met vage sites in zee gaan.
Beter wat zuiniger verdienen/sparen.

witte angora

Trade Republic en Spaaradvies zijn toch twee totaal verschillende dingen?

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

witte angora schreef:
24 nov 2025 12:57
Trade Republic en Spaaradvies zijn toch twee totaal verschillende dingen?
Dat ligt eraan van waar je de link legt.
Spaaradvies berekende de kosten om een polis van 25 jaar of meer te beheren in de eerste drie jaren, waardoor afkopen een crime was en je niets terugkreeg. Je weet wel die Woekerpolissen.
Mensen die bij vage sites hun geld beleggen/sparen en hopen op een berg winst in korte tijd lopen het risico om alles kwijt te raken.

witte angora

Volgens mij is Trade Republic een gerennomeerde bank. Het probleem van TS is dat hij niet op zijn account kan, omdat zijn gegevens niet meer kloppen. Met woekerpolissen of vage sites heeft dit niets van doen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

"Trade Republic" alleen de naam al, zou er nog geen halve Euro op in durven te zetten.

witte angora

Mijn keuze was het ook niet, maar dat staat los van de vraag van TS: hoe komt hij weer op zijn account?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

freddyreiniers schreef:
24 nov 2025 11:35
Trade republic is niet telefonisch benaderbaar.
Heb je hun noodnummer ( +49 322 13232813) al gebeld?

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

witte angora schreef:
24 nov 2025 13:22
Volgens mij is Trade Republic een gerennomeerde bank. Het probleem van TS is dat hij niet op zijn account kan, omdat zijn gegevens niet meer kloppen. Met woekerpolissen of vage sites heeft dit niets van doen.
Sinds 2023 een licensie, dus gerenommeerd is wat veel eer.

freddyreiniers

Het "noodnummer"is ook weer een automatische verwerking als je je pas of telefoon verloren bent.
Krijgt ook daar niemand aan de lijn.

witte angora

witte angora schreef:
24 nov 2025 11:50
Ben even aan het zoeken voor je. Heb er twee gevonden, misschien dat je met name in het tweede iets tegenkomt dat op het jouwe lijkt. Heb er verder niet naar gekeken.

https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/2245872
https://www.iex.nl/Forum/Topic/1399691/ ... ublic.aspx

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Ik zie dat u een beste antwoord heeft gegeven wilt u daarmee duidelijk maken dat u weer bij uw account kunt komen?.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Arizonakid schreef:
24 nov 2025 11:48
De klantenservice van TR staat bekend als heel slecht bereikbaar en niet erg behulpzaam.
Heb je niks aan, want dat had je al uitgevonden, maar misschien een waarschuwing voor anderen die daar een rekening willen.
Hoge rente, lage kosten EN premium service gaan dan ook niet samen. En daar kies je als klant voor.

freddyreiniers

Nee ik heb nog steeds geen toegang.

Op de site van trustpilot staan meerdere meldingen met een vergelijkbaar probleem.
Trade Republic zou hier echt iets aan moeten doen.

freddyreiniers

Ik heb inmiddels een paar keer contact gehad met iemand van Trade, via een omweg kan ik met hem appen.
Ik moest inloggen met mijn oude telefoonnr. en nog wat correcties en aanpassingen doorvoeren. Nu heb ik weer toegang ( kan weer bij mijn geld ) maar heb nog wel een verkeerd gekoppeld telefoonnr.

witte angora

Het is in ieder geval gelukt. Maar kan je nu ook je telefoonnummer wijzigen? En is er een speciaal telefoonnummer voor dit soort situaties? Want je zal heus niet de enige zijn.

Plaats reactie