Wie heeft ervaring met NextEnergy?
Re: Wie heeft ervaring met NextEnergy?
Next energie heeft alleen maar dynamische contracten. Ze salderen alleen maar de energiebelasting op jaarbasis.
De kale stroom gaat per uur.
De kale stroom gaat per uur.
-
Helpelkaar
Ja, ik ken mensen met een soortgelijke ervaring. Helaas hebben zij een veel hoger verbruik. De jaarnota was bij een persoon hoger dan 1400,00 euro, terwijl zij maar ruim 100 kWh meer afgenomen had dan teruggeleverd. De Geschillencommissie heeft in 2026 diverse uitspraken gedaan, die nogal verschillen van elkaar, zie www.solarmagazine.nl en zoek naar De Geschilllencommissie. Het beste kunt u naar de Rechtshupverlener gaan, als u hiertegen verzekerd bent. Kijk ook even op de site van www.trustpilot en zoek naar De Geschillencommissie. Licht ook even ACM in. Succes ermee!
Consumenneke
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
Dat kan gebeuren als het voorschot veel te laag is. En was het gasverbruik wel in het voorschot meegerekend?Helpelkaar schreef: ↑30 apr 2026 23:21De jaarnota was bij een persoon hoger dan 1400,00 euro, terwijl zij maar ruim 100 kWh meer afgenomen had dan teruggeleverd.
-
Helpelkaar
Bent u al naar De Geschillencommissie geweest? Zij doen verschillende uitspraken voor dezelfde klacht, heel bijzonder. Kijk ook maar eens op www.solarmagazine.nl en zoek naar de Geschillencommissie. Het beste kunt u, als u een Rechtsbijstandsverzekering hebt, hen om hulp vragen. Kijk ook maar eens op www.trustpilot.nl en zoek De Geschillencommissie. De reacties zijn niet mals! Bijzonder toevallig vind ik dat u 1,7 cent terugleververgoeding hebt gekregen. Ditzelfde bedrag heb ik ook op een nota gezien, terwijl natuurlijk de omstandigheden per persoon verschillen. De Vos Advocaten in Amsterdam heeft al eens een zaak gewonnen op dit gebied. Succes!
Consumenneke
vindt dit leuk