Prijsvrij vakantie ervaring

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Frank123454

Prijsvrij vakantie ervaring

Ongelezen bericht door Frank123454 »

Prijsvrij Vakanties: omboeking 1 dag voor vertrek, geen transfer, verbouwd hotel en beloofde vergoeding al maanden niet uitbetaald. Wat nu?

Ik ben benieuwd naar jullie advies en ervaringen in een situatie met Prijsvrij Vakanties.

Eind september 2025 heb ik via Prijsvrij een pakketreis geboekt. Eén dag voor vertrek kreeg ik bericht dat het geboekte adults only hotel was overboekt. Onder tijdsdruk moest ik akkoord gaan met een alternatief, omdat vertrek al de volgende dag was.

Bij aankomst bleek vervolgens dat:
  • de transfer niet goed was geregeld, zowel heen als terug,

het noodnummer onbereikbaar was,

ik zelf taxi’s moest regelen,

Prijsvrij per mail expliciet toezegde dat de taxikosten vergoed zouden worden.
Na thuiskomst heb ik op 08-10-2025 direct alle bonnetjes ingestuurd, inclusief IBAN. Sindsdien heb ik meer dan tien keer per mail om uitbetaling gevraagd. Tot op heden is er geen geld overgemaakt en krijg ik geen inhoudelijke reactie meer.

Daar komt bij dat het vervangende hotel tijdens ons verblijf fors in verbouwing was, met boor- en bouwwerkzaamheden rond het zwembad. Dit is ook direct gemeld, met foto’s. De vakantie week hierdoor aantoonbaar af van wat was geboekt en toegezegd.

Prijsvrij stelt dat zij slechts tussenpersoon zijn en verwijst naar touroperator Sunmix, terwijl Sunmix volgens hun eigen communicatie een label van Prijsvrij is en alles via Prijsvrij loopt. Voor mij als consument voelt dit als van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Samengevat:
  • last minute omboeking onder druk,

transferfouten,

schriftelijke toezegging van vergoeding die niet wordt nagekomen,

geen inhoudelijke reactie meer sinds weken,

verbouwd hotel en verminderd reisgenot.

Mijn belangrijkste wens is dat ik na maanden eindelijk de declaratie van de taxikosten ontvangen van hen.
Voor de rest is Prijsvrij voor mij allang een gesloten boek en zal ik boeken via deze partij nimmer meer aan iemand aanbevelen uiteraard.

Mijn vragen aan jullie:

Zijn er meer mensen die deze ervaring met Prijsvrij hebben?

kuklos

Re: Prijsvrij vakantie ervaring

Ongelezen bericht door kuklos »

Frank123454 schreef:
17 dec 2025 09:57
Mijn vragen aan jullie:

Zijn er meer mensen die deze ervaring met Prijsvrij hebben?
Een zoektocht op dit forum levert deze resultaten op.

Gesloten