Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Er zijn meer links die niet doen wat ze moeten doen.
Via deze link (search.php?search_id=unreadposts) krijg je een lijst met alle ongelezen topics.
Bovenaan die pagina staat een button "markeer alles als gelezen" met daaronder deze link (index.php?hash=be1d8b90&mark=forums&mar ... 1765626988). Als je erop klikt, doet de button niet wat je zou verwachten (namelijk: alles als gelezen markeren, zodat de pagina met ongelezen berichten leeg zou zijn). In plaats daarvan kom je op de pagina met de titel "actueel", en dat is dezelfde pagina die je krijgt als je op de hoofdpagina op "forum" (met deze link: index.php) klikt.
Oftewel: er gaat eea niet goed met de button en bijbehorende url's.
Via deze link (search.php?search_id=unreadposts) krijg je een lijst met alle ongelezen topics.
Bovenaan die pagina staat een button "markeer alles als gelezen" met daaronder deze link (index.php?hash=be1d8b90&mark=forums&mar ... 1765626988). Als je erop klikt, doet de button niet wat je zou verwachten (namelijk: alles als gelezen markeren, zodat de pagina met ongelezen berichten leeg zou zijn). In plaats daarvan kom je op de pagina met de titel "actueel", en dat is dezelfde pagina die je krijgt als je op de hoofdpagina op "forum" (met deze link: index.php) klikt.
Oftewel: er gaat eea niet goed met de button en bijbehorende url's.
-
witte angora
We zijn nu twee weken verder. Over het algemeen kunnen we, denk ik, wel stellen dat het nog steeds goed gaat. Is dat ook jullie mening?
Het scheelt echt dat een bepaalde persoon er niet meer is, en dat we discussies nu anders, constructiever, aan proberen te pakken. Nu hopen dat sommige afgehaakte vaste deelnemers, degenen met waardevolle bijdragen, terug zullen keren.
-
juliomariner
Goedemorgen Ramkoers
Ron5300
, witte angora
en kuklos
vinden dit leuk
-
J. Deltoer
Wij zijn altijd blij met nieuwe gebruikers. Zeker als ze onze hulp weten te waarderen.piccalilly schreef: ↑15 dec 2025 10:06Goedemorgen,
Ik zal mij ook goed gedragen.
Ik ben nieuw hier omdat ik soms wel hulp kan gebruiken.
-
Morgan le Fay
Ga eens gluren bij de buren.J. Deltoer schreef: ↑15 dec 2025 11:13Wij zijn altijd blij met nieuwe gebruikers. Zeker als ze onze hulp weten te waarderen.piccalilly schreef: ↑15 dec 2025 10:06Goedemorgen,
O ja da's waar, is al weer verwijderd
kuklos
vindt dit leuk
-
juliomariner
Behalve met gebruikers die al tig keer een permanente ban hebben gekregen.J. Deltoer schreef: ↑15 dec 2025 11:13Wij zijn altijd blij met nieuwe gebruikers. Zeker als ze onze hulp weten te waarderen.piccalilly schreef: ↑15 dec 2025 10:06Goedemorgen,
kuklos
vindt dit leuk
-
witte angora
Niet op reageren, het gaat net zo goed op het forum. Laat je niet meeslepen door dat figuur. Die ik in mijn vorige opmerking overigens niet eens bedoelde, dat ging over ene C.
Morgan le Fay
en kuklos
vinden dit leuk
-
Morgan le Fay
Het is een oudgediende toch weer gelukt om een account aan te maken maar als die zich aan de huisregels houd heb ik er geen moeite mee.
Zonder de echte onruststoker is het op het forum bij topics een stuk rustiger en dat zie je in de topics ook weer terug want er wordt over het algemeen inhoudelijk gereageerd zonder off topic te gaan.
Zonder de echte onruststoker is het op het forum bij topics een stuk rustiger en dat zie je in de topics ook weer terug want er wordt over het algemeen inhoudelijk gereageerd zonder off topic te gaan.
-
juliomariner
Ik heb daar wel moeite mee. Deze persoon heeft al zoveel kansen gehad. Telkens valt hij weer terug in zijn oude gedrag. Het is nu een keer echt genoeg.
Sinds die andere trol hier is verbannen is het hier een stuk rustiger en dat komt de kwaliteit van de topics ten goede.
Sinds die andere trol hier is verbannen is het hier een stuk rustiger en dat komt de kwaliteit van de topics ten goede.
kuklos
, Dorfje
en witte angora
vinden dit leuk
-
J. Deltoer
Maar als hij nu met echt goede ideeën komt. Sinds Seinhuis niet meer zo frequent komt hier hebben we daar wel behoefte aan.
-
witte angora
Dagkoers? Laat hem die goede ideeën maar elders brengen. O wacht, hij is overal al -tig keer verbannen, kan nergens meer terecht. Goh...
Ik heb er wel een bezwaar tegen. Waarom krijgt de ene verbannen gebruiker wel meerdere kansen en geldt voor anderen de permaban nog steeds?
Dorfje
en juliomariner
vinden dit leuk
-
J. Deltoer
Misschien is het dan eerlijker om alle permabans op te heffen. Een soort algehele amnestie.
Ik kan me hier wel in vinden, zeker gezien de bekende AvroTros slogan die gevoerd wordt. De volgende tekst komt van de avrotros website;J. Deltoer schreef: ↑15 dec 2025 17:26Misschien is het dan eerlijker om alle permabans op te heffen. Een soort algehele amnestie.
‘De omroep voor ons’ waarbij 'ons' nadrukkelijk staat voor heel Nederland, zonder uitzonderingen. Hiermee onderstrepen wij dat we er echt voor iedereen zijn. Wie je bent, waar je vandaan komt en hoe je bent opgeleid is niet belangrijk. AVROTROS wil Nederland verenigen.
Het uitsluiten van individuele deelnemers past hier niet bij, naar mijn mening.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
De Nederlanders die vinden dat Hamas echt te ver is gegaan op 7 oktober 2023 en vinden dat Israel alle recht had om maatregelen te treffen worden dus niet bediend met de keuze van AVROTROS om Israel bij het songfestival te willen uitsluiten.riddert schreef: ↑15 dec 2025 17:59
‘De omroep voor ons’ waarbij 'ons' nadrukkelijk staat voor heel Nederland, zonder uitzonderingen. Hiermee onderstrepen wij dat we er echt voor iedereen zijn. Wie je bent, waar je vandaan komt en hoe je bent opgeleid is niet belangrijk. AVROTROS wil Nederland verenigen.
juliomariner
, riddert
en kuklos
vinden dit leuk