Landal betaald cash back actie niet uit
Landal betaald cash back actie niet uit
In januari heeft Landal veel klanten gelokt met een cash back actie van €50 of €100 .
Deze zou binnen 6 weken na boeking uitbetaald worden.
Nu 9 weken verder en nog steeds geen uitbetaling. 6 maart mailtje binnen 10 dagen maar dus niet.
Nu zegt men binnenkort... binnenkort...
Cash flow problemen bij Landal?
Lees links en rechts op het web dat er nogal wat gedupeerden zijn.
Misschien Tros Radar er eens een belletje aan wagen?
Deze zou binnen 6 weken na boeking uitbetaald worden.
Nu 9 weken verder en nog steeds geen uitbetaling. 6 maart mailtje binnen 10 dagen maar dus niet.
Nu zegt men binnenkort... binnenkort...
Cash flow problemen bij Landal?
Lees links en rechts op het web dat er nogal wat gedupeerden zijn.
Misschien Tros Radar er eens een belletje aan wagen?
-
NeoDutchio
Re: Landal betaald cash back actie niet uit
Radar is geen helpdesk voor consumenten maar een televisieprogramma. Als u er graag een item over ziet, dan kunt u het beste contact opnemen met de redactie. Hier bent u op een openbaar forum.
Geeft Landal ook aan waarom het binnenkort komt en niet volgens afspraak binnen de 6 weken na boeking? Voldoet u aan alle voorwaarden die aan de actie gehangen zijn?
Geeft Landal ook aan waarom het binnenkort komt en niet volgens afspraak binnen de 6 weken na boeking? Voldoet u aan alle voorwaarden die aan de actie gehangen zijn?
Vertraging Cashback‑uitbetaling
Door een technisch probleem loopt de uitbetaling van de Cashback‑actie vertraging op. We werken hard aan een oplossing en maken het bedrag zo snel mogelijk over. Op dit moment kunnen we nog geen exacte datum noemen. Onze excuses voor het ongemak.
En ja , ik voldoe aan de voorwaarden.
Bovenstaande is wat Landal al weken hanteert als antwoord, zijn er meer gedupeerden?
Door een technisch probleem loopt de uitbetaling van de Cashback‑actie vertraging op. We werken hard aan een oplossing en maken het bedrag zo snel mogelijk over. Op dit moment kunnen we nog geen exacte datum noemen. Onze excuses voor het ongemak.
En ja , ik voldoe aan de voorwaarden.
Bovenstaande is wat Landal al weken hanteert als antwoord, zijn er meer gedupeerden?
Geduld ik heb het deze week gehad
oetje
vindt dit leuk
-
Dorothea71
Inmiddels is bij mij het bedrag in mindering gebracht op het restant dat ik in april nog moest betalen. Dus niet op de bankrekening overgemaakt.
-
Morgan le Fay
Tsss, wel mekken maar nog niet eens alles betaald hebben.
Wat een mentaliteit zeg.
Misschien moet Landal maar eens de rollen omdraaien.
Wat een mentaliteit zeg.
Misschien moet Landal maar eens de rollen omdraaien.
Waar heb je dat gemekker gezien van Dorothea71? En als je in april moet betalen is het niet te laat.
-
StevieNL81
Zowel cashback als verrekening is mogelijk volgens de voorwaarden dus das verder prima.
Wat een onzin reactie van 'neodutch'
Radar is wel degelijk ook een helpdesk voor consumenten. Het valt mij toch al op dat bij elk probleem dat hier wordt aangegeven, er steevast enkele reaguurders tussen zitten die standaard elk probleem kleineren of ridiculiseren of anderszins negatief reageren Hou daarmee op s.v.p. Help elkaar in plaats van een slachtoffer nog eens extra na te trappen
Radar is wel degelijk ook een helpdesk voor consumenten. Het valt mij toch al op dat bij elk probleem dat hier wordt aangegeven, er steevast enkele reaguurders tussen zitten die standaard elk probleem kleineren of ridiculiseren of anderszins negatief reageren Hou daarmee op s.v.p. Help elkaar in plaats van een slachtoffer nog eens extra na te trappen
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
NeoDutchio
Er zit echt niemand op de redactie die in opdracht van consumenten bedrijven gaat bellen om problemen op te lossen. Er zijn mensen die dat denken en er zijn mensen die denken dat ze nu contact hebben met een redactie terwijl ze op een openbaar forum zitten. Liever dat duidelijk.Loek11 schreef: ↑26 mar 2026 14:43Wat een onzin reactie van 'neodutch'
Ook ik heb geen cashback ontvangen. Kreeg te horen dat het nu uiterlijk 16 maart zou worden overgemaakt.
Nou mooi niet, daarom maar weer in de telefoon geklommen . Na lang wachten schakelde de "robot" over naar een medewerker . Excuses gekregen zou nu binnen 1 week worden overgemaakt. . Vandaag 27 maart nog niks ontvangen . Krijg er een zwaar hoofd in , dat Landal dit voor dit "grote" dilemma niet opgelost krijgt. Onbegrijpelijk.
Valantieplezier bij Landal wordt er niet beter op .
Nou mooi niet, daarom maar weer in de telefoon geklommen . Na lang wachten schakelde de "robot" over naar een medewerker . Excuses gekregen zou nu binnen 1 week worden overgemaakt. . Vandaag 27 maart nog niks ontvangen . Krijg er een zwaar hoofd in , dat Landal dit voor dit "grote" dilemma niet opgelost krijgt. Onbegrijpelijk.
Valantieplezier bij Landal wordt er niet beter op .
na 10,5 week nu toch de cashback ontvangen. dank voor ieders reactie.
Daarom ben ik niet zo happig op die cashback-acties.
Bij veel acties moet je maar afwachten of je het geld krijgt.
Bij veel acties moet je maar afwachten of je het geld krijgt.
-
StevieNL81
Het is ook een stomme actie; cashback of verrekening met wat je nog moet betalen...Waarom niet gewoon in 1x de korting toepassen en klaar.
Veel mensen vergeten bij een cashback actie op tijd de aanvraag te doen en alle verplichten stappen te doorlopen. De meeste cashback acties maken zaken bewust erg lastig zoals het uitknippen en opsturen van streepjes codes.StevieNL81 schreef: ↑01 apr 2026 10:38Het is ook een stomme actie; cashback of verrekening met wat je nog moet betalen...Waarom niet gewoon in 1x de korting toepassen en klaar.
https://slimomgaanmetgeld.nl/cashback-k ... rkooptruc/
Het is slimme marketing, het verhoogd je omzet terwijl de terugbetaling vaak zeer moeizaam verloopt. Er wordt wel iets gevonden om niet uit te hoeven betalen. Er zijn 'technische' problemen. Vaak geven mensen het na een tijdje wel op.
-
StevieNL81
Normaalgesproken werkt dat idd zo. Of je moet aanvullende gegevens verschaffen die ook weer marketing waarde hebben.
Maar hier dus niet. Iedereen deed volgens de voorwaarden automatisch mee en hoefde geen actie te ondernemen. Wat is dan de meerwaarde ?
Maar hier dus niet. Iedereen deed volgens de voorwaarden automatisch mee en hoefde geen actie te ondernemen. Wat is dan de meerwaarde ?
Dat er 'technische' problemen zijn waardoor er niet uitbetaald kan worden. Niet iedereen gaat er achteraan. De grootste zeurpieten worden uitbetaald, de rest hoort er nooit meer iets van.StevieNL81 schreef: ↑01 apr 2026 12:27Normaalgesproken werkt dat idd zo. Of je moet aanvullende gegevens verschaffen die ook weer marketing waarde hebben.
Als je achter beloofd geld aan gaat door navraag ben je geen zeurpiet.
En de marketing waarde is dat je dus klanten gaat verliezen. Ook toekomstige klanten.
En de marketing waarde is dat je dus klanten gaat verliezen. Ook toekomstige klanten.
-
StevieNL81
Zelf actie moeten ondernemen en dat niet doen (wat me al 1 of 2x is overkomen) reken ik mezelf aan. Een bedrijf wat uit zichzelf moet betalen cq verrekenen en dat niet doet betekent dat ik er nooit meer zaken mee doe.
Het lijkt op een mooie actie om begin van het jaar wat cashflow te genereren maar nu het moment om terug te betalen komt .....
Het lijkt op een mooie actie om begin van het jaar wat cashflow te genereren maar nu het moment om terug te betalen komt .....