LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verzetten rechtsgang
-
verzetten rechtsgang
Ik heb een brief van de advocaat gekregen waarin staat dat het vervolg van de rechtzaak is uitgesteld tot november 2005.
Dit zou naar aanleiding zijn van het verzoek van dexia (zit bij de brief van de advocaat) om uitstel ivm bemiddelingspogingen van duisenberg.
Kan ik hier iets tegen doen??
Moet mij zoiets niet eerst overlegd worden ofzo??
Dit zou naar aanleiding zijn van het verzoek van dexia (zit bij de brief van de advocaat) om uitstel ivm bemiddelingspogingen van duisenberg.
Kan ik hier iets tegen doen??
Moet mij zoiets niet eerst overlegd worden ofzo??
Re: verzetten rechtsgang
Lekker hé!!!
En Dexia mag blijven vorderen, incassoburo's de mensen gek laten maken en je met een BKR-registratie opzadelen!
DUISENBERG, TOT ZO VER BEDANKT HOOR! JIJ LAAT ZO WEL MERKEN WAT WIJ KUNNEN VERWACHTEN VAN DEZE BEMIDDELING!!!
ALS JE OP VOORHAND DEXIA DE VRIJE HAND GEEFT EN DE GEDUPEERDEN ALLE WAPENS AFPAKT WAARMEE ZE KUNNEN TERUGVECHTEN DAN WETEN WIJ WEL GENOEG
En Dexia mag blijven vorderen, incassoburo's de mensen gek laten maken en je met een BKR-registratie opzadelen!
DUISENBERG, TOT ZO VER BEDANKT HOOR! JIJ LAAT ZO WEL MERKEN WAT WIJ KUNNEN VERWACHTEN VAN DEZE BEMIDDELING!!!
ALS JE OP VOORHAND DEXIA DE VRIJE HAND GEEFT EN DE GEDUPEERDEN ALLE WAPENS AFPAKT WAARMEE ZE KUNNEN TERUGVECHTEN DAN WETEN WIJ WEL GENOEG
Ik heb er nog eentje-,
Artikel 17 van de Grondwet luidt:
Niemand kan tegen zijn wil worden afgehouden van de rechter die de Wet hem toekent.
Eigenlijk geven rechters hierbij toe dat Dexia boven de wet staat.
Artikel 17 van de Grondwet luidt:
Niemand kan tegen zijn wil worden afgehouden van de rechter die de Wet hem toekent.
Eigenlijk geven rechters hierbij toe dat Dexia boven de wet staat.
welkom op ,t forum pascal , lees eerst eens wat berichten van piet. hij geeft goede info. h.g kor
Het enige wat duisenberg doet is rekken....
Ik verwacht er HELEMAAL NIETS van ! Volgens mij is duisenberg meer op de hand van dexia.
Ik verwacht er HELEMAAL NIETS van ! Volgens mij is duisenberg meer op de hand van dexia.
Goh, en DAT had ik helemaal niet verwacht.
Die hele k.o.l.e.r.e bende iclusief DB en Aegon moeten ze opknopen aan de hoogste boom die er bestaat.
Opzouten met de vaselinepoging van wim vaselineberg.
wie werpe de eerste steen?
Laat iedereen aegon boycotten, zeg alle polissen op, zoveel mogelijk publiciteit en we maken ook aegon kapot. Hoe is het mogelijk dat SS zich failliet laat verklaren en gewoon onder een andere naam(marQ) zijn nazi praktijken kan voortzetten.
Ik weet op wie ik stem bij de volgende verkiezingen.
Opzouten met de vaselinepoging van wim vaselineberg.
wie werpe de eerste steen?
Laat iedereen aegon boycotten, zeg alle polissen op, zoveel mogelijk publiciteit en we maken ook aegon kapot. Hoe is het mogelijk dat SS zich failliet laat verklaren en gewoon onder een andere naam(marQ) zijn nazi praktijken kan voortzetten.
Ik weet op wie ik stem bij de volgende verkiezingen.
Natuurlijk zijn wij ook niet blij met Aegon. Wij hebben een ontzettende kat in de zak gekocht met Labouchere. Maar WIJ wilden kopen, het is niet zo dat we met het mes op de keel gedwongen werden om het over te nemen. We hebben er zelfs meer voor betaalt.
En hoeveel gedupeerden hebben niet naar aanleiding van niet-misleidende brochures en advertenties een contract afgesloten?
En hoeveel gedupeerden hebben niet naar aanleiding van niet-misleidende brochures en advertenties een contract afgesloten?
pascal de jong
Je advocaat moet het uitstel op november 2005 niet accepteren als je huurkoop heb helemaal niet.
De procedure wordt onredelijk vertraagd. Daarbij zij nog aangetekend dat het de rechter niet is toegestaan te weigeren een uitspraak te doen. De bemiddelingspoging van Duisenberg houdt onvodoende verband met de zaak.
Zoals je zeker gelezen heb, zal ik ook niet met het uitstel instemmen.
groetjes Julika
Piet van Platform Aandelen Lease kan je verder helpen
Je advocaat moet het uitstel op november 2005 niet accepteren als je huurkoop heb helemaal niet.
De procedure wordt onredelijk vertraagd. Daarbij zij nog aangetekend dat het de rechter niet is toegestaan te weigeren een uitspraak te doen. De bemiddelingspoging van Duisenberg houdt onvodoende verband met de zaak.
Zoals je zeker gelezen heb, zal ik ook niet met het uitstel instemmen.
groetjes Julika
Piet van Platform Aandelen Lease kan je verder helpen
dexiabank ga je werk doen(ons terug betalen dus!!!)