LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen Handtekening onder contracten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
arjandegroot
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2005 22:22

Geen Handtekening onder contracten

Ongelezen bericht door arjandegroot »

:?:
Klopt het dat op de contracten die ik toegezonden heb gekregen van Dexia geen handtekeningen te vinden zijn van me zelf of partner want op de plaats waar de handtekeningen horen te staan staan alleen handtekeningen van Dexia?

Hoe kan ik nu vaststellen of ik eega leaser ben als ik zelf niet kan vaststellen of mijn vrouw mee heeft getekend op het toegezonden contract naar Dexia?

Al vast bedankt voor een eventuale reactie

Groetjes

Arjan

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Geen Handtekening onder contracten

Ongelezen bericht door bokkie »

Het lijkt me belangrijker wat er vermeld is op de kopieën die Dexia in bezit heeft. Daar staat ongetwijfeld wel een handtekening op (of twee). Ze zullen u dat niet vrijwillig mededelen maar misschien is het praktisch voor de zekerheid de overeenkomst te vernietigen omdat de partner niet heeft meegetekend. Als Dexia een overeenkomst heeft met beide handtekeningen, zullen ze dat wel laten weten. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Geen Handtekening onder contracten

Ongelezen bericht door Karel »

Bokkie, uw raadgever in moeilijke tijden!!! :mrgreen:

thom65
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2005 11:42

Re: Geen Handtekening onder contracten

Ongelezen bericht door thom65 »

Ik heb gewoon bij Dexia kopien opgevraagd en gekregen. Bleek dat er maar een handtekening stond i.p.v. twee. Da´s mooi meegenomen.
Dus gewoon doen naar Dexia en dan doen ze (soms) gewoon terug. Het zijn ook maar mensen die er werken.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Geen Handtekening onder contracten

Ongelezen bericht door Elias »

arjandegroot,

Let op het (on)dubbelzinnige antwoord van Bokkie; ....is het praktisch voor de zekerheid de overeenkomst te vernietigen.....

Hij bedoelt hier kennelijk: kapotscheuren....

Niet doen. In een proces is jouw papiertje "goud" waard.

Groet,
Elias.

Gesloten