Skinzline.com. Waardeloze dropshipper. Levert niet, reageert niet en rekt tijd met nep-tracking

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Raza74

Skinzline.com. Waardeloze dropshipper. Levert niet, reageert niet en rekt tijd met nep-tracking

Ongelezen bericht door Raza74 »

Bestel hier absoluut niets!

Skinzline is een klassieke, malafide dropshipper die beloftes op geen enkele manier nakomt.
Op 22 juni 2026 heb ik een bestelling geplaatst (order #19600). Inmiddels zijn we ruim 6 weken verder en ik heb nog steeds helemaal niets ontvangen.

Het verloop tot nu toe:
1. Geen levering: De wettelijke levertermijn van 30 dagen is ruimschoots overschreden.
2. Onbereikbaar: E-mails en berichten worden stelselmatig genegeerd. Pas wanneer je dreigt met juridische stappen, de bank en de politie, sturen ze een geautomatiseerd standaardbericht.
3. Misleidende Tracking: Volgens hun eigen trackingstysteem staat het pakket al sinds 5 juli (bijna een maand!) roerloos stil op een lokatie in Nederland. Er is nul beweging en nul voortgang.
4. Klantenservice is een wassen neus: Ze vragen enkel om "geduld" om de tijd te rekken, terwijl ze simpelweg hun leveringsplicht niet nakomen.
5. Betalingen via schimmige tussenpartijen: De betaling verloopt via een handelshuis in Hongkong (Hongkong Xinbo Trading Co.), wat direct verraadt dat er van een Nederlandse service of winkelvoorraad geen sprake is.

Ik heb de koopovereenkomst inmiddels officieel ontbonden en mijn geld teruggevraagd. Omdat ze weigeren mee te werken, is er melding gemaakt bij ABN AMRO, het Landelijk Meldpunt Internetoplichting (LMIO) en wordt er aangifte gedaan bij de Politie. Daarnaast plaats ik zoveel mogelijk reviews en meld ik klachten oa op deze type fora om mense te behoeden voor deze malafide dropshipper.

Bespaar jezelf een hoop frustratie en geld: koop hier niets!
Laatst gewijzigd door Radar op 04 aug 2026 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd

J. Deltoer

Re: Skinzline.com. Waardeloze dropshipper. Levert niet, reageert niet en rekt tijd met nep-tracking

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Goed dat u het hier plaatst. Ik wilde bijna daar ook een order plaatsen voor een doos goede whisky. Net op tijd voorkomen.
U kunt ook waarschuwingen plaatsen bij Max, Kassa en het Viva forum.

Moneyman

Re: Skinzline.com. Waardeloze dropshipper. Levert niet, reageert niet en rekt tijd met nep-tracking

Ongelezen bericht door Moneyman »

Raza74 schreef:
04 aug 2026 15:31
Bespaar jezelf een hoop frustratie en geld: koop hier niets!
De enige manier om dit soort clubs te stoppen is door er niet te kopen. Een vage limited uit Hong Kong... kansloos.

Ik zou er de energie niet eens instoppen om aangifte te doen en dergelijke, maar in plaats daarvan voortaan eerst kijken waar je bestelt. Al die acties hebben verder toch geen enkel nut.

Plaats reactie