LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nu gaat AEGON er ook aan

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Nu gaat AEGON er ook aan

Ongelezen bericht door Brabander »

AEGON spartelt behoorlijk tegen. Zij zitten nog in de fase dat ze denken dat iedereen een woordvoerder van een bank nog geloofd.

AEGON voor jullie is het feesten op kosten van de 'spaarders' nu ook voorbij. Maak niet dezelfde fout dan DEXIA. Jullie gaan ook de een na andere rechtszaak verliezen. Jullie hebben richting DEXIA wel Sinterklaas gespeeld en hiermee getracht de dans te ontspringen.

Het is nu toch echt afgelopen. Dit wordt flink betalen en mogelijk is dit het einde oftewel het bankroet van AEGON.

Wie volgt: FORTIS, ABN-AMRO, ING wie zal het zeggen.

Daarom probeert Duisenberg in allerijl te bemiddelen bij DEXIA. Het negatieve imago voor de banken moet uit de lucht voordat het grootste schandaal ooit zal ontstaan in Nederland.

jaguar
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 dec 2003 15:30

Re: Nu gaat AEGON er ook aan

Ongelezen bericht door jaguar »

Brabander, ik ben het roerend met je eens, maar de grote jongens pak je niet zo snel. En ze hebben een heel lange adem en veel macht.

m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Re: Nu gaat AEGON er ook aan

Ongelezen bericht door m.de.w »

Als we nu met zijn alle ALLE contracten zoals verzekeringen enz de deur uit trappen komen we al een heel eind.

Ik wil niets meer met deze gluipers te maken hebben

Aegon de tijd is ook voor jou gekomen :lol:

annemaria
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 nov 2003 20:42

Re: Nu gaat AEGON er ook aan

Ongelezen bericht door annemaria »

Ik heb me al sinds 2000 voorgenomen nooit meer een produkt van Aegon af te nemen. Met Aegon is namelijk al die ellende begonnen! Geen verzekering zullen ze aan mij slijten, laat staan leningen of nieuwe prachtige "spaarprodukten", ff :mrgreen:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Nu gaat AEGON er ook aan

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Heb vandaag te horen gekregen hoeveel er nog over is van me “spaar”plan van DL via bemiddeling van SS tot stand gekomen.

Resultaat na 4 jaar: --- 2.300 euro.

Dat is ca. 50% waardedaling, en dat terwijl er iedere maand gespreid aangekocht werd, zal wel 25% winst voor zijn van DL en SS. :? :cry:

Groeten justice

Gesloten