Slechte service Beddenleeuw
Slechte service Beddenleeuw
Had ik maar eerder alle slechte reviews over Beddenleeuw gelezen.. ik ben helaas zo stom geweest om een order bij hun te plaatsen en zit nu met een verkeerde levering. Bed is zonder voetbord geleverd (waar 150 euro extra voor is betaald!) en heb dus ook een onderstel die niet goed is (hier zit geen bevestiging aan voor een voetbord). Daarnaast zijn beide onderstellen verkleurd. Daar zit je dan met een gebroken bekken en een onbruikbaar bed (alles zit nog in de verpakking), en Beddenleeuw die gewoon écht volledig onbereikbaar is. Ik mail en bel al dagenlang maar ze geven gewoon niet thuis. Zijn er hier mensen met goede ervaringen om er in dit geval een advocaat op te zetten? Inmiddels wil ik gewoon het bed inleveren en mijn geld terug, want ik ben vanwege mijn medische situatie voor een elektrisch onderstel gegaan waar 2 jaar garantie op zit, maar als dit hun service is heb je daar natuurlijk niets aan. Ik ben echter bang dat als ik ze al zover krijg om de boel op te halen, dat ik dan nog jaren achter mijn geld aan kan.
-
witte angora
Re: Slechte service Beddenleeuw
Van hun eigen site:
Kom langs bij Beddenleeuw in Zaltbommel
Dwarsweg 7, 5301 KB Zaltbommel
Openingstijden
Maandag 09.00 - 17.00 uur
Dinsdag 09.00 - 17.00 uur
Woensdag 09.00 - 17.00 uur
Donderdag 09.00 - 17.00 uur
Vrijdag 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag 09.00 - 17.00 uur
Zondag 09.00 - 17.00 uur
Dankje! Maar ik heb een gebroken bekken en woon op 2 uur afstand, dus ik kan niet langs gaan helaas
-
StevieNL81
Als je ze belt krijg je idd enkel een bandje met dat je moet mailen. Lekker dan.
Voordat je kosten uitgeeft aan een advocaat ofzo ... stel ze eerst schriftelijk in gebreke en geef ze een redelijke termijn om het probleem op te lossen. Doen ze dat niet (of geen reactie) dan de koop schriftelijk ontbinden. Doe het bij voorkeur zowel per post als email.
Voordat je kosten uitgeeft aan een advocaat ofzo ... stel ze eerst schriftelijk in gebreke en geef ze een redelijke termijn om het probleem op te lossen. Doen ze dat niet (of geen reactie) dan de koop schriftelijk ontbinden. Doe het bij voorkeur zowel per post als email.