Skinzline.com. Waardeloze dropshipper. Levert niet, reageert niet en rekt tijd met nep-tracking

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Raza74

Skinzline.com. Waardeloze dropshipper. Levert niet, reageert niet en rekt tijd met nep-tracking

Ongelezen bericht door Raza74 »

Bestel hier absoluut niets!

Skinzline is een klassieke, malafide dropshipper die beloftes op geen enkele manier nakomt.
Op 22 juni 2026 heb ik een bestelling geplaatst (order #19600). Inmiddels zijn we ruim 6 weken verder en ik heb nog steeds helemaal niets ontvangen.

Het verloop tot nu toe:
1. Geen levering: De wettelijke levertermijn van 30 dagen is ruimschoots overschreden.
2. Onbereikbaar: E-mails en berichten worden stelselmatig genegeerd. Pas wanneer je dreigt met juridische stappen, de bank en de politie, sturen ze een geautomatiseerd standaardbericht.
3. Misleidende Tracking: Volgens hun eigen trackingstysteem staat het pakket al sinds 5 juli (bijna een maand!) roerloos stil op een lokatie in Nederland. Er is nul beweging en nul voortgang.
4. Klantenservice is een wassen neus: Ze vragen enkel om "geduld" om de tijd te rekken, terwijl ze simpelweg hun leveringsplicht niet nakomen.
5. Betalingen via schimmige tussenpartijen: De betaling verloopt via een handelshuis in Hongkong (Hongkong Xinbo Trading Co.), wat direct verraadt dat er van een Nederlandse service of winkelvoorraad geen sprake is.

Ik heb de koopovereenkomst inmiddels officieel ontbonden en mijn geld teruggevraagd. Omdat ze weigeren mee te werken, is er melding gemaakt bij ABN AMRO, het Landelijk Meldpunt Internetoplichting (LMIO) en wordt er aangifte gedaan bij de Politie. Daarnaast plaats ik zoveel mogelijk reviews en meld ik klachten oa op deze type fora om mense te behoeden voor deze malafide dropshipper.

Bespaar jezelf een hoop frustratie en geld: koop hier niets!
Laatst gewijzigd door Radar op 04 aug 2026 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd

J. Deltoer

Re: Skinzline.com. Waardeloze dropshipper. Levert niet, reageert niet en rekt tijd met nep-tracking

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Goed dat u het hier plaatst. Ik wilde bijna daar ook een order plaatsen voor een doos goede whisky. Net op tijd voorkomen.
U kunt ook waarschuwingen plaatsen bij Max, Kassa en het Viva forum.

Moneyman

Re: Skinzline.com. Waardeloze dropshipper. Levert niet, reageert niet en rekt tijd met nep-tracking

Ongelezen bericht door Moneyman »

Raza74 schreef:
04 aug 2026 15:31
Bespaar jezelf een hoop frustratie en geld: koop hier niets!
De enige manier om dit soort clubs te stoppen is door er niet te kopen. Een vage limited uit Hong Kong... kansloos.

Ik zou er de energie niet eens instoppen om aangifte te doen en dergelijke, maar in plaats daarvan voortaan eerst kijken waar je bestelt. Al die acties hebben verder toch geen enkel nut.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En die malafide dropshipper is al van kilometers ver aan te zien komen.
Een niet bestaand KVK nummer, het adres is een woonhuis, tot 8 werkdagen levertijd, shopify winkeltje, retouradres in China, website is van een bedrijf in Hong Kong. En dat binnen nog geen 2 minuten gevonden op de site.

Eerst kijken, dan elders kopen. Zo lang mensen eerst kopen en daarna pas kijken blijft dit in stand.

peter17111962

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Waarom die dropshipper zo aanvallen?? Die kan er toch ook niets aan doen dat
wat hij in uw opdracht besteld in China te laat bij hem aankomt? :mrgreen: :mrgreen:

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Wow, ze hebben wel een nieuw record gevestigd op Trustpilot:

https://nl.trustpilot.com/review/skinzline.com

Van de 187 reviews geeft maar liefst 94% van de klanten geeft ze de minimale score.

Voor de rest, alle tips zijn verleden jaar november al gegeven op het Kassa forum.

https://www.bnnvara.nl/kassa/vraag-bean ... oplichting

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Probeer Niet Bezorgd, die helpen geld terug te krijgen.

Sira

Ongelezen bericht door Sira »

Hele herkenbare website voor malafide dropshippers. Allemaal hetzelfde laken een pak.

Een tuindersbedrijf. Ze verkopen ook druven, boien, melenen en komkommers.

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Ik snap al dat gemiep niet. Staat duidelijk bij het verzend/retourverhaal waar het bedrijf gevestigd is.

https://skinzline.com/pages/retouren-en-garantie.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Morgan le Fay schreef:
17 aug 2026 15:09
Ik snap al dat gemiep niet. Staat duidelijk bij het verzend/retourverhaal waar het bedrijf gevestigd is.

https://skinzline.com/pages/retouren-en-garantie.
Uit de link van Consumeneke: https://nietbezorgd.nl/kennisbank/retou ... ge-kosten/

Verder valt er niks te retourneren als er in het geheel niets bezorgd is. TS wacht nog altijd op zijn bestelling.

Op de site staat overduidelijk:
Bedrijfsadres: Tuindersweg 1, 2676 BD Maasdijk , Nederland

Raza74

Wat een zure betweterige reacties van een aantal figuranten (moneyman, petertje en Neodutchio). Belerend toontje. Je helpt er niemand mee. Alsof je het zelf wel altijd foutloos doet… NOT!

Vooral dank aan de mensen die begripvol reageren en advies en tips geven. Daar heb je (wel) wat aan.

NeoDutchio

Raza74 schreef:
17 aug 2026 16:54
Wat een zure betweterige reacties van een aantal figuranten (moneyman, petertje en Neodutchio). Belerend toontje. Je helpt er niemand mee. Alsof je het zelf wel altijd foutloos doet… NOT!

Vooral dank aan de mensen die begripvol reageren en advies en tips geven. Daar heb je (wel) wat aan.
Wat voor tips had u persoonlijk willen hebben? Al meer dan 10 jaar word er via allerlei media gewaarschuwd waar op te letten bij het online kopen. En toch, alle waarschuwingen ten spijt, komen wekelijks nieuwe topics over malafide dropshippers. Topics die niet nodig zouden zijn als men vooraf zou kijken. In uw ogen misschien zuur, betweterig en belerend, maar wat is er mis met eerst kijken en daarna pas handelen?

De kans dat u uw geld terug krijgt is nihil. Er is geen geldig KVK nummer, er is geen webshopeigenaar bekend, het adres in Nederland is in 99,9% van gevallen een willekeurig adres. U kunt uiteraard Niet Bezorgd inschakelen, maar die doen niets anders dan ook mailen en een beetje dreigen. Een incasso opstarten of een jurist naar Hong Kong sturen gaat niemand doen. De kosten om te achterhalen wie er achter een Chinees bankrekeningnummer zit is zo hoog dat het nooit zal lonen.
Beschouw het als leergeld en controleer altijd bij onbekende webshops het KVK nummer, het adres en of de voorwaarden kloppen. Nog geen 2 minuten werk, maar scheelt een hoop.

StevieNL81

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Raza74 schreef:

Op een van de platformen bedoeld voor reviews wemelt het van de negatieve reviews voor dit bedrijf zoals hier eerder is gemeld. Toch bestelt u er, en waarschuwt dan op een forum wat hier niet (direct) voor bedoeld is.

U bent het helaas levende bewijs dat dit dus geen enkele zin heeft.

Dus ja ik snap die reacties wel. En van oplichting lijkt me al helemaal geen sprake.

TonDeuze

Ongelezen bericht door TonDeuze »

Is het een idee om langs te gaan bij dat adres? Of is dat tijdverspilling?

De Posthoorn

Ongelezen bericht door De Posthoorn »

TonDeuze schreef:
17 aug 2026 18:30
Tijdverspilling https://flowerharmony.nl/ en https://fietsenvoormijneten.nl/verkoopp ... aasdijk-2/

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

TonDeuze schreef:
17 aug 2026 18:30
Op je vele reizen naar Azië zou je natuurlijk even langs kunnen gaan in Hong Kong.

Raza74

NeoDutchio schreef:
17 aug 2026 17:33
Raza74 schreef:

Wat voor tips had u persoonlijk willen hebben? Al meer dan 10 jaar word er via allerlei media gewaarschuwd waar op te letten bij het online kopen. En toch, alle waarschuwingen ten spijt, komen wekelijks nieuwe topics over malafide dropshippers. Topics die niet nodig zouden zijn als men vooraf zou kijken. In uw ogen misschien zuur, betweterig en belerend, maar wat is er mis met eerst kijken en daarna pas handelen?

De kans dat u uw geld terug krijgt is nihil. Er is geen geldig KVK nummer, er is geen webshopeigenaar bekend, het adres in Nederland is in 99,9% van gevallen een willekeurig adres. U kunt uiteraard Niet Bezorgd inschakelen, maar die doen niets anders dan ook mailen en een beetje dreigen. Een incasso opstarten of een jurist naar Hong Kong sturen gaat niemand doen. De kosten om te achterhalen wie er achter een Chinees bankrekeningnummer zit is zo hoog dat het nooit zal lonen.
Beschouw het als leergeld en controleer altijd bij onbekende webshops het KVK nummer, het adres en of de voorwaarden kloppen. Nog geen 2 minuten werk, maar scheelt een hoop.
Je moet de vraag andersom stellen: welke reactie had ik niet willen hebben. Je communiceert als een leraar, en daar zit ik dus precies niet op te wachten. Advies: denk mee, geef een waardevolle tip. Maar ga niet zitten uitleggen wat ik allemaal beter had moeten doen. Dat is wijsheid achteraf semi intelligent willen brengen. Maar dat kan iedere ziel. Help vooral mensen die bedonderd zijn.

StevieNL81

Hoezo niet? Alle rode seinen (nogal wat) waar Neo op wijst heeft u gemist dus het is fijn dat iemand u leert hoe u deze fout in de toekomst voorkomt.

StevieNL81

Overigens vermoed ik dat u ergens een bericht heeft gemist over de invoerrechten.

U heeft aan eind juni besteld te hebben, en dat het pakket sinds begin juli "vast" staat.

Per 1 juli zijn de regels voor invoerrechten aangepast waardoor geen vrijstelling meer van toepassing is. Ik verwacht dat uw pakket in afwachting is van het voldoen van die kosten door u en daarom niet beweegt.

Hier heeft de dropshipper op dit moment geen invloed meer op.

Als dat inderdaad het geval is dan is er geen sprake van niet leveren ... Hooguit slechte klantenservice (en verboden retour voorwaarden maar goed dat heeft niets met uw klacht te maken). Ook liegt de tracking dan niet.

Ook als u dat bericht niet heeft gehad ligt dat niet aan de dropshipper maar aan de onbekende bezorgdienst die u daar bericht per email of post van zal sturen.

De bal zal bij u liggen. Wellicht staat de naam van de bezorgdienst in de tracking?

https://www.douane.nl/onderwerpen/onlin ... bestellen/

NeoDutchio

Raza74 schreef:
17 aug 2026 21:05
Je moet de vraag andersom stellen: welke reactie had ik niet willen hebben. Je communiceert als een leraar, en daar zit ik dus precies niet op te wachten. Advies: denk mee, geef een waardevolle tip. Maar ga niet zitten uitleggen wat ik allemaal beter had moeten doen. Dat is wijsheid achteraf semi intelligent willen brengen. Maar dat kan iedere ziel. Help vooral mensen die bedonderd zijn.
U stelt geen vraag maar geeft enkel een waarschuwing. Een waarschuwing tegen dovemansoren, u hebt immers ook niets gedaan met alle waarschuwingen.
Iemand helpen die bij een malafide dropshipper besteld heeft is nagenoeg onmogelijk. Althans, in de manier zoals u het zou willen. Niemand gaat naar Azië om daar te gaan procederen. En zoals u al gemerkt heeft maken ze zich daar niet druk om een paar harde woorden uit het verre Nederland.
Dat geldt voor u, dat gold ook voor de duizenden mensen die voor u besteld hebben bij de diverse foute nepwinkels en dat geldt ook voor de velen die na u nog gaan komen. Men handelt eerst en kijkt daarna pas. Dan kunt u een hoop gaan proberen om het gelijk te halen, maar dat gaat ook u niet lukken. Gevalletje leergeld en de volgende keer dus eerst kijken. Meer hulp en tips kan ik u niet geven.

Plaats reactie