LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia aandelenlease in combinatie met andere lening
Dexia aandelenlease in combinatie met andere lening
Ik zit met een probleem en weet niet goed wat ik moet doen; me aansluiten bij de leaseverliesgroep of procederen tegen een intermediar.
In 1999 heb ik een lening afgesloten bij de Spaar- en kredietcentrale, nu Postkrediet Veenendaal, de zgn. fiscaal-voordeel lening waarmee je een fractie zou terugbetalen van je lening. Ik wilde toen een veilige lening maar ook snel aflossen. Zij hebben mij de lening verstrekt, ik betaalde hierover uitsluitend rente en daartegenover een aandelenlease ( direct rendement van LaBouchere)gezet waarmee ik na 5 jaar de lening kon aflossen. De lease bij Dexia heb ik een half jaar geleden beeindigd en resulteerde in 8000,- restschuld, die ik nu aflos. Daarnaast los ik nu de lening af met 2% van het openstaande bedrag. Dat levert mij een maandelijkse aflossing op van ruim 700,- per maand. De folder die ik van de Spaar en kredietcentrale heb, spreekt wel van een aandelen-leaseplan maar heeft het er tevens over dat dit de aflossing is en dat het absoluut een veilige en goed doordachte manier is van lenen. Het contract met LaBouchere en de lening is via de Spaar-en kredietcentrale gegaan.
Wie heeft advies in deze voor mij?
In 1999 heb ik een lening afgesloten bij de Spaar- en kredietcentrale, nu Postkrediet Veenendaal, de zgn. fiscaal-voordeel lening waarmee je een fractie zou terugbetalen van je lening. Ik wilde toen een veilige lening maar ook snel aflossen. Zij hebben mij de lening verstrekt, ik betaalde hierover uitsluitend rente en daartegenover een aandelenlease ( direct rendement van LaBouchere)gezet waarmee ik na 5 jaar de lening kon aflossen. De lease bij Dexia heb ik een half jaar geleden beeindigd en resulteerde in 8000,- restschuld, die ik nu aflos. Daarnaast los ik nu de lening af met 2% van het openstaande bedrag. Dat levert mij een maandelijkse aflossing op van ruim 700,- per maand. De folder die ik van de Spaar en kredietcentrale heb, spreekt wel van een aandelen-leaseplan maar heeft het er tevens over dat dit de aflossing is en dat het absoluut een veilige en goed doordachte manier is van lenen. Het contract met LaBouchere en de lening is via de Spaar-en kredietcentrale gegaan.
Wie heeft advies in deze voor mij?
-
Re: Dexia aandelenlease in combinatie met andere lening
Beste mede- gedupeerde,
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e- mailadres: [email protected]
m.v.g. justice man
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e- mailadres: [email protected]
m.v.g. justice man
Bedankt Justice man!
Interessante lectuur. Ik heb nog wel een vraag die ik per mail zal stellen.
Nomaals bedankt,
Jay.
Interessante lectuur. Ik heb nog wel een vraag die ik per mail zal stellen.
Nomaals bedankt,
Jay.
-
Hehoi ik heb het zelfde rendementeffect als jij ,en ik moet over 4 maanden zeg maar mijn restschuld voldoen...
ik heb contocat gehad met De Spaar en Kredietcentrale ,maar die zeggen min of meer als je winst had gemaakt hadden wij ook niks gehoord
dus daar moet je ook niet zijn die willen en kunnen niks doen
Daarbij zeggen ze dat DEXIA er alles aan doet om hun klanten te helpen ???
ja dikke *** (sorry) maar we zitten dus in hetzelfde schuitje en ik denk dat procederen de enige oplossing is zowel naar dexia als de Spaar en oplichtcentrale
dat lijkt mij de enige oplossing...
sterkte Kiereweedjuh
ik heb contocat gehad met De Spaar en Kredietcentrale ,maar die zeggen min of meer als je winst had gemaakt hadden wij ook niks gehoord
dus daar moet je ook niet zijn die willen en kunnen niks doen
Daarbij zeggen ze dat DEXIA er alles aan doet om hun klanten te helpen ???
ja dikke *** (sorry) maar we zitten dus in hetzelfde schuitje en ik denk dat procederen de enige oplossing is zowel naar dexia als de Spaar en oplichtcentrale
dat lijkt mij de enige oplossing...
sterkte Kiereweedjuh
Hé Kiereweedjuh,
Heb jij daarnaast ook een lening die je met de opbrengst van de aandelenwinst zou inlossen? Of is 't alleen de direct rendement ( alleen de naam is al misleidend).
Als je ook de lening hebt, is de folder die de Spaar en Kredietclub toen uitgaf een belangrijke troef als je gaat procederen. Daarin staat o.a. dat de LaBouchere lease een aflossing op je lening is.
Ik ga in ieder geval ook procederen.
Houdt me op de hoogte van de ontwikkelingen !
Succes..enne ook sterkte!
Jay
Heb jij daarnaast ook een lening die je met de opbrengst van de aandelenwinst zou inlossen? Of is 't alleen de direct rendement ( alleen de naam is al misleidend).
Als je ook de lening hebt, is de folder die de Spaar en Kredietclub toen uitgaf een belangrijke troef als je gaat procederen. Daarin staat o.a. dat de LaBouchere lease een aflossing op je lening is.
Ik ga in ieder geval ook procederen.
Houdt me op de hoogte van de ontwikkelingen !
Succes..enne ook sterkte!
Jay
-
Hehoi
ja zo'n plan heb ik ook heb daar wel spijt van nu
maar ik moet over 3 maanden inlossen ,
dus ik zal wel moeten procederen ,ook hebben wij een
prognose berekening waar niet in staat dat aan deze berekening of
prognose geen rechten kunnen worden ontleend....
die folder waar jij het over hebt die heb ik niet(jammer genoeg)
we gaan alles op een rijtje zetten en een advocaat inschakelen
laat die duisenberg maar doodvallen das ook een witte boorden crimineel
die is er voor de banken hun gezichtsverlies
die heeft zijn schaapjes wel op het droge .
iedereen zou individueel moeten gaan procederen zodat Dexia
alleen al een vermogen aan proceskosten kwijt is
succes Kiereweedjuh
ja zo'n plan heb ik ook heb daar wel spijt van nu
maar ik moet over 3 maanden inlossen ,
dus ik zal wel moeten procederen ,ook hebben wij een
prognose berekening waar niet in staat dat aan deze berekening of
prognose geen rechten kunnen worden ontleend....
die folder waar jij het over hebt die heb ik niet(jammer genoeg)
we gaan alles op een rijtje zetten en een advocaat inschakelen
laat die duisenberg maar doodvallen das ook een witte boorden crimineel
die is er voor de banken hun gezichtsverlies
die heeft zijn schaapjes wel op het droge .
iedereen zou individueel moeten gaan procederen zodat Dexia
alleen al een vermogen aan proceskosten kwijt is
succes Kiereweedjuh
Beste hehoi,
Ik heb ook zo'n contract afgesloten bij de Spaar- en Kredietcentrale. De bewuste folder heb ik echter niet meer.
Kun je mij daar aan helpen?
Groet,
Doedel
Ik heb ook zo'n contract afgesloten bij de Spaar- en Kredietcentrale. De bewuste folder heb ik echter niet meer.
Kun je mij daar aan helpen?
Groet,
Doedel
Hoi doedel, hehoi en anderen,
ook ik heb me zo'n contract aan laten smeren. Maar als ik zo zie schijnt volgens mij niemand die folder te hebben gehad (Direct Rendement).
Ook bij PAL staat deze niet in de lijst...........
Ik heb een vermoeden dat deze folder nooit bestaan heeft???
Misschien dat een van de andere forumleden ons een exemplaar kan sturen???
ook ik heb me zo'n contract aan laten smeren. Maar als ik zo zie schijnt volgens mij niemand die folder te hebben gehad (Direct Rendement).
Ook bij PAL staat deze niet in de lijst...........
Ik heb een vermoeden dat deze folder nooit bestaan heeft???
Misschien dat een van de andere forumleden ons een exemplaar kan sturen???
-
Geachte heer / mevrouw,
U heeft een zogenaamde Kredietstapelaar afgesloten met Postkrediet Veenendaal (gelieerd aan DSB Bank). Waarschijnlijk gekoppeld aan een lening bij Vola Geldleningen (Voorheen ING, thans ook DSB).
Ik heb deze constructie meer gezien. Het is een uiterst risicovolle constructie waarbij de ene lening zou moeten worden afgelost met de opbrengst van een aandelenleaseproduct (de facto echter ook een lening). De advocaten van aandelenlease.info noemen dit de zogenaamde kredietstapelaars. Op deze constructie valt het nodige af te dingen.
Indien u dat wenst kunt u contact opnemen met een van de op dit forum welbekende belangenverenigingen of desgewenst met een van de advocaten van aandelenlease.info. Wij staan meer gedupeerden bij die zich geconfronteerd zien met de problemen van de Kredietstapelaar. (Bijvoorbeeld: Hollands Welvaren van DSB) Vaak vergen deze zaken wel enig maatwerk.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest,
aandelenlease.info advocaten
Mr. R.H.J.M. Silvertand
[email protected]
www.aandelenlease.info
U heeft een zogenaamde Kredietstapelaar afgesloten met Postkrediet Veenendaal (gelieerd aan DSB Bank). Waarschijnlijk gekoppeld aan een lening bij Vola Geldleningen (Voorheen ING, thans ook DSB).
Ik heb deze constructie meer gezien. Het is een uiterst risicovolle constructie waarbij de ene lening zou moeten worden afgelost met de opbrengst van een aandelenleaseproduct (de facto echter ook een lening). De advocaten van aandelenlease.info noemen dit de zogenaamde kredietstapelaars. Op deze constructie valt het nodige af te dingen.
Indien u dat wenst kunt u contact opnemen met een van de op dit forum welbekende belangenverenigingen of desgewenst met een van de advocaten van aandelenlease.info. Wij staan meer gedupeerden bij die zich geconfronteerd zien met de problemen van de Kredietstapelaar. (Bijvoorbeeld: Hollands Welvaren van DSB) Vaak vergen deze zaken wel enig maatwerk.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest,
aandelenlease.info advocaten
Mr. R.H.J.M. Silvertand
[email protected]
www.aandelenlease.info
Die bloedhonden van advocaten proberen ook echt alles om hier hun klantjes te regelen. Binnen is binnen en de teller gaat lopen wanneer het eerste bakkie koffie op tafel staat.
Het begint hier steeds meer op een reclameforum te lijken voor wazige belangenverenigingen als PAL, Payback ed, voor even wazige advocaten die proberen klantjes te regelen (die weten toch nergens van dus die kan ik wel wat geld afvangen) en dwaze eenlingen als justiceboy die, hoewel juridisch nauwelijks geschoold, in het land van de juridisch blinden Eenoog kan uithangen. Hilarisch forumpje wordt dit!
Blijf posten, vermakelijkheid troef.
Het begint hier steeds meer op een reclameforum te lijken voor wazige belangenverenigingen als PAL, Payback ed, voor even wazige advocaten die proberen klantjes te regelen (die weten toch nergens van dus die kan ik wel wat geld afvangen) en dwaze eenlingen als justiceboy die, hoewel juridisch nauwelijks geschoold, in het land van de juridisch blinden Eenoog kan uithangen. Hilarisch forumpje wordt dit!
Blijf posten, vermakelijkheid troef.
Hoi mede-gedupeerden,
Sorry voor de late reactie maar ik ben veel in het buitenland maar waar het om gaat: Ik heb de folder nog wel, hij is verstrekt door de Spaar en Kredietcentrale en spiegelt de combi lening en aandelenlease geweldig mooi voor. Ik wil wel een kopie opsturen aan wie hier interesse in heeft.
Ik ben wel blij met de reacties van medegedupeerden en de advocaat; ik dacht dat ik de enige was die zo'n kredietstapelaar constructie had.
Voor de geinteresseerden in de folder: stuur een mailtje naar [email protected] ( speciaal hiervoor aangemaakt) en ik stuur 'm op. Kan even duren want ik ben 13 april pas weer thuis.
groet Jay
Sorry voor de late reactie maar ik ben veel in het buitenland maar waar het om gaat: Ik heb de folder nog wel, hij is verstrekt door de Spaar en Kredietcentrale en spiegelt de combi lening en aandelenlease geweldig mooi voor. Ik wil wel een kopie opsturen aan wie hier interesse in heeft.
Ik ben wel blij met de reacties van medegedupeerden en de advocaat; ik dacht dat ik de enige was die zo'n kredietstapelaar constructie had.
Voor de geinteresseerden in de folder: stuur een mailtje naar [email protected] ( speciaal hiervoor aangemaakt) en ik stuur 'm op. Kan even duren want ik ben 13 april pas weer thuis.
groet Jay
Bokkie,
Te gulzig geweest en weer een stuk prikkeldraad in je mond ? Of zijn nu je horens in je ogen gegroeid?
Jammer dat je jouw advies in je laatste regel steeds zelf weer opvolgt. Is allesbehalve vermakelijk en weerhoudt mensen wellicht hun vraag of probleem voor te leggen en anderen er positief op te reageren.
Hou een keer op a.u.b.!
Te gulzig geweest en weer een stuk prikkeldraad in je mond ? Of zijn nu je horens in je ogen gegroeid?
Jammer dat je jouw advies in je laatste regel steeds zelf weer opvolgt. Is allesbehalve vermakelijk en weerhoudt mensen wellicht hun vraag of probleem voor te leggen en anderen er positief op te reageren.
Hou een keer op a.u.b.!
Degene die (nog) met hun probleem en vragen worstelen:
De drempel naar een advocaat is niet zo hoog als je denkt. En vergeet niet, bij veel kantoren is een eerste (informatie-) gesprek GRATIS. Informeer daar tevoren gerust naar bij de kantoren die via de stichtingen/verenigingen worden geadviseerd. Je weet tevoren toch immers nog niet wat en of je "het" moet doen ?
Zet je vragen tevoren kort en duidelijk op papier en neem die rotcontracten mee.
Heb je na dat gesprek in ieder geval hoogstwaarschijnlijk antwoord op een aantal vragen en weet je de (on-)mogelijkheden van je probleem.
Heb je in ieder geval al een stuk duidelijkheid.
Informeer zo desnoods nog bij een paar kantoren en laat alle kosten en evt. geschatte baten/risico's op een rijtje zetten.
Ligt het verhaal wat ingewikkeld, dan rekent de advocaat wellicht voor een nadere blik ook niet het volle pond.
Natuurlijk willen advocaten ook geld verdienen, maar willen je zo best op weg helpen en advies geven.
Groet Elias.
De drempel naar een advocaat is niet zo hoog als je denkt. En vergeet niet, bij veel kantoren is een eerste (informatie-) gesprek GRATIS. Informeer daar tevoren gerust naar bij de kantoren die via de stichtingen/verenigingen worden geadviseerd. Je weet tevoren toch immers nog niet wat en of je "het" moet doen ?
Zet je vragen tevoren kort en duidelijk op papier en neem die rotcontracten mee.
Heb je na dat gesprek in ieder geval hoogstwaarschijnlijk antwoord op een aantal vragen en weet je de (on-)mogelijkheden van je probleem.
Heb je in ieder geval al een stuk duidelijkheid.
Informeer zo desnoods nog bij een paar kantoren en laat alle kosten en evt. geschatte baten/risico's op een rijtje zetten.
Ligt het verhaal wat ingewikkeld, dan rekent de advocaat wellicht voor een nadere blik ook niet het volle pond.
Natuurlijk willen advocaten ook geld verdienen, maar willen je zo best op weg helpen en advies geven.
Groet Elias.
Ik heb ook zo'n product. Maar fout(tje) gemaakt. Ik zit er wel voor €40.000 eurie er voor in. Ja ja ook smullen met een Cardif overlijdensrisicoverzekering + Arbeidsongeschiktheidsverzekering. Daarom is het bedrag zo hoog. Graag zou ik veel informatie willen hebben. Is dit nu ook aandelenlease? Moet ik hier nu zo snel mogelijk vanaf zin te komen? Maar vooral hoe??? Moet ik nu mijn verlies pakken omtrend die verzekeringspolissen die dus vooruit voor 15 jaar in één keer moet betalen. Of juist gaan procederen want koppelverkoop is verboden.
Dank,
Ed Verstraeten
[email protected]
Dank,
Ed Verstraeten
[email protected]
-
Hoi,
Ik had een vraagje;
het gaat om het volgende:
mijn schoonmoeder van 87 jaar heeft in 2001 een overeenkomst getekend voor 20 jaar met dexia.(op 83 jarige leeftijd dus) de vrouw in kwestie ligt nu op sterven.
waar ik benieuwd naar ben is of de restschuld die er staat na haar overlijden overgedragen wordt op de familie en of het zowiezo niet verstandig is om te procederen tegen dit contract?
ik heb het verslag (eerder hierboven aangegeven) globaal overgelezen.
bij voorbaat dank
Ik had een vraagje;
het gaat om het volgende:
mijn schoonmoeder van 87 jaar heeft in 2001 een overeenkomst getekend voor 20 jaar met dexia.(op 83 jarige leeftijd dus) de vrouw in kwestie ligt nu op sterven.
waar ik benieuwd naar ben is of de restschuld die er staat na haar overlijden overgedragen wordt op de familie en of het zowiezo niet verstandig is om te procederen tegen dit contract?
ik heb het verslag (eerder hierboven aangegeven) globaal overgelezen.
bij voorbaat dank
Heer vandenberg,
Zoals ik op de vorige pag. al zei: Neem de moeite om zo snel mogelijk met uw papieren naar een advocaat te stappen, dan weet u binnen een uur waar u aan toe ben. Voor een goed oordeel of advies moet bezien worden welk contract het precies is, wat de omstandigheden en mogelijkheden zijn, de verjaring etc. zijn.
Kijk bijv. op de site van PAL en bel er een paar op en onderneem aktie !!!
Veel sterkte.
In mijn 20 jarig contract lees ik, dat de lusten (die nooit meer gehaald kunnen worden) EN de lasten (lening doorbetalen of schuld betalen) over gaan op de erfgenamen.
Groet
Elias.
Zoals ik op de vorige pag. al zei: Neem de moeite om zo snel mogelijk met uw papieren naar een advocaat te stappen, dan weet u binnen een uur waar u aan toe ben. Voor een goed oordeel of advies moet bezien worden welk contract het precies is, wat de omstandigheden en mogelijkheden zijn, de verjaring etc. zijn.
Kijk bijv. op de site van PAL en bel er een paar op en onderneem aktie !!!
Veel sterkte.
In mijn 20 jarig contract lees ik, dat de lusten (die nooit meer gehaald kunnen worden) EN de lasten (lening doorbetalen of schuld betalen) over gaan op de erfgenamen.
Groet
Elias.
Ik heb erg veel reacties gekregen met verzoeken om de folder. De boeven van de spaar en kredietcentrale hebben de lening aan de meesten telefonisch aangeboden zonder uiteraard de folder te verstrekken. Ik ga de folder opsturen naar Piet Koremans, zodat deze folder binnenkort van de PAL site www.platformaandelenlease.nl te halen is. Graag reacties hierop of de folder inderdaad keihard bewijs is dat de S en K centrale de boel heeft misleid.
Groet en succes,
jay
Groet en succes,
jay
De folder staat nu op www.platformaandelenlease.nl bij Borchures en folders samen met nog 25 andere folders van diverse producten en aanbieders.
http://www.platformaandelenlease.nl/Bro ... rs/FVL.htm
Heb jij ook een folder die nog niet op onze lijst staat, mail me zodat we die ook kunnen toevoegen bij alle andere folders.
Groeten,
Piet
http://www.platformaandelenlease.nl/Bro ... rs/FVL.htm
Heb jij ook een folder die nog niet op onze lijst staat, mail me zodat we die ook kunnen toevoegen bij alle andere folders.
Groeten,
Piet