Feedback op het Forum - Deel 5

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
BL2

Re: Feedback op het Forum - Deel 5

Bericht door BL2 »

Reuze interresant allemaal, WA kan je niet een overzichtje maken van alle forumdeelnemers met hun verschillende nicknames ?

StevieNL81

Bericht door StevieNL81 »

Ik denk nog steeds aan dat biertje waar Consumenneke het op de vorige pagina over had.

Begint het geen tijd te worden om het "if you cant beat them join them" principe toe te passen en toch weer een huiskamertopic aan te maken @mods? Of wellicht het stamkroegtopic...dan komen die biertjes ook van pas.

Dit soort gesprekken, die natuurlijk geen feedback op het forum zijn, blijven toch wel plaatsvinden en dan is er ook gewoon een plek voor.

Consumenneke

Bericht door Consumenneke »

witte angora schreef:
11 jul 2026 07:12
Ik snap ook niet wat dit met feedback op het forum te maken heeft.
Als er een topic verwijderd wordt of een reactie aangepast, dan krijgen we allemaal een berichtje in onze mailbox. Daarop kun je 1:1 reageren met een verzoek om nadere informatie.

Ga je echter elke keer je ongenoegen en bezwaren delen in dit feedback-topic en combineer je dat met persoonlijk commentaar en steken onder water, dan krijg je op een gegeven moment reacties. Het is ook heel kinderachtig: hij-die-op-mijn-negeerlijst-staat. Wie wel eens met pestgedrag te maken heeft, herkent dat wel.

Mijn advies: negeer de onderwerpen en mensen waar je je aan ergert, en richt je op onderwerpen waar je een constructieve bijdrage aan kan leveren. En wees niet zo achterdochtig.

Ron5300

Bericht door Ron5300 »

Negeren als een door u gestart topic overheid-regelgeving-f32/complexe-regel ... 05765.html op zich al geen consumenten kwestie is valt gewoonweg niet te negeren en bevat tevens geen echte vraag.

De openingsvraag is door de moderatie wel verwijdert maar het topic zelf niet en nu het lijkt dat ik de topicstarter ben geworden vind u dat nog leuk ook.

U kunt het leuk vinden maar ik vind het respectloos.

J. Deltoer

Bericht door J. Deltoer »

Ron5300 schreef:
11 jul 2026 14:44
De openingsvraag is door de moderatie wel verwijdert maar het topic zelf niet en nu het lijkt dat ik de topicstarter ben geworden vind u dat nog leuk ook.

U kunt het leuk vinden maar ik vind het respectloos.
Ach, neem het met een korreltje zout. Bijkomend voordeel: u kunt nu bepalen wie de beste reactie heeft gegeven.

Consumenneke

Bericht door Consumenneke »

Ron5300 schreef:
11 jul 2026 14:44
U kunt het leuk vinden....
Uw bijdragen zijn altijd vermakelijk.

Mijn suggestie: meld het opnieuw en wellicht gaat een andere moderator er met een bezem doorheen.

Gebruik het moment, want nu u de officiële topicstarter bent mag u een beste bijdrage aanwijzen!
[Deltoer was me voor][Om humor kan je ook lachen]

Negeren kun je leren. :wink:

witte angora

Bericht door witte angora »

BL2 schreef:
11 jul 2026 13:28
Reuze interresant allemaal, WA kan je niet een overzichtje maken van alle forumdeelnemers met hun verschillende nicknames ?
Ik vind dat niet interessant, dus nee.

J. Deltoer

Maar een overzichtje van de verschillende nick's met hun vroegere nick is geen slecht idee.
Zoals: witte angora: Willems
Moneyman: Nevermind
Enz.

juliomariner

Bericht door juliomariner »

Wat is er interessant aan om oud rundvee (m, v, d) uit het kanaal te halen?

juliomariner

Ik dacht nog wel heel politiek correct bezig te zijn.

StevieNL81

Bericht door StevieNL81 »

Volgens de Grote Oranje Leider zijn het er maar 2.

Maar hoe dit stukje feedback het forum verbetert weet ik niet.

witte angora

Desalniettemin blijft de vraag staan hoe hij-die-op-mijn-negeerlijst-staat er achter is gekomen dat ik 18/19 jaar geleden een ander account had, terwijl niets, maar dan ook niets, beide accounts verbindt.

Zolang loopt die trol toch ook weer niet mee. Sterker nog, slechts zeer weinigen zullen er van af weten.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jul 2026 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet gepast taalgebruik

juliomariner

StevieNL81 schreef:
11 jul 2026 19:55
Volgens de Grote Oranje Leider zijn het er maar 2.

Maar hoe dit stukje feedback het forum verbetert weet ik niet.
Niet alleen volgens de dementerende broekpoeper maar ook volgens heel veel normale mensen die gewoon kunnen nadenken.
Nou ik zie de laatste paar paginas weing feedback maar veel geouweh...

J. Deltoer

witte angora schreef:
11 jul 2026 20:00
Desalniettemin blijft de vraag staan hoe hij-die-op-mijn-negeerlijst-staat er achter is gekomen dat ik 18/19 jaar geleden een ander account had, terwijl niets, maar dan ook niets, beide accounts verbindt.

Zolang loopt die trol toch ook weer niet mee. Sterker nog, slechts zeer weinigen zullen er van af weten.
En daarvoor had u toch ook nog een account? En in het begin van dit forum logde u in als gast. Enfin ik raak de draad kwijt. Gelukkig is er meneer Wolters om e.e.a. te duiden.

De Posthoorn

Bericht door De Posthoorn »

witte angora schreef:

Waarom staat iemand op je negeerlijst als je a) toch zijn reacties leest en b) er ook nog op reageert. Van negeren is dus geen enkele sprake.
maar dan ook niets, beide accounts verbindt.
Dat is niet correct. :wink:

witte angora

De Posthoorn schreef:
11 jul 2026 21:12
witte angora schreef:

Waarom staat iemand op je negeerlijst als je a) toch zijn reacties leest en b) er ook nog op reageert. Van negeren is dus geen enkele sprake.
Simpel, ik kan de quotes lezen.

witte angora

Inmiddels is het topic gesloten. Dát schiet op... :roll:

De Posthoorn

Bericht door De Posthoorn »

witte angora schreef:
11 jul 2026 21:20
De Posthoorn schreef:
11 jul 2026 21:12
witte angora schreef:

Simpel, ik kan de quotes lezen.
Dat weet ik en daarom was mijn vraag ook niet hoe je zijn reacties kan lezen maar waarom je ze leest en er ook nog op reageert.

PGros

Bericht door PGros »

witte angora schreef:
hij-die-op-jouw-negeerlijst-staat die werkt bij radar en heeft toegang tot de database. Misschien is hij zelfs wel moderator en kan zo zelf dingen in gaten houden en bijsturen.
Hij reageert wel privé en waarschijnlijk weten ze het bij radar nog niet.

witte angora

PGros schreef:
12 jul 2026 08:47
witte angora schreef:
hij-die-op-jouw-negeerlijst-staat die werkt bij radar en heeft toegang tot de database. Misschien is hij zelfs wel moderator en kan zo zelf dingen in gaten houden en bijsturen.
Hij reageert wel privé en waarschijnlijk weten ze het bij radar nog niet.
juist, exact wat ik zelf al vermoedde. Nu zijn er dus minimaal twee die hetzelfde denken. Ik stelde de vraag niet voor niets (Posthoorn!!)

Helaas maakt hij er zelf nogal een potje van, net zoals de moderatie er een potje van maakt. Een samenvatting is niet nodig, iedereen kent zijn handelen en wandelen wel. Misschien was het de bedoeling het forum een boost te geven, maar het wekt alleen maar irritatie op. Het draagt in ieder geval niet bij aan een enorme toestroom van nieuwe gebruikers. En wat die stroom aan nieuwe topics betreft: Radar kan ze onder het radar-account ook aanmaken, dus ook dat is nergens voor nodig.

Overigens lijkt dat 'bijsturen' dus nogal selectief te gaan, zie mijn bericht over mijn verwijderde bericht in dit topic. Dat kan natuurlijk echt niet.

Plaats reactie