Max Badkamers

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Floorjan

Max Badkamers

Ongelezen bericht door Floorjan »

Wie heeft er al ervaring met Max Badkamers?
In november contact gehad met hen en gekozen voor de installatie van een badkamer, aanbetaling gedaan.
Het contact loopt ongelooflijk moeizaam en de verbouwing is al een langere tijd uitgesteld.
Ze beloven steeds terug te bellen, maar doen het nooit. Nu staat de verbouwing gepland, maar ik heb zeer grote twijfels over het eindresultaat. Er zijn positieve reviews, maar ook zeer slechte.

Ik ben benieuwd wat mijn rechten zijn en of iemand hier al ervaringen mee heeft.

Speedy123

Re: Max Badkamers

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ze reageren op Trustpilot op de beoordelingen. Wellicht een idee om daar uw ervaring neer te zetten. Wellicht spoort hen dat aan om toch contact met u op te nemen?

https://nl.trustpilot.com/review/maxbadkamers.nl

Floorjan

Ongelezen bericht door Floorjan »

Speedy123 schreef:
11 feb 2026 10:53
Ze reageren op Trustpilot op de beoordelingen. Wellicht een idee om daar uw ervaring neer te zetten. Wellicht spoort hen dat aan om toch contact met u op te nemen?

https://nl.trustpilot.com/review/maxbadkamers.nl
We hebben afgelopen wel contact gehad met ze, via de telefoon om een afspraak te maken voor de verbouwing.
Maar die begint veel te laat en de communicatie is niet best.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je rechten zijn simpel: nakoming van de overeenkomst.

Is er een duidelijke startdatum afgesproken? Geef ze sowieso een redelijke termijn om een concrete afspraak te maken. Doen ze dat niet, dan kun je eventueel ontbinden. Maar dan moet je nog wel je geld terug zien te krijgen én een andere leverancier zien te vinden, waar je ook weer lang op zult moeten wachten.

De beste oplossing zou een goed gesprek zijn, waarin je ook teleurstelling en verdwijnend vertrouwen kunt bespreken. Als dat niet lukt moet je kiezen: het blijven aanzien, of het harder gaan spelen.

Plaats reactie