Meerdere postzendingen zoekgeraakt

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Sahri

Meerdere postzendingen zoekgeraakt

Ongelezen bericht door Sahri »

Ik bestel geregeld pokemon kaarten bij Cardmarket maar de laatste tijd zijn er meerdere zendingen zoek geraakt. Ze zijn al meer dan 2 week onderweg en iemand anders die ik ken van de spelers gemeenschap wacht zelfs een maand op zijn zendingen! We zijn beide woonachtig in Assen. Ik kan me voorstellen dat er zo nu en dan iets fout kan gaan maar 4 zendingen zoekraken in een maand tijd is geen incident meer maar een patroon. Zeker als je die 3 zendingen van die andere meetelt want dan kom je uit op 7. Pokemonkaarten zijn momenteel populair dus ik vermoed dat ze gestolen zijn door een medewerker van postNL. Gelukkig zijn het geen al te dure kaarten maar dit schaadt mijn vertrouwen in dit bedrijf. Zijn hier anderen die soortgelijke ervaringen hebben gehad met PostNL?

Moneyman

Re: Meerdere postzendingen zoekgeraakt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hoe moet die medewerker van PostNL weten dat er precies in die enveloppen Pokemon-kaarten zitten? Zijn die enveloppen herkenbaar?

peter17111962

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Moneyman schreef:
01 sep 2026 18:20
Hoe moet die medewerker van PostNL weten dat er precies in die enveloppen Pokemon-kaarten zitten? Zijn die enveloppen herkenbaar?
Niet zo moeilijk, er staat op iedere envelop een afzender op, en voor een kenner zegt dat genoeg.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

peter17111962 schreef:
01 sep 2026 21:19
Moneyman schreef:
01 sep 2026 18:20
Niet zo moeilijk, er staat op iedere envelop een afzender op, en voor een kenner zegt dat genoeg.
Alles gaat automatisch, er komen nagenoeg geen mensenhanden aan te pas. Op een depot pakjes meenemen is onbegonnen werk aangezien er op de werkvloer geen jassen of tassen mogen zijn. Ook zal er snel gehandeld moeten worden om van een lopende band iets af te halen. Daarbij, als steeds op hetzelfde depot een zending van dezelfde verzender verdwijnt is heel snel een dader te achterhalen.
Meerdere bezorgers in meerdere wijken zou ook toeval zijn. Zij zouden allemaal dan kenner moeten zijn.

Al met al met TS klagen bij de verkoper. Die is verantwoordelijk voor de juiste bezorging en de verzender moet contact opnemen met PostNL. De meeste zakelijke verkopers hebben een rechtstreeks contactpersoon wat sneller en beter werkt als een consument die een klacht neerlegt.

Plaats reactie