LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Delta Nuts
Delta Nuts
Is er iemand die net zo veel problemen heeft met de Delta Nuts als ik? Je moet op je knieën om een rekening van ze te krijgen, maar ruim een jaar later heb ik nog steeds geen rekening voor water, gas etc. Ondertussen ben ik verhuist heb nog geen afrekening en ook nog geen rekening voor mijn huidige adres!!!!!! En als je belt ben je illegaal. Heeft iemand een oplossing of is er iemand die hetzelfde probleem heeft en advies heeft?
Re: Delta Nuts
Delta Pruts: normaal eind april eindafrekening, dit jaar nog niet ontvangen.
In maart 2004 voor het laatst automatisch maandbedrag afgeschreven, daarna nooit meer iets van gehoord, behalve dan allerlei "fantastische"aanbiedingen en dure folders.
Ze willen mijn geld kennelijk niet.
In maart 2004 voor het laatst automatisch maandbedrag afgeschreven, daarna nooit meer iets van gehoord, behalve dan allerlei "fantastische"aanbiedingen en dure folders.
Ze willen mijn geld kennelijk niet.
Delta,
ik kan er een boek over schrijven maar ik zal het kort houden,
we zijn verhuisd eind november 2003 ondanks allerlei toezeggingen geen TV geen internet, natuurlijk dat kan ook niet "want meneer u woont daar helemaal niet" gevraagd waarom ik dan wel gas,licht,water heb, antwoord "meneer dat heeft u ook helemaal niet!!!!!!!!!" afijn na zeker 30 tel. waarbij er 4x de tel is opgegooid door Delta en ik zeker 15 verschillende oorzaken heb moeten aanhoren zouden ze wel even langskomen om de problemen te verhelpen.
Natuurlijk was er ter plaatse geen probleem, maar ik dacht laat ze maar komen ze bekijken het maar, maar na 3 dagen nog niemand gezien, wat denk je, waren ze langs geweest op het oude adres en daar was niemand thuis (meestal niet in een leegstaand huis)
Eindelijk na 2 weken hadden we opeens tv/internet.
Een voorschot hebben we sinds november 2003 niet meer gehad ook hierover weer div. tel/email , maar daar ben ik mee gestopt op email kreeg ik zelfs geen enkele reactie.
Let wel dit is nog een bekopte versie van de problemen met Delta.
gr en sterkte
ik kan er een boek over schrijven maar ik zal het kort houden,
we zijn verhuisd eind november 2003 ondanks allerlei toezeggingen geen TV geen internet, natuurlijk dat kan ook niet "want meneer u woont daar helemaal niet" gevraagd waarom ik dan wel gas,licht,water heb, antwoord "meneer dat heeft u ook helemaal niet!!!!!!!!!" afijn na zeker 30 tel. waarbij er 4x de tel is opgegooid door Delta en ik zeker 15 verschillende oorzaken heb moeten aanhoren zouden ze wel even langskomen om de problemen te verhelpen.
Natuurlijk was er ter plaatse geen probleem, maar ik dacht laat ze maar komen ze bekijken het maar, maar na 3 dagen nog niemand gezien, wat denk je, waren ze langs geweest op het oude adres en daar was niemand thuis (meestal niet in een leegstaand huis)
Eindelijk na 2 weken hadden we opeens tv/internet.
Een voorschot hebben we sinds november 2003 niet meer gehad ook hierover weer div. tel/email , maar daar ben ik mee gestopt op email kreeg ik zelfs geen enkele reactie.
Let wel dit is nog een bekopte versie van de problemen met Delta.
gr en sterkte
Hoi ja hier is het ook verschrikkelijk met delta nuts
wij zijn in maart 2004 verhuisd hebben ook geen afrekening hebben nu 4 keer een luttel bedrag betaald van 100 euro
zelf nog een keer meters opgenomen
enz
je word verschrikkelijk te woord gestaan
ze kappen het af ja we weten het probleem
en daar doe je het dan maar weer mee
maar ik wil weten wat ik nu moet betalen
is toch niet normaal
nou kan me voorstellen dat er heel wat mensen door in de ellende komen
als hun geen rekening geven
wij zijn in maart 2004 verhuisd hebben ook geen afrekening hebben nu 4 keer een luttel bedrag betaald van 100 euro
zelf nog een keer meters opgenomen
enz
je word verschrikkelijk te woord gestaan
ze kappen het af ja we weten het probleem
en daar doe je het dan maar weer mee
maar ik wil weten wat ik nu moet betalen
is toch niet normaal
nou kan me voorstellen dat er heel wat mensen door in de ellende komen
als hun geen rekening geven
Kontrakt van 3 jaar afgesloten en dan premie van 155 euro die in 3 jaar van je afrekening word afgetrokken Ja wel afrekening gekregen maar koring ho maar en bellen kan niet zit je uur te wachten