inloggen bij mijnpost.nl gaat niet meer

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
wikop

inloggen bij mijnpost.nl gaat niet meer

Ongelezen bericht door wikop »

Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om informatie te verzamelen om de PostNL-website en -app goed te laten functioneren en het gebruik ervan te kunnen analyseren en verbeteren. Ook maken we jouw gebruik van onze website graag persoonlijker door, als je daar toestemming voor hebt gegeven, de inhoud aan jouw voorkeuren aan te passen en je persoonlijke aanbevelingen te tonen op onze eigen kanalen. Heb je een PostNL account, dan combineren we jouw klantgegevens over eerdere bezorgingen, voorkeuren in de app en aankopen met de gegevens over je klik- en zoekgedrag op onze website die we via cookies en vergelijkbare technieken verzamelen. Om je ook buiten de PostNL website persoonlijke advertenties te kunnen laten zien, delen we jouw versleutelde informatie met onze 8 advertentiepartners. Uiteraard alleen met jouw toestemming! Meer informatie vind je in onze Privacyverklaring en Cookieverklaring.

Door op ‘Alles accepteren’ te klikken, ga je ermee akkoord dat we analytische en marketing cookies gebruiken en de klantgegevens die we van jou hebben combineren voor personaliseerde aanbevelingen op onze website en dat we deze versleuteld delen met onze advertentiepartners om je ook buiten onze website PostNL-advertenties te tonen.

Je kunt je toestemming verder specificeren via ‘Instellingen aanpassen’. Kies je voor ‘Alles weigeren’, dan plaatsen we alleen functionele en beperkt analytische cookies. Je gemaakte keuze kun je altijd weer wijzigen of intrekken onderaan onze website, via ‘Verander je cookie instellingen’ in onze Cookieverklaring en in je PostNL account (onder ‘Gegevens en Voorkeuren’ > ‘Privacy’).

Ook via de link in de mail krijg ik dit,en kan nergens klikken om cookies te accepteren

witte angora

Re: inloggen bij mijnpost.nl gaat niet meer

Ongelezen bericht door witte angora »

Net even gecheckt, ik kan ook niet meer inloggen. 'Het gegeven emailadres of wachtwoord is onjuist'. Nou, dat is dus hartstikke goed.

Dus gedrukt op 'wachtwoord vergeten', en er komt geen mail om het adres te herstellen...

Geprobeerd een nieuw account aan te maken, maar dat wordt dan een zakelijk account. Dat moet ik dus niet hebben. Uiteindelijk via een andere weg wel in kunnen loggen. En dan werkt het weer. Met exact hetzelfde wachtwoord dat net geweigerd werd.

Het lijkt er dus op dat er iets niet helemaal goed gaat.

taxikemperman

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Waarom die hele lap tekst in plaats van direct de vraag?

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

taxikemperman schreef:
12 feb 2026 09:07
Waarom die hele lap tekst in plaats van direct de vraag?
Dat is niet zo moeilijk.
Veel vragenstellers geven minimale info of vergeten gemakshalve het belangrijkste te vermelden wat dan na lang zeuren en zagen de bron van de issue blijkt te zijn.

wikop

Omdat ik niet goed wist hoe ik die vraag het beste kon inkleden,sorry

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

Ik kon ook niet de cookies accepteren en heb ghostery (adblokker) even uitgezet en toen kon het wel en ben ik ook gewoon ingelogd.

wikop

Ik gebruik geen adblokker,dus tja,ik weet het ook even niet

wikop

Rarara,hij doet het weer

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Foutje aan die kant dus. Niks aan de hand.

Plaats reactie