LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
te Brinke .Jo

Essent

Ongelezen bericht door te Brinke .Jo »

In het jaar 2002 betaalde wij voor een huisgezin met 4 personen Fl. 192,00 maar in 2003 moesten wij 152,00 euro per maand betalen en dat was al een verdubbeling van het bedrag.
Maar dit was nog niet alles , want in 2004 na de opgaven van de meterstand kwam essent in een keer met een rekening van 294,00 euro per maand moest gaan betalen , de vraag is hoe hun erbij komen om dan weer het bedrag te verdubbel.
Maar nu in 2005 sturen ze mij een rekening van 330,00 euro per maand terwijl de rest van mijn straat maar rond de 200,00 euro ligt, dus mijn vraag is hoe komen hun daarbij .
En dan nogiets zij hebben mijn kabelnet een maal afgesloten zonder mij een bericht te asturen, dus dit klopt ook al niet.
Kunt U dit eens voor mij uitzoeken bij voorbaat hartelijk dank.

Hoogachtend

te Brinke J

Gast

Re: Essent

Ongelezen bericht door Gast »

ik vind anders € 200 ook nog een hoop geld.

gemijo

Ongelezen bericht door gemijo »

wij hebben altijd rond het verbruik van de 5500 gelegen. Sinds we hier wonen gaat het steeds omhoog.
van 5500 naar 6200, nog een keer 6200 en nu opeens 7000. We hebben zijn wel van 1 naar 3 kinderen gegaan maar die hadden we al toen de stand gelijk bleef van 6200.
Ze kunnen maar niet verklaren waar het gebruik in ligt.
Heb meerdere malen contact gehad met essent en zelfs een keer hondsbrutaal behandeld, het was ons probleem, ja daaaaggggg.
2 maand geleden maar weer eens gebeld en ze zouden me terug bellen om de meterstanden van dat moment op te nemen, je raad het al..nooit weer iets gehoord. Wel vonden ze het gebruik hoog. Het gemiddlede gebruik hier in de straat lag op ongeveer 5500.
Ik dus weer bellen, wat blijkt...hebben ze niets in de computer genoteerd en degene die me had geholpen konden ze niet vinden want tja er werken wel 2000 mensen daar.
Leuk, maar nu kunnen we weer opnieuw gaan beginnen.
We hebben zelfs snachts naar verbruik gekeken en dat bleek op 6000 watt te liggen...belachelijk hoog, zeggen ze ook bij Essent.
Tja en nu.....binnenkort maar weer bellen en maar weer afwachten wie ik aan de lijn krijg die ons serieus neemt.

M. de Vries

Ivowillemsen

Ongelezen bericht door Ivowillemsen »

Misschien is het een idee om de meterstanden per maand op te schrijven en in een tabel te zetten dan weet je precies wat je verbruikt per maand en zo kun je de jaarafrekening controleren en heb je wat in handen om het aan te tonen, wellicht is dat een optie.
Wij doen het al een anderhalf jaar en ik kan zo berekenen of alles klopt.

Gesloten